اخبار داغ

آیت‌الله علم‌الهدی:

مسئولان دنبال اجرای مردم‌‌سالاری سکولار نباشند

مسئولان دنبال اجرای مردم‌‌سالاری سکولار نباشند
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وقتی در سیل چند میلیونی که از نظام حمایت کردند مردم را به رفراندوم حواله می‌دهید این امر در ذهن تداعی می‌شود که شاید شما طرفدار مردم سالاری سکولار هستید نه مردم سالاری دینی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس که  در حرم مطهر رضوی برگزار شد با تشکر از ملت مقاوم، شجاع و در خط انقلاب ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم یکبار دیگر حمایت خود را در راستای اقتدار نظام و انقلاب به دشمنان ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان و نمایش دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به گفته‌های هفته گذشته خود که راهپیمایی 22 بهمن را بر حسب آیات سوره توبه بالاترین عبادت دانسته بود، افزود: هیچ راهپیمایی به اندازه 22 بهمن کفار را به غیظ نمی‌آورد و دیدید که چگونه کفار از این قدم های شما به غیظ درآمدند اما بعضی جریان‌ها و سایت‌ها و رسانه‌های داخلی وابسته به دشمن مطلب مرا و آیه قرآن را مسخره کردند.

,

امام جمعه مشهد تصریح کرد: بعضی سایت‌های وابسته برای رسیدن به قدرت و دست دادن به دشمن مطلب مرا بدون نوشتن آیه قرآن و معنی آن نوشتند و صدای استعماری انگلیس یعنی بی.بی.سی موضوع را از این سایت‌ها بازتاب داد.

,

علم‌الهدی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد انقلاب ما را از قرآن و اسلام جدا کند تا مردم با انگیزه دینی به سراغ نظام نیایند و در این راستا از هیچ چیزی حتی استهزا و مسخره کردن آیه قرآن دریغ نمی‌کنند و خباثت بعضی جریان‌های وابسته به خارج به حدی بالا رفته است که بی.بی.سی حرف داخلی‌ها را بازتاب می‌کند.

,

وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده است که دینی و اسلامی بودن این نظام مردم را وابسته به آن کرده است و می خواهد این وابستگی را از بین ببرد اما با اینکه مردم در راهپیمایی امسال از مشکلات زندگی شکایت داشتند اما می گفتند برای حمایت از نظام آمده‌اند.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: حتی افراد و جوانانی که ظاهر اسلامی نداشتند اما عاطفه دینی و عشق به اهل بیت داشتنند و به خاطر دینی بودن نظام از آن حمایت کردند.

,
,

علم‌الهدی با اشاره به انتشار و پخش عکس‌های یکسان رهبری دست مردم مشهد در راهپیمایی 22 بهمن گفت: وقتی پیگیر شدم که این عکس‌ها را چه سازمان و ارگانی منتشر کرده است گفتند یکی از تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر عکس‌ها را منتشر و توزیع کرده است.

,

وی با بیان اینکه مردم نظام وابسته به رهبری می‌خواهند، گفت: بحث از مردم سالاری سکولار غلط است بلکه ما مردم سالاری دینی داریم یعنی مردم به خاطر دین جان خود را می‌دهند و رهبری دینی را قبول دارند.

,

امام جمعه مشهد با اشاره به اصل 57 قانون اساسی گفت: اصل 57 که قبل از اصل 59 آمده است قانون اساسی کشور را بر اساس سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه معرفی کرده است که زیر نظر ولایت مطلقه فقیه باشند.

,

علم‌الهدی با اشاره به مطرح شدن رفراندوم گفت: رهبری ولی امر و حجت امام زمان است و همه مشکلات پیچیده چه داخلی و چه خارجی را رهبر باز می‌کند؛ علاوه بر آن در اصل 110 قانون اساسی فرمان همه پرسی و رفراندوم از اختیارات ولی فقیه است.

,

وی ادامه داد: وقتی در سیل چند میلیونی که از نظام حمایت کردند مردم را به رفراندوم حواله می‌دهید این امر در ذهن تداعی می‌شود که شاید شما طرفدار مردم سالاری سکولار هستید نه مردم سالاری دینی.

,

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مسوولان توجه کنند که اساس نظام و انقلاب را به خاطر اقلیت لائیک بی‌دین وابسته به غرب  به باد اشکال، حمله و تظاهر نگیرند و خیل جمعیت چند میلونی را برای خوشایند آن اقلیت لائیک ضد انقلاب نادیده نگیرند و به گونه‌ای حرف بزنند که آنها خوششان بیاید.

,

علم‌الهدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا گفت: این راهپیمایی یک نمایشگاه دیگر برای عشق شما مردم به اهل بیت است که روز سه شنبه ساعت 9 صبح از میدان شهدا به طرف حرم مطهر انجام می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه