اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی؛ مطرح شد:

انتقاد ائمه جمعه از رباخواری و فاصله طبقاتی در آذربایجان/ تبیین تاثیر قیام 29 بهمن تبریز در انقلاب اسلامی

انتقاد ائمه جمعه از رباخواری و فاصله طبقاتی در آذربایجان/ تبیین تاثیر قیام 29 بهمن تبریز در انقلاب اسلامی
ائمه جمعه در آذربایجان شرقی در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از پیامدهای فساد و تبعیض در جامعه بر لزوم تصحیح قوانین بانکی تاکید و تشریح دستاوردهای قیام تاریخی 29 بهمن تبریز و تاثیر آن بر پیروزی انقلاب پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، نماز جمعه این هفته در شهرستان های آذربایجان شرقی با حضور مردم همیشه در صحنه آذربایجان برگزار و  ائمه جمعه  در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از پیامدهای فساد و تبعیض در جامعه بر لزوم تصحیح قوانین بانکی تاکید و  تشریح دستاوردهای قیام تاریخی 29 بهمن تبریز و تاثیر آن بر پیروزی انقلاب پرداختند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

قیام 29 بهمن مردم تبریز پیروزی انقلاب را بیمه کرد

, قیام 29 بهمن مردم تبریز پیروزی انقلاب را بیمه کرد, قیام 29 بهمن مردم تبریز پیروزی انقلاب را بیمه کرد,

 آیت‌الله محمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خود و تمام نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می‌کنم، تصریح کرد: خداوند مومنان را همیشه با خانواده‌هایش به هدایت و انجام واجبات الهی دعوت می‌کند.

,

وی ادامه داد: اگر انسان مواظب نباشد به قهر و عذاب الهی دچار می‌شود، در آیه ششم سوره تحریم خداوند مومنان را خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید ای کسانی که ایمان‌ آورده‌اید خود و خانواده‌‌هایتان را از آتش جهنم به وسیله انجام دادن واجبات الهی دور کنید.

,

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه اهل ایمان از غضب خداوند به دور می‌مانند، خاطرنشان ساخت: از رسول خدا پرسیدند که آیا از امت شما هم به آتش می‌روند؟ پیامبر در پاسخ فرمودند کسانی که وارد آتش می‌‌شوند رباخواران هستند که به صورت خوک وارد می‌شوند، کسانی که مال یتیم را می‌خورند و تارک الصلاه هستند نیز به آتش جهنم دچار می‌‌گردد و افرادی که بر گردنش حج واجب باشد ولی نروند نیز به صورت نابینا وارد جهنم خواهند شد.

,

وی با تشکر از مردم ایران و آذربایجان‌شرقی به خاطر حضور در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن، سالگرد ارتحال فقیه مجاهد ایت الله حاج شیخ محمد فاضل لنگرانی را تسلیت گفت.

,

این عالم دینی به قیام مردم آذربایجان در 29 بهمن با هدایت آیت‌الله قاضی اشاره و تصریح کرد: به حمدالله قیام‌ مردم‌ تبریز انقلاب را بیمه کرد و بعد از آن حضرت امام پیامی دادند و نوشتند سلام‌ بر مردم‌ شجاع آدربایجان و درود برمردان قوی و غیرت مند که قیام‌ کردند و شعار مرگ‌ بر شاه را دادند و زنده باشند مردم‌ تبریز که خط بطلان کشیدند بر رژیم باطل.

,

وی یادآور شد: امسال هم همانند سال‌‌های قبل مردم تبریز در ۲۹‌بهمن جهت تجدید بیعت به محضر رهبر انقلاب تشریف می‌برند.

,

حضور پرشور مردم درراهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت بود

, حضور پرشور مردم درراهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت بود, حضور پرشور مردم درراهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان ملت بود,

به گزارش ندای چاراویماق، امام جمعه موقت شهرستان چاراویماق در خطبه های نمار جمعه این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم ولایت مدار شهرستان چاراویماق همچون سراسر کشور با حضور کوبنده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید  میثاق با ارمان های امام و رهبری مشت محکمی نیز بر دهان یاوه گویان و استکبار  زدند.

, به گزارش ندای چاراویماق,
وی در ادامه افزود: رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای  قبل از راهپیمایی 22 بهمن با اجرای برنامه‌‌‌های سعی در کم رنگ کردم حضور مردم در راهپیمایی می کردند و حتی در بعضی شبکه‌ها اذعان می داشتند که دولت با وعده سکه مردم را به راهپیمایی دعوت میکند.
,
 
,
حجت الاسلام موسوی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان شهرستان در جهت اجرای برنامه های دهه فجر گفت: در موردبرنامه های دهه فجر انتقاداتی را دارم که الان جای مناسبی برای بیان آن نیست.
,
 
,
امام جمعه موقت چاراویماق با اشاره به سخنان فرماندار شهرستان در ویژه برنامه با کاروان انقلاب گفت: فرماندار چاراویماق از تخصیص 2میلیاردو 400 میلیون تومان برای استخر شهرستان خبر داد که قرار است دهه فجر سال اینده به بهره برداری برسد.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری مراسم های عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از تمامی دستجات و هیئات مذهبی می خواهم که در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به صورت منظم و متحد به عزاداری خیابانی بپردازند.
,
 
,
سید علی اصغر موسوی در ادامه ضمن اشاره به گناه ربا خواری گفت: رباخواری گناه بزرگی است و خداوند نیز ربا خوار را مورد نفرین قرارد داده است.
,
 
,
 
,
 
,
قیام مردم تبریز در 29 بهمن رژیم طاغوت را تضعیف کرد
, قیام مردم تبریز در 29 بهمن رژیم طاغوت را تضعیف کرد, قیام مردم تبریز در 29 بهمن رژیم طاغوت را تضعیف کرد,
 
,
به گزارش اهروصال، آیت‌الله حاجی‌زاده، امام‌جمعه شهرستان اهر؛ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام فاطمیه؛ اولین شهیده راه ولایت اظهار داشت: انسان باید از نشانه‌های الهی برای رسیدن به خدا استفاده کند و در این میان وجود خود انسان پر از نشانه و معجزه است.
, به گزارش اهروصال,
 
وی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن امسال اذعان داشت: مردم ایران با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند پشتیبان ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی هستند و ازاین‌رو کمال تشکر را دارم.
 
این عالم دینی در خصوص استعمار انگلیس در ایران عنوان کرد: خیانت‌های بسیاری در اوایل مشروطه شد و دوباره بانفوذ افراد به‌ظاهر روشن‌فکر در مشروطه دوباره استکبار جهانی بر ایران مسلط شد.
 
آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص قیام خونین مردم تبریز مطرح کرد: قیام مردم تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی داشته است و این قیام به‌موقع انجام شد و درنهایت باعث تضعیف رژیم طاغوتی گردید.
 
امام‌جمعه اهر اذعان داشت: رژیم صهیونیستی مناطق حساسی را در سوریه بمباران کرده بود ولی ارتش سوریه و مدافعان حرم با نابودی جنگنده‌های این رژیم غاصب جواب دندان‌شکنی به آن‌ها دادند. رژیم صهیونیستی اسرائیل به لطف خدا هرروز منزویتر و ضعیف‌تر میشود.
 
وی در خصوص اقلیت‌های مذهبی در ایران اظهار داشت: اقلیت‌های مذهبی و دینی زیادی در ایران و در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و به مراسم‌های مذهبی خود عمل میکنند. باید قدردان این آزادی و امنیت در جامعه اسلامی باشیم.
 
آیت‌الله حاجیزاده در پایان مطرح کرد: برخی در زمان جنگ به مردم این‌گونه القا میکردند که روحانیون در جبهه‌ها حضور نمی‌یابند ولی طبق آمار شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار بیشتر بوده و روحانیت از همان اول در جبهه‌های حق علیه باطل حضورداشته است.
 
 
 
آذربایجانی‌ها نشان دادند شاگردان مکتب امام حسین(ع) زیر بار ظلم نمی‌روند
 
به گزارش دیار شهریار، حجت الاسلام رضوی در ابتدای خطبه های نماز جمعه شهرستان بستان آباد با بیان ارزش والای تقوا ، رعایت این فریضه و سفارش شده بزرگ پروردگار و اولیا را تنها کلید تقرب به درگاه خداوند متعال دانست.
 
خطیب نماز جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه، عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایام فاطمیه همه جای نظام اسلامی معطر به عطر و نور فاطمی می‌باشد .  
 
وی در ادامه اخلاص در عمل صالح را مهم ترین اعمال بشریت به درگاه پروردگاه احدیت دانست.
 
امام جمعه بستان آباد ضمن تشکر از حضور ملت نجیب، بصیر و آگاه ایران اسلامی در حماسه تماشایی ۲۲ بهمن که دنیا را به در آورده بودند، افزود: دشمنان نطام نیز مجبور به اعتراف گوشه ای از حضور ملت ایران را کردند. 
 
رضوی در ادامه نمایش شور و شعور و حماسه آفرینی ملت ایران را در کل جهان بی نظیر خواند و بیان داشت: حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن را شامل چندین پیام بود که پیام اول و خوش به شهدا بود که زحمات آنها فراموش نکرده‌‌اند. پیام دوم به نسل آینده بود که ملت ایران همانند شهدای کربلا وفادار و امام و ولایت را تنها نگذارند.
 
وی در پایان خاطرنشان ساخت: پیام سوم ۲۲ بهمن، پیام به مسئولین و دلسوزان نظام بود که باید قدر شناس مردمی باشند که در برابر توطئه‌‌های دشمنان اسلام و نظام ، اتحاد و وفاداری خود را حفظ نمودند؛ پیام چهارم به دشمنان خون آشام و کودک کش جهان اسلام رساند که شاگردان مکتب امام حسین و اهل بیت علیهم السلام است که هرگز زیر بار ظلم و ذلت نخواهند رفت.
 
 
 
مسئولان مبارزه با فساد و اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند
 
به گزارش دیار ملکان؛ حجت الاسلام حافظ زمانی امام جمعه شهرستان ملکان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه افزود : ۲۹ بهمن ماه افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان است که مردم در آن خفگان تظاهرات گسترده ای را از خود به یادگار گذاشتند که انشالله امسال نیز مانند سالیان گذشته پرشورتر در محضر مقام معظم رهبری حاضر خواهند شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در صدد این هستند تا بین مردم و روحانیت فاصله انداخته و مردم را ناامید کنند
 
امام جمعه ملکان توضیح داد: دشمنان ما در این اغتشاشات اخیر با تبلیغات مسموم خود اعلام می کردند که ملت ایران از نظام اسلامی کشور خود خسته شده اند ولی در روز ۲۲بهمن مردم با حضور در صحنه نشان دادند که تا آخرین نفس خود پای آرمان های امام راحل و تبعیت از رهبری و نظام ایستاده اند و خواهند ایستاد
 
حجت الاسلام زمانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور تماشایی و پرشور مردم شهرستان ملکان همزمان با سراسر کشور یادآور شد: این مردم صحنه ای ایجاد کردند که تمام دشمنان اسلام در بهت و حیرت ماندند و این مردم سزاوار خدمت هستند و بایستی دست این مردم عزیز و همیشه در صحنه را گرفت و محضر اقتدار، وحدت و استقامت است.
 
اما جمعه ملکان گفت: این مردم ثابت کردند هر فرمایشی که مقام معظم رهبری داشته باشند با تمام قدرت و توان در صحنه حاضر بود و خواهند شد و بایستی قدر این پدیده عظیم و دشمن ناامید کن را دانست و مبارزه با فساد و رانت خواری و اشتغالزایی جوانان را در اولویت قرار داد.
 
 
 
ماهواره مروج اصلی فساد در جامعه است
 
به گزارش میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه میانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۷ بهمن‌ماه بابیان اینکه کفران نعمت موجب سلب نعمات الهی و دور ساختن آن از جامعه است، افزود: درحالی‌که برخی خانواده‌ها به نان شب محتاج هستند اما ماهواره در خانه آنان برقرار است و در کمال تأسف برخی عمامه به سرها ماهواره را جریان رسمی اطلاعات در کشور عنوان کرده‌اند.
 
امام‌جمعه میانه بر لزوم شکر گذاری و شرکت در عبادت‌های جمعی و تلاش در راستای گسترش خیرات به‌ویژه از طریق مراکز مذهبی و فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: فساد و بی‌بندوباری و دور کردن نعمات الهی ازجمله آثار کفر نعمت است و ماهواره بزرگ‌ترین عدم شکر در مقابل نعمات الهی است.
 
خطیب جمعه میانه گفت: نباید منازل مسلمانان باوجود ماهواره به محل لجن‌زار غربی‌ها و موجب فساد افراد خانواده‌ها شود.
 
وی بابیان اینکه رسانه‌های داخلی برای اطلاع از اخبار و برنامه‌ها مختلف بهترین رسانه مرجع می‌باشد، افزود: بومی کردن اینترنت و جریان اصلی اطلاعات نیاز اصلی کشور است.
 
محمدی بر لزوم کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که عدالت اسلامی برقرار است نیاز به کمیته امداد نیست
 
وی خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم بدون اینکه عزت افراد خدشه‌دار شود، فاصله طبقاتی خانواده‌ها در جامعه کم شود
 
محمدی بر لزوم پرهیز از اسراف مواد غذایی به‌ویژه در تالارها و رستوران‌ها درصورتی‌که بسیاری از افراد جامعه نیازمند نان شب هستند، تأکید کرد و خواستار چاره‌اندیشی آحاد مردم و مسئولین جامعه در فرهنگ‌سازی و از میان بردن چنین مسائلی شد.
 
امام‌جمعه میانه همچنین بر لزوم قدردانی و شکری گذاری فرزندان نسبت به وجود نعمات مختلف ازجمله والدین تأکید کرد.
 
وی ضمن گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز به دیدار مجدد مردم آذربایجان در سالروز این واقعه مهم با رهبر انقلاب اشاره و از آن به‌عنوان تجدید بیعت دوباره با آرمان های مقدس نظام و انقلاب یاد کرد.
 
محمدی استمرار در آرمان‌های انقلاب و اسلام و دفاع از ولایت‌پذیری ازجمله پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال عنوان کرد و افزود: به‌پاس قدردانی از این حضور تماشایی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید داشتند، می‌بایست تلاش‌های مسئولین در راستای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم زیاد شود.
 
امام‌جمعه میانه طرح مسئله رفراندوم از سوی سران کشور را اقدامی در راستای اهداف دشمن خواند و افزود: نیت این سخن هرچه باشد موجب راه انداختن جنگ نرم و انتخاباتی کردن فضا و تضعیف وظایف قوا نظام بود که درهرصورت اقدامی غلط بشمار می‌رود که صرفاً خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی را تأمین کرد.
 
وی به موفقیت‌های جبهه مقاومت در سوریه علیه تشکیلات غربی‌ها و رژیم صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها و سرنگون کردن جنگنده اسرائیلی موجب حملات کورکورانه این رژیم جعلی شده است. 
 
,
 
,
وی در خصوص راهپیمایی 22 بهمن امسال اذعان داشت: مردم ایران با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند پشتیبان ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی هستند و ازاین‌رو کمال تشکر را دارم.
,
 
,
این عالم دینی در خصوص استعمار انگلیس در ایران عنوان کرد: خیانت‌های بسیاری در اوایل مشروطه شد و دوباره بانفوذ افراد به‌ظاهر روشن‌فکر در مشروطه دوباره استکبار جهانی بر ایران مسلط شد.
,
 
,
آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص قیام خونین مردم تبریز مطرح کرد: قیام مردم تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی داشته است و این قیام به‌موقع انجام شد و درنهایت باعث تضعیف رژیم طاغوتی گردید.
,
 
,
امام‌جمعه اهر اذعان داشت: رژیم صهیونیستی مناطق حساسی را در سوریه بمباران کرده بود ولی ارتش سوریه و مدافعان حرم با نابودی جنگنده‌های این رژیم غاصب جواب دندان‌شکنی به آن‌ها دادند. رژیم صهیونیستی اسرائیل به لطف خدا هرروز منزویتر و ضعیف‌تر میشود.
,
 
,
وی در خصوص اقلیت‌های مذهبی در ایران اظهار داشت: اقلیت‌های مذهبی و دینی زیادی در ایران و در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و به مراسم‌های مذهبی خود عمل میکنند. باید قدردان این آزادی و امنیت در جامعه اسلامی باشیم.
,
 
,
آیت‌الله حاجیزاده در پایان مطرح کرد: برخی در زمان جنگ به مردم این‌گونه القا میکردند که روحانیون در جبهه‌ها حضور نمی‌یابند ولی طبق آمار شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار بیشتر بوده و روحانیت از همان اول در جبهه‌های حق علیه باطل حضورداشته است.
,
 
,
 
,
 
,
آذربایجانی‌ها نشان دادند شاگردان مکتب امام حسین(ع) زیر بار ظلم نمی‌روند
, آذربایجانی‌ها نشان دادند شاگردان مکتب امام حسین(ع) زیر بار ظلم نمی‌روند, آذربایجانی‌ها نشان دادند شاگردان مکتب امام حسین(ع) زیر بار ظلم نمی‌روند,
 
,
به گزارش دیار شهریار، حجت الاسلام رضوی در ابتدای خطبه های نماز جمعه شهرستان بستان آباد با بیان ارزش والای تقوا ، رعایت این فریضه و سفارش شده بزرگ پروردگار و اولیا را تنها کلید تقرب به درگاه خداوند متعال دانست.
, به گزارش دیار شهریار،,
 
,
خطیب نماز جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به ایام فاطمیه، عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایام فاطمیه همه جای نظام اسلامی معطر به عطر و نور فاطمی می‌باشد .  
,
 
,
وی در ادامه اخلاص در عمل صالح را مهم ترین اعمال بشریت به درگاه پروردگاه احدیت دانست.
,
 
,
امام جمعه بستان آباد ضمن تشکر از حضور ملت نجیب، بصیر و آگاه ایران اسلامی در حماسه تماشایی ۲۲ بهمن که دنیا را به در آورده بودند، افزود: دشمنان نطام نیز مجبور به اعتراف گوشه ای از حضور ملت ایران را کردند. 
,
 
,
رضوی در ادامه نمایش شور و شعور و حماسه آفرینی ملت ایران را در کل جهان بی نظیر خواند و بیان داشت: حضور ملت ایران در ۲۲ بهمن را شامل چندین پیام بود که پیام اول و خوش به شهدا بود که زحمات آنها فراموش نکرده‌‌اند. پیام دوم به نسل آینده بود که ملت ایران همانند شهدای کربلا وفادار و امام و ولایت را تنها نگذارند.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان ساخت: پیام سوم ۲۲ بهمن، پیام به مسئولین و دلسوزان نظام بود که باید قدر شناس مردمی باشند که در برابر توطئه‌‌های دشمنان اسلام و نظام ، اتحاد و وفاداری خود را حفظ نمودند؛ پیام چهارم به دشمنان خون آشام و کودک کش جهان اسلام رساند که شاگردان مکتب امام حسین و اهل بیت علیهم السلام است که هرگز زیر بار ظلم و ذلت نخواهند رفت.
,
 
,
 
,
 
,
مسئولان مبارزه با فساد و اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند
, مسئولان مبارزه با فساد و اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند, مسئولان مبارزه با فساد و اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند,
 
,
به گزارش دیار ملکان؛ حجت الاسلام حافظ زمانی امام جمعه شهرستان ملکان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه افزود : ۲۹ بهمن ماه افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان است که مردم در آن خفگان تظاهرات گسترده ای را از خود به یادگار گذاشتند که انشالله امسال نیز مانند سالیان گذشته پرشورتر در محضر مقام معظم رهبری حاضر خواهند شد. 
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در صدد این هستند تا بین مردم و روحانیت فاصله انداخته و مردم را ناامید کنند
 
امام جمعه ملکان توضیح داد: دشمنان ما در این اغتشاشات اخیر با تبلیغات مسموم خود اعلام می کردند که ملت ایران از نظام اسلامی کشور خود خسته شده اند ولی در روز ۲۲بهمن مردم با حضور در صحنه نشان دادند که تا آخرین نفس خود پای آرمان های امام راحل و تبعیت از رهبری و نظام ایستاده اند و خواهند ایستاد
 
حجت الاسلام زمانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور تماشایی و پرشور مردم شهرستان ملکان همزمان با سراسر کشور یادآور شد: این مردم صحنه ای ایجاد کردند که تمام دشمنان اسلام در بهت و حیرت ماندند و این مردم سزاوار خدمت هستند و بایستی دست این مردم عزیز و همیشه در صحنه را گرفت و محضر اقتدار، وحدت و استقامت است.
 
اما جمعه ملکان گفت: این مردم ثابت کردند هر فرمایشی که مقام معظم رهبری داشته باشند با تمام قدرت و توان در صحنه حاضر بود و خواهند شد و بایستی قدر این پدیده عظیم و دشمن ناامید کن را دانست و مبارزه با فساد و رانت خواری و اشتغالزایی جوانان را در اولویت قرار داد.
 
,
به گزارش دیار ملکان؛ حجت الاسلام حافظ زمانی امام جمعه شهرستان ملکان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه افزود : ۲۹ بهمن ماه افتخار بزرگی برای مردم آذربایجان است که مردم در آن خفگان تظاهرات گسترده ای را از خود به یادگار گذاشتند که انشالله امسال نیز مانند سالیان گذشته پرشورتر در محضر مقام معظم رهبری حاضر خواهند شد. 
, به گزارش دیار ملکان؛,
 
,
وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در صدد این هستند تا بین مردم و روحانیت فاصله انداخته و مردم را ناامید کنند
,
 
,
امام جمعه ملکان توضیح داد: دشمنان ما در این اغتشاشات اخیر با تبلیغات مسموم خود اعلام می کردند که ملت ایران از نظام اسلامی کشور خود خسته شده اند ولی در روز ۲۲بهمن مردم با حضور در صحنه نشان دادند که تا آخرین نفس خود پای آرمان های امام راحل و تبعیت از رهبری و نظام ایستاده اند و خواهند ایستاد
,
 
,
حجت الاسلام زمانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور تماشایی و پرشور مردم شهرستان ملکان همزمان با سراسر کشور یادآور شد: این مردم صحنه ای ایجاد کردند که تمام دشمنان اسلام در بهت و حیرت ماندند و این مردم سزاوار خدمت هستند و بایستی دست این مردم عزیز و همیشه در صحنه را گرفت و محضر اقتدار، وحدت و استقامت است.
,
 
,
اما جمعه ملکان گفت: این مردم ثابت کردند هر فرمایشی که مقام معظم رهبری داشته باشند با تمام قدرت و توان در صحنه حاضر بود و خواهند شد و بایستی قدر این پدیده عظیم و دشمن ناامید کن را دانست و مبارزه با فساد و رانت خواری و اشتغالزایی جوانان را در اولویت قرار داد.
,
 
,
 
,
 
,
ماهواره مروج اصلی فساد در جامعه است
 
به گزارش میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه میانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۷ بهمن‌ماه بابیان اینکه کفران نعمت موجب سلب نعمات الهی و دور ساختن آن از جامعه است، افزود: درحالی‌که برخی خانواده‌ها به نان شب محتاج هستند اما ماهواره در خانه آنان برقرار است و در کمال تأسف برخی عمامه به سرها ماهواره را جریان رسمی اطلاعات در کشور عنوان کرده‌اند.
 
امام‌جمعه میانه بر لزوم شکر گذاری و شرکت در عبادت‌های جمعی و تلاش در راستای گسترش خیرات به‌ویژه از طریق مراکز مذهبی و فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: فساد و بی‌بندوباری و دور کردن نعمات الهی ازجمله آثار کفر نعمت است و ماهواره بزرگ‌ترین عدم شکر در مقابل نعمات الهی است.
 
خطیب جمعه میانه گفت: نباید منازل مسلمانان باوجود ماهواره به محل لجن‌زار غربی‌ها و موجب فساد افراد خانواده‌ها شود.
 
وی بابیان اینکه رسانه‌های داخلی برای اطلاع از اخبار و برنامه‌ها مختلف بهترین رسانه مرجع می‌باشد، افزود: بومی کردن اینترنت و جریان اصلی اطلاعات نیاز اصلی کشور است.
 
محمدی بر لزوم کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که عدالت اسلامی برقرار است نیاز به کمیته امداد نیست
 
وی خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم بدون اینکه عزت افراد خدشه‌دار شود، فاصله طبقاتی خانواده‌ها در جامعه کم شود
 
محمدی بر لزوم پرهیز از اسراف مواد غذایی به‌ویژه در تالارها و رستوران‌ها درصورتی‌که بسیاری از افراد جامعه نیازمند نان شب هستند، تأکید کرد و خواستار چاره‌اندیشی آحاد مردم و مسئولین جامعه در فرهنگ‌سازی و از میان بردن چنین مسائلی شد.
 
امام‌جمعه میانه همچنین بر لزوم قدردانی و شکری گذاری فرزندان نسبت به وجود نعمات مختلف ازجمله والدین تأکید کرد.
 
وی ضمن گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز به دیدار مجدد مردم آذربایجان در سالروز این واقعه مهم با رهبر انقلاب اشاره و از آن به‌عنوان تجدید بیعت دوباره با آرمان های مقدس نظام و انقلاب یاد کرد.
 
محمدی استمرار در آرمان‌های انقلاب و اسلام و دفاع از ولایت‌پذیری ازجمله پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال عنوان کرد و افزود: به‌پاس قدردانی از این حضور تماشایی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید داشتند، می‌بایست تلاش‌های مسئولین در راستای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم زیاد شود.
 
امام‌جمعه میانه طرح مسئله رفراندوم از سوی سران کشور را اقدامی در راستای اهداف دشمن خواند و افزود: نیت این سخن هرچه باشد موجب راه انداختن جنگ نرم و انتخاباتی کردن فضا و تضعیف وظایف قوا نظام بود که درهرصورت اقدامی غلط بشمار می‌رود که صرفاً خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی را تأمین کرد.
 
وی به موفقیت‌های جبهه مقاومت در سوریه علیه تشکیلات غربی‌ها و رژیم صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها و سرنگون کردن جنگنده اسرائیلی موجب حملات کورکورانه این رژیم جعلی شده است. 
 
,
ماهواره مروج اصلی فساد در جامعه است
, ماهواره مروج اصلی فساد در جامعه است, ماهواره مروج اصلی فساد در جامعه است,
 
,
به گزارش میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه میانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۷ بهمن‌ماه بابیان اینکه کفران نعمت موجب سلب نعمات الهی و دور ساختن آن از جامعه است، افزود: درحالی‌که برخی خانواده‌ها به نان شب محتاج هستند اما ماهواره در خانه آنان برقرار است و در کمال تأسف برخی عمامه به سرها ماهواره را جریان رسمی اطلاعات در کشور عنوان کرده‌اند.
, به گزارش میانا، ,
 
,
امام‌جمعه میانه بر لزوم شکر گذاری و شرکت در عبادت‌های جمعی و تلاش در راستای گسترش خیرات به‌ویژه از طریق مراکز مذهبی و فرهنگی تأکید کرد و اظهار داشت: فساد و بی‌بندوباری و دور کردن نعمات الهی ازجمله آثار کفر نعمت است و ماهواره بزرگ‌ترین عدم شکر در مقابل نعمات الهی است.
,
 
,
خطیب جمعه میانه گفت: نباید منازل مسلمانان باوجود ماهواره به محل لجن‌زار غربی‌ها و موجب فساد افراد خانواده‌ها شود.
,
 
,
وی بابیان اینکه رسانه‌های داخلی برای اطلاع از اخبار و برنامه‌ها مختلف بهترین رسانه مرجع می‌باشد، افزود: بومی کردن اینترنت و جریان اصلی اطلاعات نیاز اصلی کشور است.
,
 
,
محمدی بر لزوم کمک به فقرا و نیازمندان در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: در جامعه‌ای که عدالت اسلامی برقرار است نیاز به کمیته امداد نیست
,
 
,
وی خاطرنشان ساخت: باید تلاش کنیم بدون اینکه عزت افراد خدشه‌دار شود، فاصله طبقاتی خانواده‌ها در جامعه کم شود
,
 
,
محمدی بر لزوم پرهیز از اسراف مواد غذایی به‌ویژه در تالارها و رستوران‌ها درصورتی‌که بسیاری از افراد جامعه نیازمند نان شب هستند، تأکید کرد و خواستار چاره‌اندیشی آحاد مردم و مسئولین جامعه در فرهنگ‌سازی و از میان بردن چنین مسائلی شد.
,
 
,
امام‌جمعه میانه همچنین بر لزوم قدردانی و شکری گذاری فرزندان نسبت به وجود نعمات مختلف ازجمله والدین تأکید کرد.
,
 
,
وی ضمن گرامیداشت سالروز قیام تاریخی ۲۹ بهمن تبریز به دیدار مجدد مردم آذربایجان در سالروز این واقعه مهم با رهبر انقلاب اشاره و از آن به‌عنوان تجدید بیعت دوباره با آرمان های مقدس نظام و انقلاب یاد کرد.
,
 
,
محمدی استمرار در آرمان‌های انقلاب و اسلام و دفاع از ولایت‌پذیری ازجمله پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال عنوان کرد و افزود: به‌پاس قدردانی از این حضور تماشایی همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید داشتند، می‌بایست تلاش‌های مسئولین در راستای خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم زیاد شود.
,
 
,
امام‌جمعه میانه طرح مسئله رفراندوم از سوی سران کشور را اقدامی در راستای اهداف دشمن خواند و افزود: نیت این سخن هرچه باشد موجب راه انداختن جنگ نرم و انتخاباتی کردن فضا و تضعیف وظایف قوا نظام بود که درهرصورت اقدامی غلط بشمار می‌رود که صرفاً خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی را تأمین کرد.
,
 
,
وی به موفقیت‌های جبهه مقاومت در سوریه علیه تشکیلات غربی‌ها و رژیم صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها و سرنگون کردن جنگنده اسرائیلی موجب حملات کورکورانه این رژیم جعلی شده است. 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه