اخبار داغ

در نماز جمعه این هفته استان قزوین مطرح شد :

کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند قبلا سوار قطار بیگانه شده بودند

کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند قبلا سوار قطار بیگانه شده بودند
در نماز جمعه این هفته استان قزوین گفته شد: کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند بصیرت نداشتند و قبلا هم از قطار انقلاب پیاده شده و سوار قطار بیگانگان شده بودند و نیاز به دفاع ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، حجت الاسلام علی قابل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی اظهار کرد: تقوای واقعی آن است که تا پایان عمر هم باقی بماند و آنها که در میانه راه از مسیر تقوی و ایمان الهی بازمانده اند بصیرت نداشته اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


خطیب جمعه قزوین بیان کرد: بسیاری در ابتدای انقلاب همراه مردم بودند و از دیوار سفارت بالا رفتند و لانه جاسوسی را فتح کردند اما چون بصیرت و ایمان عمیق نداشتند در وسط راه بریدند و از آمریکائیها بابت تعطیل کردن لانه جاسوسی عذرخواهی کردند.

وی اضافه کرد: از سخنانی که در روز ۲۲ بهمن در تهران صورت گرفت باید گلایه کرد که چرا به جای بیان مشکلات بیکاری و معیشت مردم از پیاده شدن برخی افراد از قطار انقلاب سخن گفته شد. 

قابل تصریح کرد: مردم انتظار داشتند از دغدغه ها و گرانی و مشکلاتشان صحبت شود اما مسائلی عنوان شد که خوراک بیگانگان بود. 

حجت الاسلام قابل بیان کرد: گفتند «یک عده را از قطار انقلاب پیاده کردیم که اشتباه بود» اما در جواب اعلام می کنیم که این افراد قبلا از قطار انقلاب پیاده شده و سوار قطار بیگانه شده بودند. 

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: موضوع بازگشت این افراد و آشتی ملی را دوباره مطرح کردند در حالی که به گفته رهبر انقلاب مردم با کسی قهر نیستند که آشتی کنند اما مردم با کسانی که در فتنه ۸۸ به عاشورا توهین کردند و جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی کنند و حرفی ندارند. 

وی اظهارداشت: چرا باید انقلابیون خود را بدهکار ضد انقلاب بدانند و این که برخی نامه سرگشاده می زنند تا از فتنه گران دلجویی کنند حرف مردم نیست. 

قابل اضافه کرد: امروز آمریکا با صدور اطلاعیه برای آزادی کسانی که در حصر هستند به صورت آشکار در امور ما دخالت می کند و معلوم نیست چه رابطه ای بین دشمن و محصورین هست که برای ما تعیین تکلیف می کنند. 

جوانان تاریخ را مطالعه کنند/ رضا شاه خائن بود 
وی در ادامه با اشاره به برخی حوادث اخیر کشور هم گفت: سوم اسفند سالروز کودتای رضاخان است و فجایع این مرد در تاریخ لکه ننگ است و در زمان این دیکتاتور، بخشی از منطقه آرارات را به ترکیه بخشیدند، شط العرب را به عراق و بخشی از کشور را به افغانستان دادند و بستن حوزه های علمیه، ممنوع کردن عزاداری سیدالشهداء و کشف و حجاب و کشتار مردم در مسجد گوهر شاد بخشی از جنایات رضاخان است اما برخی جوانان ساده لوح و فریب خورده بدون مطالعه تاریخ نام وی را بردند که جای تاسف دارد. 

خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: به جوانان توصیه می کنم تاریخ رژیم ستم شاهی را مطالعه کنند تا بدانند این پدر و پسر چه جنایاتی کردند و چه بر سر ملت آوردند تا قدردان انقلاب شوند. 

اسرائیل در وحشت از حزب الله است 
امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: امروز حزب الله لبنان وحشتی در دل اسرائیل انداخته که دشمن نمی داند از دست ۱۰۰ هزار موشک حزب الله چه کند و این عزت ملل مظلوم ناشی از الهام گرفتن از انقلاب اسلامی است. 

وی در ادامه با بیان برخی از ویژگی های اهل تقوا اظهارداشت: مومنان واقعی اهل راستی و درستی هستند و دروغ نمی گویند، به عهد خود وفدارند و اهل فخرفروشی نیستند. 

قابل تصریح کرد: اهل ایمان بخل نمی ورزد و صله رحم را به جای می آورد و نسبت به فقرا و نیازمندان مهربان است و همواره توصیه به حق می کند و خوش رفتار و خوش نیت است و امانت را به صاحبش بازمی گرداند و با کمترین چیزی قطع رابطه با خویشاوندان نمی کند. 

حجت الاسلام قابل در خصوص ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز، سوم اسفند سالروز حمله رژیم صدام به هواپیمای مسافربری و شهادت شهید محلاتی نماینده امام در سپاه به همراه ۴۰ شهید دیگر و چهارم اسفند سالروز کشته شدن مبارزه انقلابی مالکوم ایکس علیه آمریکا نیز مطالبی بیان کرد.

,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جوانان تاریخ را مطالعه کنند/ رضا شاه خائن بود ,
,
,
,
,
, اسرائیل در وحشت از حزب الله است ,
,
,
,
,
,
,
,

نماز جمعه  اقبالیه : 

, نماز جمعه  اقبالیه : ,

اعتراض مردم به وضع اقتصادی و ناکارآمدی مسئولان و دولت مردان است

, اعتراض مردم به وضع اقتصادی و ناکارآمدی مسئولان و دولت مردان است,
حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهرستان اقبالی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و تمام مسلمانان و شیعیان اظهار کرد : بانوان باید آن حضرت را به عنوان بهترین الگو در سبک زندگی و تربیت فرزندان و دفاع از مقام ولایت و عفت و پاکدامنی و حجاب و الگوی خود قرار دهند .
,
در ادامه امام جمعه شهر اقبالیه ضمن تشکر از تمامی امت بابت حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به پیام مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پیام راهپیمایی 22 بهمن استقامت در برابر استکبار ستیزی ،ایجاد عدالت اجتماعی بود و مظهر اقتدار حقیقی نظام و انقلاب بود.
,
وی افزود: بسیاری از رژیم ها با پول و سلاح و پشتیبانی جهانی علی الظاهر احساس قدرت میکنند ولی قدرت حقیقی  زمانی است که با پشتیبانی و عنایت الهی به دست می آید که مظهر آن حمایت و حضور عظیم و و اراده مردم است که به این نظام اقتدار بخشیده است.
,
, ,
فاطمیان با بیان اینکه حضور مردم یک سلاح برای ماست گفت:  برنده تر از این سلاح، اراده و ایمان مردم است که با همراهی با دولت به سلاحی کوبنده تبدیل شده است.
,
 
,
امام جمعه ی شهر اقبالیه یادآور شد: از دیگر پیام مقام معظم رهبری راجع به حادثه ی بزرگ و پرشور راهپیمائی 22 بهمن 96  پاسخ قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان بود و از طرفی مسئولان به پشتیبانی همین مردم؛ با استقامت کامل ، روحیه ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت کنند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.
,
 
,
وی تصریح کرد: در ضمن ملت عزیز با حضورشان اعلام برائتی آشکار و پررنگ از آتش افزروزان و اغتشاشگران داشتند و دیگر بُعد اعتراضاتشان به نظام و انقلاب نیست بلکه به ناکارآمدی برخی مسئولان و دولتمردان است. و باید دولت مردان با اقدامات جهادی به اجرای اقتصاد مقاومتی بپردازند.
,
حجت الاسلام فاطمیان در آخر بیان کرد:خدا را شاکریم که بعد از امام خمینی  رحمت الله علیها، اسکان و اداره ی کشور به مقام معظم رهبری امام خامنه ای افتاد. ایشان علی رغم همه دشمنی ها توانستند قدرت، عظمت و ثبات را در عین حال پیشرفت، استقلال و توانمندی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.
,
 
,
 
,
نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه 
مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و حال نوبت مسئولین است به تمامی تعهدات خود عمل کنند 
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر محمودآباد نمونه گفت:  کافر به آن کسی می گویند که حقایق و حقیقت ها را می پوشاند و حقیقت و ایمان به خدا را نمی پذیرد.
وی با بیان این که طبق بیان بزرگان، علما، صاحبان اندیشه دینی و فتوا هرکسی که خداوندی و وحدانیت خدا و پیامبر خدا را انکار کند کافر محسوب می شود افزود: کافر در مقابل مومن و کفر در برابر ایمان قرار می گیرد. مسلمانی هم ضروریات دین را منکر شد و این انکار به انکار خداوند و پیامبر اسلام مرتبط باشد کافرمحسوب می شود. کفر دایره وسیعی درد.
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اذعان داشت: فاطمیه سند مظلومیت اهل بیت و غربت پیامبر(ص) است. فاطمیه سند مظلومیت شیعه هم نیز به حساب می اید. فاطمیه ایامی است که به پاره تن پیامبر(ص) ظلم شد. ظلمی که در تاریخ نیز ثبت شده است ظلمی که خود اهل تسنن از ان به عنوان تاریخ سیاه نام می برند و ظلمی که به خاندان پیامبر شده است را قبول می کنند. 
امام جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به این که پیامبر سفارشات زیادی درباره اهل بیت به مردم کرده است ادامه داد: حضرت محمد(ص) در جاهای زیادی بیان کرده است که دو چیز را میان شما به امانت گذاشته ام و آن دو چیز عترت و اهل بیت من است. این دو چیز را قدر بدانید و به آن احترام بگذارید و به آن ها وصل شوید که هرگز گمراه نخواهید شد.
نماینده ولی فقیه در منطقه افزود: از مظلومیت حضرت زهرا(س) همین بس که با این همه سفارشات پیامبر(ص) مورد ظلم قرار گرفت و به شهادت رسید.
 
وی با بیان این که مسئولین ما مردمی هستند واز میان مردم انتخاب شده اند اظهار کرد: مسئولین از جنس مردم و از میان فرزندان شما انتخاب شده اند و تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار می گیرند.
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی با اشاره به این که مردم شریف و ولایتمدار شهر محمود آباد نمونه  نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن کار بزرگی را انجام دادند گفت: حضور با شکوه ملت ایران چشم جهان را خیره کرد و باعث عصبانی شدن دشمنانی شد که هیچ گاه نمی توانند پیشرفت این کشور ار ببینند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله) در پیامی از مرم شریف ایران بابت حضور در راهپمایی 22 بهمن تشکر کردند و بیان داشتند که حضور مردم تمامی نقشه های دشمن را بهم ریخت و آن ها را عصبانی کرد. سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کسی که جانش را برای اسلام و مملکتش در کف دستش گرفته و همیشه در میدان در مقابل کفر ایستادگی می کند می گوید: من کف پای شما را می بوسم که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را نا امید کردید.
امام جمعه شهر محمودآباد نمونه افزود: ملت ایران در روز 22 بهمن خیابان های شهر های بزرگ را به لرزه در آوردند. مسئولین باید قدردان این حضور بزرگ مردم باشند. مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و حال نوبت مسئولین است که تمامی تعهدات خود عمل کنند. مسئولین باید حرف رهبر را گوش دهند و مشکلات معیشتی و رفاهی مردم را بر طرف سازند.
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی با بیان این که نظام نظام مقدسی است اظهارکرد: این نظام آنقدر دشمن دارد که حتی خوب ها را هم وسوسه می کنند تا کار هایی بر علیه کشور خود انجام دهند. این موضوع قبلا هم سابقه داشته است. 
وی ادامه داد: اگر ولایت نبود کار انقلاب تمام شده بود و بدون ولایت انقلاب در خطر قرار می گیرد.
این خطیب نمازجمعه اذعان داشت: مردم از گرانی، بیکاری و تبعیض شکایت دارند، وگرنه مردم انقلاب خود را دوست دارند. امریکا که ادعا می کند کدخدای دنیاست امروزه امنیت شهرهای خود را نیز نمی تواند تامین کند. یک دانش آموز آمریکایی وارد مدرسه ای می شود و با اسلحه 17 نفرا به کام مرگ می کشاند و 50 نفر دیگر را نیز زخمی می کند خودشان در داخل مشکل دارند، پس چگونه می توانند امنیت را برای کشورهای دیگر برقرار کنند.
 انتهای پیام /
,
نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه 
, نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه ,
مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و حال نوبت مسئولین است به تمامی تعهدات خود عمل کنند 
, مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و حال نوبت مسئولین است به تمامی تعهدات خود عمل کنند ,
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی امام جمعه شهر محمودآباد نمونه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر محمودآباد نمونه گفت:  کافر به آن کسی می گویند که حقایق و حقیقت ها را می پوشاند و حقیقت و ایمان به خدا را نمی پذیرد.
,
وی با بیان این که طبق بیان بزرگان، علما، صاحبان اندیشه دینی و فتوا هرکسی که خداوندی و وحدانیت خدا و پیامبر خدا را انکار کند کافر محسوب می شود افزود: کافر در مقابل مومن و کفر در برابر ایمان قرار می گیرد. مسلمانی هم ضروریات دین را منکر شد و این انکار به انکار خداوند و پیامبر اسلام مرتبط باشد کافرمحسوب می شود. کفر دایره وسیعی درد.
,
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه اذعان داشت: فاطمیه سند مظلومیت اهل بیت و غربت پیامبر(ص) است. فاطمیه سند مظلومیت شیعه هم نیز به حساب می اید. فاطمیه ایامی است که به پاره تن پیامبر(ص) ظلم شد. ظلمی که در تاریخ نیز ثبت شده است ظلمی که خود اهل تسنن از ان به عنوان تاریخ سیاه نام می برند و ظلمی که به خاندان پیامبر شده است را قبول می کنند. 
,
امام جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به این که پیامبر سفارشات زیادی درباره اهل بیت به مردم کرده است ادامه داد: حضرت محمد(ص) در جاهای زیادی بیان کرده است که دو چیز را میان شما به امانت گذاشته ام و آن دو چیز عترت و اهل بیت من است. این دو چیز را قدر بدانید و به آن احترام بگذارید و به آن ها وصل شوید که هرگز گمراه نخواهید شد.
,
نماینده ولی فقیه در منطقه افزود: از مظلومیت حضرت زهرا(س) همین بس که با این همه سفارشات پیامبر(ص) مورد ظلم قرار گرفت و به شهادت رسید.
,
 
,
وی با بیان این که مسئولین ما مردمی هستند واز میان مردم انتخاب شده اند اظهار کرد: مسئولین از جنس مردم و از میان فرزندان شما انتخاب شده اند و تمامی تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار می گیرند.
,
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی با اشاره به این که مردم شریف و ولایتمدار شهر محمود آباد نمونه  نیز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن کار بزرگی را انجام دادند گفت: حضور با شکوه ملت ایران چشم جهان را خیره کرد و باعث عصبانی شدن دشمنانی شد که هیچ گاه نمی توانند پیشرفت این کشور ار ببینند.
,
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری(مدظله) در پیامی از مرم شریف ایران بابت حضور در راهپمایی 22 بهمن تشکر کردند و بیان داشتند که حضور مردم تمامی نقشه های دشمن را بهم ریخت و آن ها را عصبانی کرد. سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس کسی که جانش را برای اسلام و مملکتش در کف دستش گرفته و همیشه در میدان در مقابل کفر ایستادگی می کند می گوید: من کف پای شما را می بوسم که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را نا امید کردید.
,
, ,
امام جمعه شهر محمودآباد نمونه افزود: ملت ایران در روز 22 بهمن خیابان های شهر های بزرگ را به لرزه در آوردند. مسئولین باید قدردان این حضور بزرگ مردم باشند. مردم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و حال نوبت مسئولین است که تمامی تعهدات خود عمل کنند. مسئولین باید حرف رهبر را گوش دهند و مشکلات معیشتی و رفاهی مردم را بر طرف سازند.
,
حجت الاسلام و المسلمین رشوندی با بیان این که نظام نظام مقدسی است اظهارکرد: این نظام آنقدر دشمن دارد که حتی خوب ها را هم وسوسه می کنند تا کار هایی بر علیه کشور خود انجام دهند. این موضوع قبلا هم سابقه داشته است. 
,
وی ادامه داد: اگر ولایت نبود کار انقلاب تمام شده بود و بدون ولایت انقلاب در خطر قرار می گیرد.
,
این خطیب نمازجمعه اذعان داشت: مردم از گرانی، بیکاری و تبعیض شکایت دارند، وگرنه مردم انقلاب خود را دوست دارند. امریکا که ادعا می کند کدخدای دنیاست امروزه امنیت شهرهای خود را نیز نمی تواند تامین کند. یک دانش آموز آمریکایی وارد مدرسه ای می شود و با اسلحه 17 نفرا به کام مرگ می کشاند و 50 نفر دیگر را نیز زخمی می کند خودشان در داخل مشکل دارند، پس چگونه می توانند امنیت را برای کشورهای دیگر برقرار کنند.
,
 انتهای پیام /
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه