اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه استان زنجان مطرح شد

حضور باشکوه مردم پیام مهمی به استکبار جهانی داشت/ مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند

حضور باشکوه مردم پیام مهمی به استکبار جهانی داشت/ مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند
ائمه جمعه شهرستانهای استان زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرند که این حضور باشکوه مردم پیام مهمی به استکبار جهانی داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به حضور پروشور مردم در صحنه های مختلف عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمود که مردم ما از مردم مدینه زمان پیامبر(ص) و مردم کوفه زمان امیرمومنان(ع) بهتر هستند و ما این موضوع را در این ۴۰ سال تجربه کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تشکر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری حضور مردم را تماشایی پیش‌بینی کرده بودند، جمعیت حاضر در این راهپیمایی سبب خوشحالی شهدا و امام مسلمین و در نهایت قلب نورانی امام زمان (ع) شدند.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به پیام مردم ایران به رئیس جمهور آمریکا ابراز کرد: مردم در این راهپیمایی به مستاجر کاخ سفید که به مردم ایران توهین کرده و آن‌ها را تروریست خوانده بود پیام دادند که اسلحه ما از بمب اتم کاری‌تر بوده که آن حضور مردم در صحنه است.

,

وی با اشاره به ۲۷ بهمن ۵۷ سالروز شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید عباس موسوی اظهار داشت: وی توسط رژیم جعلی صهیونیستی به شهادت رسید.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به 29 بهمن ماه سالروز رحلت آیت‌الله فاضل لنکرانی ابراز کرد کرد: ایشان از تربیت‌شدگان برجسته حوزه تربیتی، علنی و سیاسی معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند.

,

وی با بیان اینکه در اول اسفند سال ۶۴ رژیم بعث عراق هواپیمای ایران را با ۴۰ سرنشین مورد هدف قرار داد ابراز کرد: رژیم بعث عراق به هیچ یک از اصول پای بند نبود، بیشتر سرنشینان این هواپیما از علمای اسلام بودند و نماینده امام خمینی(ره) در سپاه پاسداران شهید محلاتی در آن به شهادت رسید.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز کودتای انگلیس در ایران در سوم اسفند ماه عنوان کرد: در این روز رضاخان قلدر روی کار آمد، انگلیسی‌ها در سال ۱۹۱۹ متوجه شدند که مهمترین مانع امپراتوری آن‌ها اسلام است

,

وی خاطرنشان کرد: انگلیسی‌ها رضا میرپنج را در ایران، آتاتورک را در ترکیه و دست‌نشانده‌هایی را در کشورهای افغانستان و پاکستان به قدرت رساندند تا اسلام‌ستیزی کنند.

,

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه رضا خان از بین این چهار دست‌نشانده بی‌سواد‌تر و خشن‌تر بود خاطرنشان کرد: رضاخان با روی کار آمدن ابتدا دستور داد که علما حق عمامه‌گذاری ندارند و سپس چادر را از سر خانم‌ها برداشت.

,

وی با تاکید بر اینکه رضاخان استقلال کشور را از بین برد و سفارت انگلیس تعیین کننده بود افزود: رضاخان با تمام قدرت برنامه‌های استعماری انگلیس را پیاده می‌کرد و صفحه سیاهی را با حمایت روباه پیر و همین‌چنین آمریکا در کشور رقم زد.

,

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار شد

, حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار شد,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، افزود: نتیجه و قدر شناسی از زحمات پیامبران پیروی ازامامت است و خداوند اطاعت از امامان را نظام مردم قرارداده و حرکت در مسیرامامت تنها راه نجات از تفرقه و چند گانگی است .

,

وی در ادامه با اشاره به منویات رهبری در مورد حضور مردم در راهپیمایی22 بهمن، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار شد و این حضور نشان از موضع گیری سیاسی ملت، عواطف فراوان ملت نسبت به انقلاب و رهبری، نشاط روحی و امید اجتماعی مردم است.

,

امام جمعه خرمدره ادامه داد: 22 بهمن امسال حادثه خیره کنند، پرشور تر از گذشته و پاسخ دندان شکن به دشمن با وجود همه مشکلات بود که باعث پایبندی مردم به آرمان ها انقلاب شد.

,

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز بزرگترین راه مبارزه با آمریکا کار کردن، مجاهدت با اخلاص برای ایجاد اشتغال، مبارزه با فساد، باز کردن گره های معیشتی مردم، رونق دادن به اقتصاد است.

,

وی تاکید کرد: کسانی که ابتدا در ریل انقلاب حرکت کردند ولی در میانه راه از قطار انقلاب پیاده شدند و از ولی فقیه تبعیت نکردند و باعث خوشحالی دشمنان شدند از طرف مردم قابل بخشش نیستند و اگر از مردم و رهبری طلب بخشش کنند حتما مردم و رهبری آن ها را خواهند بخشید.

,

امام جمعه خرمدره با اشاره به کودتا سال 1299و به حکومت رسیدن رضا خان، بیان کرد: حکومت رضا خان موجب اسلام ستیزی، ابطال جوانان، از بین بردن استقلال واعتماد به نفس در کشور، کشف حجاب به بهانه حضور زنان در صحنه شد.

,

حجت الاسلام حسینی یاد آور شد: دشمن می خواهد سوریه آرام نباشد و حزب الله و ایران را گروه تروریستی می خواند اما توانسته ایم جبهه عربی عبری را در محل تولدش از بین ببریم.

,

وی با اشاره به اینکه نباید کم ترین زاویه با ولایت فقیه داشته باشیم، ابراز کرد: امامت وسیله استحکام، پیشرفت عزتمندانه و اتمام ماموریت رسالت است و تا زمانی که پیامبر(ص) در قید حیات بودند حضرت علی (ع) هیچ خطبه ای نداشت پس از رحلت پیامبر می بینیم که ایشان ایراد خطبه کرده اند.

,

امام جمعه خرمدره خاطر نشان کرد: اعتراض، بی اعتنایی و عدم تایید دستگاه حاکم،به استیضاح کشیدن و محاکمه رهبران، گریه کردن برای آگاهی مردم، اعتصاب سخن با حاکمان وقت از شیوه های مبارزه حضرت زهرا(س) بود.

,

وی در پایان شهادت سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله، رحلت آیت الله فاضل لنکرانی، قیام مردم تبریز در چهلم شهدای قم، را گرامی داشت.

,

مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند

, مسئولان با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند,

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارداشت: شیعه واقعی کسی است که در گفتار و کردار تابع اهل بیت پیامبر(ص) باشد.

,

وی با قدردانی از حضور پرشور، تماشایی و دشمن شکن مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: مردم با همه مشکلات و گلایه ها آمدند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و اغتشاشگران داخلی زدند و تنها راه قدردانی مسئولان از مردم، این است که با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند.

,

امام جمعه بخش انگوران با تاکید بر اینکه مسئولان در روزهای آخر سال تولید و اشتغال عملکرد خود را در مورد تولید و اشتغال گزارش دهند، گفت: شرکت کالسیمین نیز در اسرع وقت وضعیت جذب نیرو را مشخص و جوانان شرکت کننده در آزمون را بلاتکلیف نگذارد.

,

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی و به سلطنت رسیدن رضاشاه توسط انگلیس، اظهارداشت: یکی از کارهای ننگین رضا شاه مبارزه با ارزشهای اسلامی و کشف حجاب بود.

,

وی به جایگاه حجاب و عفاف در دین اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه حجاب یکی از واجبات الهی و از ضروریات دین است، افزود: حجاب یادگار ارزشمند حضرت زهرا سلام الله علیها است.

,

خطیب جمعه دندی با انتقاد از کسانی که می گویند همانطور که رضاخان به زور نتوانست حجاب ها را بردارد پس جمهوری اسلامی هم نمی تواند حجاب را اجباری کند، گفت: اولا حجاب دستور خدا است و حجاب را خداوند واجب کرده نه جمهوری اسلامی، و جمهوری اسلامی قانون الهی را در جامعه اجرا می کند. و ثانیا اگر رضاخان نتوانست حجابها را بردارد نشانه اعتقاد و ایمان محکم مردم و پایبندی زنان مسلمان به احکام الهی است.

,

حجت الاسلام حسینی نسب  با بیان اینکه خانواده ها، مدارس، معلمان، دولتمردان و جامعه اسلامی موظف به ترویج ارزشهای اسلامی از جمله حجاب در جامعه هستند، اظهارداشت: حلال و حرام الهی تا ابد ثابت است و شرایط زمان نمی تواند احکام الهی را تغییر دهد.

,

وی با بیان اینکه هرکس با ارزشهای اسلامی مقابله کند، سرنوشت رضاخان در انتظار اوست، افزود: از پلیس و نیروی انتظامی که  با افراد بدحجاب در جامعه یا داخل خودرو برخورد می کند، حمایت می کنیم.

,

خطیب جمعه شهردندی  با اشاره به یکم اسفند روز روحانیت که به مناسبت سالروز حمله رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری و شهادت 40 تن از جمله حجت الاسلام سیخ فضل الله محلاتی به این عنوان نام گذاری شده، گفت: کارنامه روحانیت در طول دفاع مقدس نشانگر این است که طلاب و روحانیت تنها سخن نمی گویند بلکه مردان عمل هستند وآمار زیاد شهدای روحانیت نسبت به سائر اقشار دلیل بر پیوند گفتار و عمل روحانیت است.

,

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی مرجع فقید انقلابی و فاطمی، اظهارداشت: روحانیت با زندگی ساده ، کم توقعترین و در عین حال جزو انقلابی ترین افراد جامعه هستند.

,

وی با تسلیت ایام فاطمیه(س) و با اشاره به شیوهای مبارزاتی آن حضرت با غاصبان و مستکبران، دفن شبانه و مخفی بودن قبر آن حضرت را نشانه مظلومیت حضرت زهرا علیها سلام دانست و از مردم بخش انگوران و شهر دندی خواست در سه روز مراسم های ایام فاطمیه پرشور شرکت کنند.

,

حضور lمردم دشمنان قسم خورده نظام و فتنه گران را ناامید کرد

, حضور lمردم دشمنان قسم خورده نظام و فتنه گران را ناامید کرد,

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: پیشنهاد مهم هفته برای مردم این باشد که مواظب شیطنت‌ها باشند، کسانی که با نماز جمعه مشکل دارند، دلسوز نماز جمعه شده‌اند، و از کمبود جمعیت در نماز جمعه ها سخن می‌گویند.

,

وی با بیان اینکه تریبون‌های عبادی و سیاسی قرارگاه نظام و ائمه جمعه زبان گویای مردم هستند، افزود: برخی‌ها با هزینه‌های میلیونی و حتی میلیاردی برای یک همایش فصلی قادر به جمع آوری کسری از جمعیت نماز جمعه هم نیستنند. این در حالی است که نماز جمعه‌ها رایگان اداره می‌شود. قطعا مردم این عوام‌فریبی‌ها را باور نخواهند کرد.

,

خطیب جمعه شهرستان ماهنشان گفت: نماز جمعه یک همایش ملی است که هر هفته با حضور میلیون‌ها نفر در سطح کشور به صورت رایگان برگزار می‌شود. شور و هیجان بسیاری از مراسمات و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی ملی و بین المللی داخل کشور مرهون تبلیغ مستمر و دائمی در سنگر بی‌بدیل نماز جمعه است.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: نماز جمعه مصداق کاملی از روحیه بسیجی و انقلابیگری در جامعه است؛ و البته دشمنان و در برخی موارد دوستان ساده لوح یا همان ابوموسی‌ اشعری‌های امروز به دنبال تضعیف آن هستند.

,

وی افزود: بدخواهان باید بدانند که ائمه جمعه به عنوان فرماندهان قرارگاه فرهنگی در دفاع از نظام و حقوق مردم، بیان توفیقات نظام و البته انتقادات سازنده و امر به معروف و نهی از منکر در برابر فسادها، تبعیض‌ها و دیگر انحرافات اجتماعی و در یک کلام از حرکت محکم در مسیر انقلاب، و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: در عین حال اعتقاد ما بر این است که همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند:  اعتراض و‌ [نقد] مردم به مسؤولان، بی عدالتیها، تبعیض‏ها و ناکارآمدیها است و اعتراض به اصل نظام و انقلاب اسلامى نیست.

,

*راهپیمایی تماشایی 22 بهمن، دشمنان قسم خورده نظام و فتنه گران را ناامید کرد

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: راهپیمایی 22 بهمن 96 تماشایی و پرشورتر از همیشه بود؛ این راهپیمایی نشان داد که قاطبه مردم در قطار انقلاب هستند و پیاده شدن چند فتنه‌گر از این قطار هیچ خللی در اراده مستحکم و فولادین مردم نخواهد داشت.

,

وی افزود: پیام مهم این راهپیمایی پیام اقتدار و عزت بود. و اینکه علیرغم توطئه‌ها و فتنه‌ها مردم همیشه در صحنه‌های زیبای انقلاب و در پشتیبانی از مردم‌سالاری دینی و رهبری انقلاب با استقامت حضور خواهند داشت.

,

خطیب جمعه ماهنشان به مناسبت یکم  اسفند سوم جمادی الثانی، حمله جنگنده رژیم بعثى عراق به هواپیماى مسافرى و شهادت چهل تن ازجمله حجةالاسلام والمسلمین شیخ فضل‏ الله محلاتى (1364 ه.ش) و  روز روحانیت و دفاع مقدس‏،  اشاره کرد و گفت: امروز روحانیت مظلوم‌ترین قشر جامعه است؛ از طرفی دشمنان داخلی به تخریب زیربنایی حوزه و روحانیت می‌پردازند و از سوی دیگر دشمنان داخلی نیز برای رسیدن به اهداف شوم خود به تخریب جایگاه روحانیت می‌پردازند.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت:  به اضافه اینکه بخشی از جامعه ضعف در عملکرد مسئولان و فساد و تبعیض در نظام اداری به حساب روحانیت گذاشته می‌شود این در حالی است که روحانیت تقریبا در هیچ از آن‌ها نقشی ندارد.

,

نکته مهم اینکه به جز قوه قضائیه، روحانیت در اکثریت قریب به اتفاق تصمیمات اجرائی کشور نقشی ندارد.

,

*کسانی که بر طبل بی‌حجابی می‌کوبند، تفکر رضاخانی دارند

,

وی افزود: اخیراً افراد و گروه‌های مختلف در مورد حجاب و بی‌حجابی نظر داده‌اند؛ این دیدگاه‌ها از چند جهت مخدوش است؛ اولاً اکثریت قریب به اتفاق این افراد تخصص در این زمینه ندارند، تنها مرجع رسمی در ارتباط با حکم فقهی حجاب مراجع تقلید هستند، ثانیاً در مورد حجاب قانون داریم، و سلیقه افراد در این زمینه هیچ اررزشی ندارد، چطور است  حکومت می‌تواند برای زباله مردم قانون وضع کند، ولی برای حجاب چنین حقی ندارد؟!

,

مسلماً‌ حجاب از مسلمات دین است. و آیات و روایات فراوانی در این زمینه وجود دارد.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: برخی نادان ها با ابزار دموکراسی به جنگ حجاب آمده اند. این ها قطعا هم بی سواد هستند، هم بی عقل چرا که مردم سالاری در ایران دینی است و نه سکولار یا لائیک.

,

حجت الاسلام زاهدی پور اظهاراشت : کسانی که بر طبل بی‌حجابی می‌کوبند، تفکر رضاخانی دارند.  این در حالی است که ما انقلاب نکرده ایم تا آرزوی حیوانی رضاخان قلدر و ملعون را با دستان خودمان محقق سازیم. حقیقتاً ننگ بر کسانی که به نام دموکراسی به دنبال استبداد فرهنگی طاغوتی رضاخانی هستند.

,

وی افزود: موضعگیری دادستان تهران در این زمینه قابل تقدیر است؛ قوه قضائیه، نیروی انتظامی، بسیج و مردم مؤمن مواظب باشند. ستادهای امر به معروف فعالتر شوند.تضعیف غیرت ناموسی از مهمترین عوامل بی حجابی است و بی غیرت بوی بهشت را هم استشمام نمی کند.

,

خطیب جمعه ماهنشان گفت: اقدام دادستانی در متوقف کردن عوارض آزادراه زنجان قزوین که منجر به نتایجی هم شد، قابل تقدیر است.

,

حجت الاسلام زاهدی پور با تسلیت ایام فاطمیه به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روز سه شنبه یکم اسفند سال جاری اشاره کرد و اظهارداشت : زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) بهترین و بلکه تنها الگوی زندگی  بهترین و بلکه تنها الگوی زندگی سالم، دینی و انسانی است و هر الگوی که در تضاد با این الگو باشد، حیوانی، غیر انسانی و انحطاطی است.

,

تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران آرزوی دیرین جبهه استکبار است

, تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران آرزوی دیرین جبهه استکبار است,

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمائی 22 بهمن اظهار کرد: از چند ماه قبل سناریوى‏هایى نوشته شده بود که مردم ناراحت و معترض هستند و الآن زمانى است بر اعتراضات مردم موج سواری کنند و به‏واسطه مردم نظام جمهوری اسلامی را براندازند.

,

وی افزود: اشتباه محاسباتی دشمن در اینجاست که آن‏ها مى‏ بینند که مردم اعتراض دارند، فکر مى ‏کنند که به نظام اعتراض دارند در حالی که مردم نارضایتى‏ هایشان را به انقلاب گره نمى‏ زنند و  مردم بصیر و انقلابی کشورمان اگرچه از وجود برخى مشکلات و مسائل رنج می برند و از عملکردهای برخى مسؤولان و مدیران کشور و از تبعیض‏ها و مفاسد گله دارند، اما به اصل انقلاب و نظام اسلامى و رهبری وفادار هستند و ضعف ها و نارسائی ها را به حساب اصل نظام‏ نمی‏ گذارند لذا در مطلع الفجر چهلمین سالگرد پیروزی حق بر باطل 22 بهمن ماه بار دیگر سیل خروشان امت بصیر و قهرمان جاری شد، بار دیگر دریای طوفانی این ملت، دشمنان اسلام و انقلاب را به لرزه درآورد  مردم ایران به پیروی از مقتدای خود، ایران اسلامی را به صحنه عزت و آزادگی، غیرت و مردانگی مبدل ساخت و به استکبار جهانی ثابت نمود که تحریمها و تهدیدها حبابهایی بیش نیستند.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: مردم ایران با خلق حماسه ماندگار دیگری باز تمام معادلات و تحلیل های رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ریختند و مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زند.

,

وی افزود: مردم ما در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر اعلام کردند که هیچ تهدیدی نمی تواند از اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی بکاهد و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان برای دفاع از آرمانهای انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

,

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: تضعیف روحیه انقلابی‌ ملت ایران ،قبول ابرقدرتی آمریکا و کنار آمدن با استکبار یکی از آرزوهای دیرین جبهه استکبار به رهبری آمریکاست مردم با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال آن را برای همیشه بر باد دادند.

,

وی افزود: رییس جمهور آمریکا  متوسل به طناب پوسیده تهدید و تحریم شد باز مردم عزیز ایران امروز در سالگرد پیروزی انقلابشان در 22 بهمن ماه با فریادهای کوبنده «مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل ، هیهات منا الذله» پاسخ دندان شکنی به آمریکا دادند و  نشان دادند که همچون 40 سال گذشته مثل کوه در صحنه حاضرند و از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکرده اند.

,

امام جمعه قیدار اضافه کرد: حضرت آیت‏ الله العظمى امام خامنه‏ اى رهبر معظم انقلاب اسلامى در پى حماسه راهپیمایى ۲۲ بهمن ملت عزیز ایران در سراسر کشور، پیامى صادر کردند و این پیام چند فراز بسیار مهم داشت.

,

وی افزود: مردم ایران با این حضور باشکوه و با عظمت خود ، ثابت کردند هیچ گزینه ای قدرتمند تر از حضور مردم و پشتوانه ملت از نظام نیست و اگر دشمنان ما به ویژه آمریکا دست از پا خطا کنند پاسخ ملت ایران، ویرانگر و گسترده و پشیمان کننده خواهد بود.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: بنابراین خروش بی سابقه ملت در 22بهمن امسال به منظور حمایت از ولایت و در پاسخ به تهدید ها و فشارهای اقتصادی دشمن یک معجزه الهی بود و این معجزه الهی 40 سال است که پی در پی تکرار می شود.

,

وی افزود: درود و سلام خدا بر این همه شور و شعور مردم ،درود و سلام خدا  بر اخلاص و ایمان، بر وحدت و انسجامتان ، درود و سلام بر غیرت و این همه قدرشناسی و بصیرت شما مردم عزیز که باز هم با لحظه‌شناسی و دشمن شناسی، و اقدام به موقع نقشه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردید و دشمن را از خود خشمگین ساختید.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: این حضور کم نظیر یا بی نظیر مردم در راهپیمایى باشکوه 22 بهمن وظیفه مسئولین را سنگین می کند که با وحدت و همدلی بدون هیچ گونه حاشیه ای در فکر خدمت به مردم و در پی حل مشکلات مردم باشند بر عهدى که با مردم، امام، رهبرى و انقلاب بسته‏اند، باید وفادار بمانند و در مقابل توپ و تشرهای مستکبرین هیچ رعب و حشتی به دل راه ندهند ، چراکه آن‏ها نماینده یک همچون ملت با اقتدار و با غیرت و عزتمند هستند.

,

وی افزود: ما در سرآغاز چهل‏سالگى انقلاب شکوهمند اسلامى، به شکرانه حضور تماشایى مردم در ۲۲ بهمن ۹۶،در پیشگاه الهی با امام و شهدای عزیزمان عهد و پیمان مى‏بندیم تا خون در رگ‏هایمان است، راهشان را ادامه خواهیم داد و از مظلومان جهان دفاع خواهیم کرد و سر تسلیم در مقابل استکبار به ویژه زیاده خواهی های آمریکا فرو نخواهیم آورد سوگند مى‏خوریم با مفسدان اقتصادى و رانتخواران و ویژه‏خواران تبعیض ها و اشرافی گری که انقلاب ما را تهدید می کند به شدت مبارزه خواهیم کرد و رهبر عزیز تر از جانمان امام خامنه‏اى را تنها نخواهیم گذاشت.

,

امام جمعه قیدار به سرنگونى یک فروند جنگنده «اف-۱۶» رژیم صهیونیستى توسط ارتش سوریه اشاره کرد و گفت: سرنگونی یک فروند جنگده «اف – 16» رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه موجى از شادى و سرور در سوریه و کشورهاى منطقه به ارمغان آورد. و این اقدام قابل ستایش ارتش سوریه نشان می دهد که زمان عربده‏کشى صهیونیست‏ها تمام شده و به اصطلاح دوران بزن در رو در کشور سوریه به پایان رسیده و هر تجاوزی، انتقام و واکنش سخت ارتش سوریه را به همراه خواهد داشت.

,

وی افزود: آتش حاصل  از لاشه سوزان این جنگنده به خرمن ابهت صهیونیست‏ها افتاده است و سقوط این جت جنگنده ضربه‏اى سنگین و سهمگین به حیثیت اسرائیل وارد ساخت.

,

امام جمعه قیدار به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) با استقامتی بی‌نظیر در راه دفاع از مسیر پر نور ولایت، الگویی کامل را در تبعیت از امام زمان و استقامت در مسیر حق به همگان درطول تاریخ ارائه نمودند و به همگان یاد دادند که در مسیر  دفاع از حریم ولایت، در صورتی که لازم باشدحتی تمام زندگی را باید فدا کرد.

,

وی افزود: حضرت زهرا (سلام الله علیها) با استقامت خویش در برابر انحرافات، به تمام مسلمین در پهنه تاریخ یاد دادند که نپذیرفتن ظلم و انحراف و مقابله با جریان‌های انحرافی وظیفه واجب یک مسلمان است.

,

تلاش برای آزادی سران فتنه نشان از دخالت آشکار آمریکا در امورات کشور است

, تلاش برای آزادی سران فتنه نشان از دخالت آشکار آمریکا در امورات کشور است,

حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: امام موسی بن جعفر(ع) می فرماید: صدیقه و شهیده دو خصوصیت بارز حضرت زهرا(س) است.

,

وی از حضور مردم ولایتمدار شهرستان طارم بویژه شهر آببر ، مسئولین ادارات و مرکز صدا و سیمای زنجان تشکر کرد و یادآور شد: این حضور گسترده نشان از دخالت بیگانگان در امورات کشور است که مردم با عکس العمل بموقع خود نقشه دشمنان را نقش بر آب می کنند.

,

امام جمعه طارم اعلام کرد: دسته عزاداری بمناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز سه شنبه از محل میدان امام علی(ع) بسمت مصلی نماز جمعه شهر آببر برگزار می شود گفتنی است حضور چشمگیر در این مراسمات سیلی محکمی به وهابیت بوده و با این حرکت ایام فاطمیه عاشورایی می شود.

,

صادقی پور سرنگونی جنگنده F 16 رژیم غاصب صهیونیستی برای اولین بار توسط پدافند هوایی سوریه را اقدامی مبارک و مهم دانست و گفت: آنها ادعا می کنند که ایران این جنگنده را ساقط کرده است گفتنی است کار بسیار شایسته ای انجام داده است باید متوجه شوند که این شروع کار است.

,

خطیب جمعه طارم با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: دخالت آمریکا در امورات داخلی کشور ایران مبنی بر آزادسازی سران فتنه نشان از متکبر و خوی مستکبرانه آنهاست باید متوجه شوند که شعار مرگ بر آمریکا هرگز از یاد مردم ایران نخواهد رفت.

,

وی با توجه به مسائل و مشکلات شهرستان طارم به وضعیت بحرانی آب شرب روستای کهریز اشاره کرد و افزود: بیش از 13 سال است که مردم این روستا آب غیر بهداشتی و شور مصرف می کنند شایسته است مسئولین استان و شهرستان و مدیریت بحران تدبیری برای حل این معضل بیندیشند.

,

امام جمعه طارم 26 بهمن سالروز قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم را گرامیداشت و افزود: تداوم این قیام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

,

صادقی پور 1 اسفند سالروز شهادت 40 مسئول والامقام کشور بعد از عملیات والفجر 8 و عملیات فاو را گرامیداشت و گفت: این افراد برای بازرسی به جبهه های حق علیه باطل عازم شده بودند که بین اسارت و شهادت، درجه رفیع شهادت را انتخاب کردند.

,

وی ادامه داد: 3 اسفند سالروز کودتای کثیف رضاخانی است گفتنی است کشف حجاب، مبارزه با دین اسلام و خلع لباس روحانیت و احداث جاده کرج - چالوس برای استفاده شخصی که موجب شد هزار کارگر در این مسیر جان خود را از دست بدهند اینها از جمله اقدامات ناشایست رضاخان بود.

,

حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم بود

, حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم بود,

جعفر رحیمی امام جمعه ابهر در خطبه های این هفته نماز جمعه ابهر گفت: آنهایی که در راه خدا اموال خود را انفاق مى کنند همچون دانه اى هستند که هفت خوشه برویانند و در هر خوشه یک صد دانه باشد.

,

وی به راهپیمایی بزرگ و تماشایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: راه‏پیمائى یوم‏الله ۲۲ بهمن امسال، جلوه ‏اى از واقعیتى بود که مردم براى پاسخ دادن به یاوه ‏سرائى ‏هائى که در ماه‏ هاى اخیر علیه انقلاب اسلامى و نظام برآمده از آن صورت‏ گرفته بود، باجوش و خروش بیشتر و حضور گسترده‏ تر به صحنه آمدند و همه معاندان را ناامید کردند.

,

رحیمی افزود: حضور تماشایى مردم غیور،فهیم،شجاع وبابصیرت مردم تمام توهمات پوشالى خیال‏ پردازان رانقش برآب کردوباردیگربه دشمنان خارجى وداخلى وبرخى از کج‏ فهم‏ ها نشان داد مردمى که ازآن دم مى ‏زنید،کسانى نیستند که درتخیلات شماجولان مى‏ زنند! بلکه مردم همان کسانى هستند که باتمام مشکلات پاى انقلاب خود وآرمان‏هاى آن ایستاده ‏اند و اگر نسبت به برخى مسائل معیشتى هم گله‏ مند هستند و براى اعلام گله ‏مندى خود به خیابان مى‏ آیند به مجرد این‏که متوجه شدند دشمنان ازآن سوءاستفاده مى‏ کنند، صف خود را جدا کرده ودربرابراغتشاشگران از انقلاب دفاع مى‏ کنند.

,

وی تصریح کرد: این حضورگسترده و بى‏ نظیر باعث شدکه مقام معظم رهبرى که ازسال ۱۳۹۱ به این‏ طرف بعدازراهپیمایى‏ هاى ۲۲بهمن پیام نداده بودند، امسال اقدام به انتشارپیام تشکرنمودند. و اکنون وظیفه مسئولین نظام است کمر همت خود را محکم ببندند و برای مردم عزیز و بزرگ تلاش کنند و فکر و ذهن مردم را خراب نکنند و با همدلی و صفا کارها را به جلو ببرند.

,

خطیب جمعه ابهر خاطرنشان شد: حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن خودش نوعى رفراندوم است، حضور میلیونى در سراسر کشور بزرگترین رفراندوم بود. مردم در ۲۲ بهمن کار خود را به‏ خوبى انجام دادند فلذا مسؤولان نیز باید کار خود را به‏ خوبى انجام دهند. امروزه دوران تمرین ولایتمدارى در عصر غیبت و انتظار است، بر همه ماست مراقب باشیم از قطارى که بر ریل مطمئن امامت و ولایت در حرکت است و نشانه‏ هاى آن در تئورى ناب ولایت فقیه و حاکمیت سیاسى مبتنى بر اصول مکتب و ارزش هاى دینى نمایان مى‏ باشد، سر سوزنى فاصله نگیریم.

,

رحیمی تأکید کرد: آنان‏که به هر دلیلى در مقطعى از زمان از قطار انقلاب اسلامى و تبعیت از رهبرى حکیم و فرزانه انقلاب (ولى فقیه زمان) پیاده گردیدند آیا از ناحیه مردم نجیب و انقلابى، قابل بخشش هستند؟ بر همه صاحبنظران و مسؤولان امر است که مراقب نوع سخن و مواضعشان باشند.

,

وی یادآور شد: انقلاب هیچ کس را از قطار انقلاب پیاده نمی کند. قطار و کشتی انقلاب بسیار وسیع است و هر کسی بخواهد به این کشتی وارد شود و قصد سوراخ کردن کشتی را نداشته باشد می تواند در این کشتی سوار شود اما متاسفانه بعضی ها تیر و تبر برداشته اند و دنبال شکستن و سوراخ کردن کشتی هستند. ولی به لطف الهی کشتی به ساحل نجات خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه