اخبار داغ

ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های نماز جمعه:

مفسدان اقتصادی را به دست مردم بسپارید/در راهپیمایی بیست و دوم بهمن جای طرح مسائل حاشیه ای نبود

مفسدان اقتصادی را به دست مردم بسپارید/در راهپیمایی بیست و دوم بهمن جای طرح مسائل حاشیه ای نبود
ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان های استان حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را محور اصلی سخنان خود قرار دادند و با رفع مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های این هفته نماز جمعه در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد با بیان این مطلب اظهار کرد: آن طور که باید و شاید با مفسدان اقتصادی برخورد نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: مردم از فساد و تبعیض به ستوه آمده اند و انتظار دارند با کسانی که در مرزها و دریاها آشنا دارند و کالاها را قاچاق کرده و اقتصاد مملکت را فلج می کنند برخورد جدی شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه این ملت سیل خروشانی است که رژیم گذشته را برافکند، گفت: اگر توان مبارزه با مفسدان را ندارید، آن ها را به مردم بسپارید تا به حسابشان رسیدگی کنند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: دشمنان خیال می کردند که کار انقلاب تمام است و نخواهند گذاشت ملت چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند اما ملت ایران حسابی، باشکوه و غیرتمندانه به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت کردند.

,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی افزود: هرچند ملت ایران امروز از گرانی، مشکلات اقتصادی و بیکاری رنج می برند اما به این فرموده رهبری که گفتند 22 بهمن امسال تماشایی خواهد بود به میدان آمدند و حماسه آفریدند.

,

 

,

وی با بیان اینکه دشمنان حضور جانانه شما را دیدند، تاکید کرد: فرزندان خود را با فرهنگ حضور و حماسه سازی آشنا کنید تا این ارثیه عظیم به نسل آینده منتقل شود.

,

 

,

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز قطار انقلاب با سرعت حرکت می کند و بعضی از مگس ها روی ریل نشسته اند و می گویند نمی گذاریم این قطار حرکت کند.

,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی افزود: به کسانی که در برهه ای از زمان از این قطار پیاده شده اند، التماس نمی کنیم که دوباره سوار شوند بلکه باید خود آنان به خطا ها و اشتباهایشان اعتراف کنند و خطایشان را بپذیرند و از رهبری تقاضای بخشش کرده تا بخشیده شوند و دوباره با این قطار برگردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه خدا هم تا زمانی که بندگانش به گناهان خود اعتراف نکند آنها را نمی بخشد، گفت: به هر قیمتی نمی توان خارج شدگان از قطار انقلاب را به آن بازگرداند.

,

 

,

وی تاکید کرد: قطار انقلاب با انبوهی از انسان های انقلابی و 22 بهمنی با هدایت رهبری به سمت انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) در حال حرکت است.

,

 

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه دوم از مردم خواست حرمت این ایام را حفظ کنند و با شرکت در مراسم های سوگواری آن حضرت درس های زندگی از سیره ایشان بیاموزند و در زندگی بکار بندند.

,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی حضرت زهرا(س) را مدافع امامت و شهیده ولایت نامید و گفت: حضرت زهرا در طول 75 روز بعد از وفات پیامبر(ص) اولین کاری که کردند این بود که به کسانی که علی(ع) را کنار زدند اعتراض کرد و پرچم مظلومیت علی را بر افراشت.

,

 

,

وی افشارگری و استیضاح هیات حاکمه وقت را از دیگر اقدامات ایشان برشمرد و افزود: حضرت زهرا(س) جریان نفود و نفاق را به مردم نشان داد.

,

 

,

امام جمعه بجنورد گریه های حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر را سیاسی دانست و گفت: ایشان به عنوان یک رسانه عمل کرد و حتی وصیت نامه ایشان که وی را شبانه دفن کنند و مزارشان پنهان بماند نیز سیاسی بود چراکه نمی خواست کسانی که به اوظلم کردند با حضور در مراسم وی خود را دوستدار او نشان دهند.

,

 

,

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نماز و تاکید بر اقامه نماز در ادارات و و فراخواندن مردم به آن خاطر نشان کرد: کسی که اعتقاد به نماز ندارد و نماز نمی خواند کافر است و کسی که به یک بی نماز یک لقمه غذا بدهد 70 پیغمبر را یکجا کشته است.

,

 

,

 

,

 

,

در راهپیمایی بیست و دوم بهمن جای طرح مسائل حاشیه ای نبود/مطالبات مردم ایجاد اشتغال و رفع رکود است

, در راهپیمایی بیست و دوم بهمن جای طرح مسائل حاشیه ای نبود/مطالبات مردم ایجاد اشتغال و رفع رکود است,


به گزارش  پایگاه خبری جاجرم؛حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان جاجرم در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان جاجرم ضمن تقدیرو تشکر از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه افزود: مردم به مسئولین کشور فهماندند که ما از نظام و دشمن غافل نیستیم و مسئولین هم غافل نباشند و با وفاداری خودتان نسبت به مردم و نظام دشمن را ناامید کنند.

وی با اشاره به پیام هایی که  مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مسئولین داشتند گفت:مردم با حضور خودشان اعلام کردند که با لبیک رهبری ۲۲بهمن را تماشایی کردیم و مسئولین هم با کارهایشان کشور را تماشایی کنند،ما فرزندان مردم و ولایت هستیم شما هم سعی کنید سربازی ولایت را کنید
،ما مردم باهم متحدیم شما هم باهم متحد باشید.

موسوی با اشاره به اینکه مطالبات مردم در ۲۲ بهمن حاشیه سازی نبود و مسائل مردم فرعی نیست تصریح داشت:مردم از طرح مسائل بیهوده از سمت هرکسی هم که باشد بیزارند و خود حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یک رفراندم برای نظام بود و طرح برگزاری رفراندم در روز وحدت ملی باعث تفرقه در کشور شد.

خطیب جمعه جاجرم با اشاره به خارج شدن شرکت آلومینا از لیست واگذاری خصوصی سازی گفت: خصوصی شدن کارخانه ی آلومینا برای شهر ما خطر جدی بود و خوشبختانه این خطر رفع شد و از مسئولینی که این تصمیم را گرفته اند تشکر میکنیم و امیدواریم در بحث اشتغال، نیروهای بومی را درنظر داشته باشند.

وی ابراز داشت:شما مسئولین همگی منتخب مردم هستید و منتخب باید مطالبات انتخاب کننده را دنبال کند و از مهم ترین مطالبات مردم اشتغال و رکود است که بازارهای ما هیچ رونقی نمیبیند مشکل مردم گرانی است که درکشور ما گرانی درهمه ی کالاها و اقلام اثر گذاشته است.

وی خطاب به مسئولین گفت:مسئولین بدانید ما ضمن حمایت و حضور مشکلاتمان رافراموش نکردیم شماهم با حاشیه پردازی ها مشکلاتمان را فراموش نکنید که اگر در عمل کاری نکنید این بی صداقتی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: پیام رهبر به مسئولین این است که مسئولین از مردم قدر شناسی کنند و کاری کنند که با استقامت کامل و نیروی جهاری از آرمان های انقلاب دفاع کنند از ملت عقب نمانند که  مردم ما بصیر و وفادارند.

وی با تاکید بر اینکه با شعار آدم غیر صادق،صادق نمی شود تصریح کرد: همواره در مسیر دین از توطئه های دشمن محزون نباشید تا زمانی که با ایمان به رهبران الهی فاصله نگرفتید پیروزی با ما ست فدایی اسلام و ایمان شدن را از حضرت زهرا بیاموزید‌.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر جاجرم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا س افزود:مردم ما فاطمی وار از جایگاه فرزند زهرا دفاع خواهند کرد و تا آخرین نفس ثابت قدم خواهند بود.

وی اظهار کرد: امت اسلامی تا وقتی که با ولایت و رسول الله بودند پیروز بودند و تا از امام علی فاصله گرفتند چه بلاها که بر سر امت اسلامی نیامد امروز هم اگر از ولایت فاصله بگیرند آمریکا و اسرائیل کشور را نابود خواهند کرد که باید از گذشته درس گرفت و اجازه ی این چنین اتفاق هایی را نداد.

امام جمعه شهرستان جاجرم  با بیان اینکه هدف دشمن عوض کردن فرهنگ فرزندان ما است افزود:بدانید از آفت های تربیت دینی، دشمنان ما هستند آنها نمیگذارند فرزندان ما تربیت دینی داشته باشند مسیر غربی را به آنها نشان می دهند،با کسانی که دین شمارا به مسخره میگیرند دوست نشوید. انبیا الهی یکی از مهم ترین مسائلی را که مدنظر داشتند تربیت دینی است که فاطمه زهرا تلاشش این بود که فرزندانش را با تربیت دینی بزرگ کند که در راس آن حیا است که حیا تمام دین است.

وی با بیان اینکه مواظب باشید دچار آفت های دین نشوید گفت: یکی از آفت های دین تفرقه است، از معضلات و آسیبهای جدی این است که سلیقه ی پدرو مادر باهم هم خوانی ندارد و بچه ها را گیج میکند و نمی توانند تصمیم های جدی را بگیرند.
 

,
,  پایگاه خبری جاجرم؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

آنچه در منطقه پایدار می‌ماند مقاومت است

,
,
,

به گزارش فاروج من؛ حجت الاسلام والمسلمین عباس علی قلی زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز فاروج با تشکر از حضور پرشور و باشکوه مردم شهرستان فاروج در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت پیام این راهپیمایی، استقامت بر استکبار ستیزی و عدالت اجتماعی است، استقامت بر سر آرمان‌ها و وحدت و یکپارچگی مردم است.

, فاروج من,

قلی زاده راهپیمایی 22 بهمن 96 را حادثه‌ای بزرگ و خیره کننده خوانده و ادامه داد مردم ایران زنده و پویا بودن انقلاب را به رخ دشمنان این نظام کشیده و با حضور باشکوه خود پاسخ قطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان دادند، آن‌ها پایبندی به آرمان‌های امام راحل را با صدای بلند فریاد زده و نشان دادند که همچنان شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی زنده است.

,

امام جمعه شهرستان فاروج راه مبارزه اساسی و کارآمد با آمریکا را فساد ستیزی و خدمت به مردم دانسته و اضافه کرد مسئولان با استقامت کامل و روحیه‌ی انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز خدمت و از آرمان‌های انقلاب دفاع کند.

,

وی در ادامه افزود مردم بصیر و نجیب از وجود برخى مشکلات و مسائل رنج برده و گله‏ مندى‏ها و اعتراضات درست و به‏ حق به عملکرد و رویکردهاى ضعیف و نابجاى برخى مسئولان و مدیران کشور هم دارند، اما به اصل انقلاب و نظام اسلامى همچنان وفادار بوده و عملکردهاى ناصحیح و انحرافات برخى مدیران و مسئولان را به‏ حساب نظام‏ نمی‏گذارند؛ بلکه به آن معترض بوده و آن‏را انحراف از ویژگى‏هاى مسئولان در نظام انقلابى و بازگشت به ارزش‏ها و هنجارهاى طاغوت و غفلت یا حتى تأثیرپذیرى از خط نفوذ دشمن و خیانت براى ناکارآمدی و ناراحتى‏ تراشى در داخل و نوعى ظلم به نظام، رهبرى و مردم به‏ حساب مى‏ آورند.

,

خطیب جمعه فاروج در بخش دیگری از سخنانش گفت یکى از پلیدترین توطئه‏ هاى دشمنان اسلام در تاریخ معاصر، توطئه کشف حجاب است. رضا‏خان که با طرح کودتاى سوم اسفند ۱۲۹۹ و با حمایت و هدایت انگلیسى‏ها بر سر کار آمد، درصدد اجراى تز اسلام‏ زدایى و جایگزینى ارزش‏هاى لیبرالیستى در جامعه بود.

,

حجت الاسلام قلی زاده به سرنگونی جنگنده اف-16 اسراییل در سوریه و مقاله نیویورک تایمز در این مورد اشاره کرده و گفت سقوط این جت جنگنده ضربه‏ اى سنگین به حیثیت اسرائیل و نشانه تغییرى عمده در مسیرى بود که اسرائیل سال‏ها مى‏ رفت و با داشتن معافیت نسبى از مجازات، به اهداف خود در سوریه حمله مى‏کرد.

,

وی با اشاره پیام‌های این حادثه گفت سقوط جنگنده اسراییل می‌گوید که سوریه امروز با چند سال گذشته قابل مقایسه نیست و محور مقاومت براى فعال کردن جبهه‌ی جولان و نیز گشوده شدن راهى براى مبارزه با رژیم صهیونیستى عزم جدی دارد، آنچه در منطقه پایدار مى‏ ماند، مقاومت است بنابراین باید خود را با محور مقاومت در آینده سوریه همراه سازند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه