اخبار داغ

مشروح بیانات ائمه جمعه استان مرکزی؛

اعتراض مردم به نظام و انقلاب نیست، به ناکارآمدی برخی مسئولین است/راهپیمایی ۲۲ بهمن، رفراندوم عملی برای نظام بود

اعتراض مردم به نظام و انقلاب نیست، به ناکارآمدی برخی مسئولین است/راهپیمایی ۲۲ بهمن، رفراندوم عملی برای نظام بود
ائمه جمعه استان مرکزی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفتند: ملت غیور ایران اثبات کردند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب، نظام، امام، رهبری و شهدا ایستاده‌اند و اگر هم اعتراضی دارند به نظام و انقلاب نیست بلکه به ناکارآمدی برخی مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛  ائمه جمعه استان مرکزی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های این استان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شدند: ملت غیور ایران اثبات کردند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب، نظام، امام، رهبری و شهدا ایستاده‌اند و اگر هم اعتراضی دارند به نظام و انقلاب نیست بلکه به ناکارآمدی برخی مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

خطیبان جمعه استان مرکزی در بخشی دیگر از سخنان خود به سرنگونی جنگنده اسرائیلی توسط پدافند هوایی سوریه اشاره و تاکید کردند: امروز قدرت نیروهای مقاومت و حزب‌الله بیش‌ازپیش شده که خط و نشان بزرگی برای ایادی استکبار است؛ این رخداد، یک اتفاق مهم را در تاریخ رقم زد و نشان داد که محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد و نشان داد که  آسمان سوریه و لبنان، دیگر بر روی هواپیماها و موشک‌های اسرائیلی باز نیست.

,

ائمه جمعه استان مرکزی در بخشی دیگر از سخنان خود حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نوعی «رفراندم» دانستند و گفتند: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود، نیازی نیست مسئول عالی رتبه کشوری با بیان مسائل اختلاف آمیز جامعه را ملتهب کند و طرح آن با هدف انحراف افکار عمومی از مشکلات کشور و ضعف مسئولان است.

,

 

,

امام جمعه اراک:

, امام جمعه اراک:,

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

, سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن, سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن, سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود/بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از نسل فردا؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام‌جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک، با اشاره به حیات طیبه‌ انسان‌ها گفت: حیات طیبه‌ای که در قرآن و احادیث به آن اشاره‌شده همان عمل صالح است.

, دیار آفتاب, نسل فردا؛, نسل فردا؛,

وی افزود: تقوا نیز نوعی از عمل صالح و مصداق حیات طیبه است، ادب و احترام به بزرگان نوعی از تقوا است؛ انحراف از تقوا، سقوط و انحطاط را در پی دارد.

,

بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن

, بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن, بصیرت، ولایت‌مداری و استکبار ستیزی پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن,

امام‌جمعه اراک با اشاره حماسه‌آفرینی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم کشور و سراسر استان مرکزی ۲۲ بهمن تماشایی را پدید آوردند که از همه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

,

دری نجف‌آبادی راهپیمایی باشکوه مردم و مسئولان در ۲۲ بهمن را حاوی ۳ پیام مهم دانست و افزود: پیام اول حضور مردم در راهپیمایی به دشمنان این مرزوبوم، از آمریکا تا اسرائیل و از منافقین تا سعودی‌ها که فکر می‌کردند مردم از انقلاب و نظام خود دلسرد شده‌اند این بود که کور خواندید. مردم نشان دادند که مثل همیشه استکبارستیزند و به تبعیت از مولایشان سیدالشهدا علیه‌السلام هرگز زیر بار ظلم و ذلت نمی‌روند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی پیام دوم راهپیمایی را وفاداری مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار کرد: ملت غیور ایران اثبات کردند که علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی پای انقلاب، نظام، امام، رهبری و شهدا هستند و خواهند بود.

,

مسئولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند‌

, مسئولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند‌, مسئولان به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشند‌,

دری نجف‌آبادی پیام سوم را خطاب به مسئولان خواند و بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیام روشنی را هم برای مسئولان داشت. اینکه مسئولان خود را امانت‌دار ملت بدانند، مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان را حل‌وفصل کنند. رفع محرومیت و بیکاری، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال، رونق بازار کار مولد و مفید، حمایت از سرمایه‌گذاری‌های سالم از بدیهی‌ترین وظایف مسئولان است. شعاردادن که کار نمی‌شود، با عمل ثابت کنند.

,

بهره‌گیری از ظرفیت شهرک های صنعتی استان، کشور را از واردات بیهوده بی‌نیاز می‌سازد

, بهره‌گیری از ظرفیت شهرک های صنعتی استان، کشور را از واردات بیهوده بی‌نیاز می‌سازد, بهره‌گیری از ظرفیت شهرک های صنعتی استان، کشور را از واردات بیهوده بی‌نیاز می‌سازد,

امام‌جمعه اراک با اشاره به مشکلات شهرستان اراک بیان کرد: آلودگی هوای اراک به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای کشور، مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورده است این معضل باید هرچه سریع‌تر حل شود، مسئولان مرتبط با حوزه محیط‌زیست، به فکر راهکاری اساسی باشند.

,

وی بیان کرد: استان مرکزی به‌عنوان قطب صنعت کشور دارای شهرک‌های صنعتی بسیاری است که می‌تواند کشور را از واردات بیهوده بی‌نیاز سازد و این امر مشروط به سرمایه‌گذاری‌های سالم و مولد و تلاش و همت مسئولان است.

,

سرنگونی جنگنده F۱۶ رژیم صهیونیستی، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود

, سرنگونی جنگنده F۱۶ رژیم صهیونیستی، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود, سرنگونی جنگنده F۱۶ رژیم صهیونیستی, ، سیلی راهبردی به صورت اسرائیل بود,

دری نجف‌آبادی در پایان به انهدام هواپیمای F۱۶ رژیم صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت در سوریه اشاره و خاطرنشان کرد: انهدام F۱۶ اسرائیلی سیلی بسیار محکمی بود که نیروهای مقاومت به ‌صورت اسرائیل زدند و به آن‌ها فهماندند دوران بزن و دررو تمام‌شده است. امروز قدرت نیروهای مقاومت و حزب‌الله بیش‌ازپیش شده که خط و نشان بزرگی برای ایادی استکبار است.

,

 

,

امام جمعه شازند:

, امام جمعه شازند:,

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد/محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد

, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد/محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد/محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرد/محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد,

 

,

,

, , , ,

 

,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه شازند در خطبه های نماز جمعه این هفته شازند به منزلت و جایگاه حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: آنچه که در سیره زندگانی حضرت فاطمه(س) بیش از همه چیز جلوه گری می کند، نگاه خاص حضرت صدیقه کبری(س) به مساله امامت و ولایت است.

, دیار آفتاب, شازند ما, شازند ما,

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) سرآغاز انقلابی بود که تا پای جان از رهبری و ولایت حمایت کرد؛ تمام ائمه معصومین(ع) نیز در طول دوران زندگی و مبارزاتی خود در این مسیر حرکت کردند.

,

امام جمعه شازند اضافه کرد: معرفت، ایمان و خداشناسی حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای پیروان آن حضرت است.

,

نظام ولایتی زنجیر استبداد و وابستگی را از پای مردم ایران اسلامی باز کرد

, نظام ولایتی زنجیر استبداد و وابستگی را از پای مردم ایران اسلامی باز کرد, نظام ولایتی زنجیر استبداد و وابستگی را از پای مردم ایران اسلامی باز کرد,

موسوی در ادامه به نقش و اهمیت نظام ولایتی اشاره و عنوان کرد: نظام ولایتی زنجیر استبداد و وابستگی را از پای مردم ایران اسلامی باز کرد.

,

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خلق حماسه ای تماشایی تصریح کرد: این حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، مسئولیت مدیران و مسئولان را بیش از پیش سنگین کرد، از این‌رو آنان باید بیدار و هوشیار بوده و احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

,

محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد

, محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد, محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد,

امام جمعه شازند در ادامه به سرنگونی هواپیمایی اسرائیلی توسط پدافند سوریه اشاره و تاکید کرد: این رخداد، یک اتفاق مهم را در تاریخ رقم زد و نشان داد که محور مقاومت در منطقه توانایی هدف قرار دادن عمق اسرائیل را دارد و نشان داد که  آسمان سوریه و لبنان، دیگر بر روی هواپیماها و موشک‌های اسرائیلی باز نیست.

,

 

,

امام جمعه آشتیان؛

, امام جمعه آشتیان؛,

اعتراض مردم به ناکارآمدی برخی مسئولین است/مردم پاسخ دشمنی‌های آمریکایی‌ها را ۲۲ بهمن پاسخ دادند

, اعتراض مردم به ناکارآمدی برخی مسئولین است/مردم پاسخ دشمنی‌های آمریکایی‌ها را ۲۲ بهمن پاسخ دادند, اعتراض مردم به ناکارآمدی برخی مسئولین است/مردم پاسخ دشمنی‌های آمریکایی‌ها را ۲۲ بهمن پاسخ دادند, اعتراض مردم به ناکارآمدی برخی مسئولین است/مردم پاسخ دشمنی‌های آمریکایی‌ها را ۲۲ بهمن پاسخ دادند,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ حجت‌الاسلام غلامرضا نیشابوری، امام جمعه آشتیان در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن تمام محاسبات دشمنان را بر هم زد، رهبر معظم انقلاب پیش بینی این حضور گسترده را کرده بودند.

, دیار آفتاب, سفیر آشتیان,

مردم به ندای رهبری لبیک گفتند

, مردم به ندای رهبری لبیک گفتند, مردم به ندای رهبری لبیک گفتند,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب از مسئولان خواستند تا قدر این ملت بی نظیر را بدانند و با روحیه انقلابی و عمل جهادی به ملت عزیز ایران خدمت کنند و از آرمان های انقلاب دفاع کنند.

,

نیشابوری اظهار کرد: دشمنان خیلی تلاش کردند تا بگویند مردم از انقلاب و نظام روی گردان شده اند، در حالیکه خلاف آن ثابت شد و مردم با بصیرت و روحیه انقلابی و نشاط در راهپیمایی امسال شرکت کردند.

,

امام جمعه آشتیان اظهار کرد: دشمنان دیدند که مردم اعتراض دارند، فکر می کردند مردم به نظام اعتراض دارند، در حالیکه مردم به نظام اعتراض ندارند، اعتراض مردم به مسئولان است.

,

مردم پای انقلاب ایستاده اند

, مردم پای انقلاب ایستاده اند, مردم پای انقلاب ایستاده اند,

وی ادامه داد: مردم به بی عدالتی ها، به تبعیض ها و ناکارآمدی های مسئولان اعتراض دارند، مردم در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند تا بگویند هرچه دشمن فشار بیاورد، آن ها با ایمان کامل پای انقلابشان ایستاده اند، مردم حاضرند تمام هستی خود را فدای انقلاب اسلامی کنند.

,

نیشابوری گفت: دنیا بداند ملت ایران پرچم انقلاب را بر زمین نخواهد گذاشت، مردم پرچم جمهوری حمل کردند تا بگویند عاشق پرچم سه رنگ کشورشان هستند .

,

امام جمعه آشتیان تصریح کرد: پرچم ما تجلی ایمان، اراده، ناموس، غیرت و پاکی و شرف ما است، این پرچم با خون هزاران جوان عاشق برافراشته مانده و خواهد ماند و اجازه نمی دهیم این مملکت یک بار دیگر عرصه تاخت و تاز عیاشان شود.

,

وی گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور مردم بیشتر از سال های قبل بوده است، از ۱۵ درصد تا ۱۰۰ درصد حضور مردم افزایش داشته است، مردم به ندای رهبری لبیک گفتند.

,

اعتراض مردم به نظام و انقلاب نیست، به ناکارآمدی برخی مسئولین است

, اعتراض مردم به نظام و انقلاب نیست، به ناکارآمدی برخی مسئولین است, اعتراض مردم به نظام و انقلاب نیست، به ناکارآمدی برخی مسئولین است,

نیشابوری گفت: مردم از عملکرد ضعیف و انحرافی بعضی از مدیران ناراضی هستند و آن را به حساب نظام نمی گذارند. مردم از مسئولین می خواهند که انقلابی عمل کنند و بدانند ناراضی تراشی ظلم به نظام و رهبری و مردم است.

,

امام جمعه آشتیان افزود: کم کاری و ضعف و ناکارآمدی یا عدم تمرکز مسئولان بر مسائل اصلی جامعه نوعی انحراف از انقلاب است. مردم می پرسند این مسئولین ضعف و ناکارآمد را چه کسی نصب می کند و حکم می دهد ؟!

,

برخی از مسئولین چشم به بیگانه دوخته اند

, برخی از مسئولین چشم به بیگانه دوخته اند, برخی از مسئولین چشم به بیگانه دوخته اند,

وی بیان کرد: مردم از آتش افروزان و اغتشاشگران اعلام برائت کردند، هنوز هم برخی از مسئولین چشم به بیگانه دوخته اند. حاشیه سازی مشکلی را حل نمی کند. مسئولان اصل را فدای فرع نکنند. هر روز با سخنان نسنجیده فضای جامعه در رسانه ها را ملتهب می کنند. همچنان شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی زنده است.

,

نیشابوری به مناسب روز شهدای روحانی گفت: نقش روحانیون در جبهه های حق و باطل بی نظیر و چشمگیر بود. بسیاری از فرماندهان نظامی از روحانیون و طلاب بودند. روحانیت در دوران دفاع مقدس با ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و شهادت نقش تبلیغی خود را به خوبی انجام دادند.

,

امام جمعه آشتیان افزود: در دوران دفاع مقدس ۴۵۵ روحانی به شهادت رسیدند. آمار حضور روحانیت در دفاع مقدس ۵/۲ برابر اقشار دیگر بوده است. هدف از بیان این آمار آشنایی نسل جوان با تلاش های روحانیت در دفاع مقدس و الگوگیری از شهدا است. تعداد ۷۰ نفر از روحانیت در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند.

,

وی در ادامه پیرامون معنویت در خانواده فاطمی گفت: معنویت یعنی حاکمیت ارزشهای دینی در خانواده است، یکی از عوامل تزلزل و اختلافات در خانواده ها فقر معنوی و کاهش معنویت است.

,

 

,

امام جمعه دلیجان:

, امام جمعه دلیجان:,

راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند 

, راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند , راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند , راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند ,

 

,

,

, , , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پیام دلیجان؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه دلیجان در خطبه های این هفته نماز جمعه دلیجان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و  قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: ملت ایران با حضور پر شور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه جشن چهل سالگی انقلاب را با شکوه خاصی برگراز کردند.

, دیار آفتاب, پیام دلیجان,

کرامتی اظهار کرد: مردم علیرغم اینکه مشکلات فراوانی در حوزه های مختلف دارند و با همه شیطنت های که دشمن علیه نظام انجام داد تا مانع این حضور مردمی شود، حماسه بزرگی را خلق کردند.

,

وی با اشاره به اینکه مردم همواره با قدرت تشخیص بالای که نسبت به مسائل مختلف دارند همواره در صحنه هستند، ادامه داد: مردم با شعور سیاسی خود جشن انقلاب را بسیار با شکوه برگزار کردند و نشان دادند که نسبت به توطئه های دشمنان آگاه هستند.

,

راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است

, راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است, راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرد ملت پای انقلاب ایستاده است,

امام جمعه دلیجان بیان کرد: مردم در واقع پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی‌های آمریکا و اغتشاش گران اخیر دادند و نشان دادند که همچنان پایبند نظام و انقلاب هستند. 

,

وی اضافه کرد: البته این حضور مردم این پیام را به مسئولان داشت تا نسبت به حل مشکلات مردم دغدغه بیشتری داشته باشند و برای رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ نکنند.

,

حضرت فاطمه(س) الگوی نمونه برای بانوان امروز جامعه است

, حضرت فاطمه(س) الگوی نمونه برای بانوان امروز جامعه است, حضرت فاطمه(س) الگوی نمونه برای بانوان امروز جامعه است,

کرامتی در ادامه به ایام فاطمیه دوم اشاره کرد و افزود: مردم با حضور در مراسم ایام فاطمیه نسبت به شعائر دین اهتمام ویژه ای را نشان دهند.

,

امام جمعه دلیجان حضرت فاطمه(س) را الگوی نمونه بانوان امروز جامعه عنوان کرد و ادامه داد: این ایام فرصت مناسبی است تا ویژگی های این بانوی بزرگوار را برای بانوان برجسته سازی کنیم.

,

وی به وضعیت نابسامان ارز در روزهای اخیر هم اشاره کرد و افزود: این وضعیت نگرانی را بین مردم به وجود آورده است؛ این مسئله از پروژه های مبارزه با نظام است و می‌بایست مسئولان هوشیار باشند و دولت با ورود به موقع تصمیمات مناسب را اتخاذ کند.

,

بازار ارز رها شده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند 

, بازار ارز رها شده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند , بازار ارز رها شده است/مسئولان مراقب نفوذ دشمن باشند ,

امام جمعه دلیجان با تاکید بر اینکه دولت نباید بازار ارز را رها کند، ادامه داد: این موضوع در آینده تبعات مختلفی را برای کشور به همراه خواهد داشت.

,

وی به پروژه نفوذ دشمن هم اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در این خصوص بارها تذکرات لازم را داده بود ولی به دلیل اینکه این موضوع با جدیت از سوی مسئولان در نظر گرفته نشده بود شاهد پروژه های نفوذی بوده ایم.

,

وی خاطر نشان کرد: پروژه اخیر در قالب پوشش محیط زیست یکی دیگر از موضوعاتی است که اخیر مطرح شده ،که از این طریق قصد داشتند موضوعات موشکی کشور را به سازمان های جاسوسی اعلام کنند این موضوعات نشان می دهد که مسئولان باید دقت بیشتری در خصوص پروژه نفوذ دشمنان داشته باشند.

,

 

,

امام جمعه کمیجان:

, امام جمعه کمیجان:,

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است/ضرورت برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی و قضائی با تروریست‌های اقتصادی

, حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است/ضرورت برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی و قضائی با تروریست‌های اقتصادی, حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است/ضرورت برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی و قضائی با تروریست‌های اقتصادی, حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است/ضرورت برخورد جدی دستگاه‌های امنیتی و قضائی با تروریست‌های اقتصادی,

 

,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ حجت‌الاسلام مقدسی‌پور، امام جمعه کمیجان در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کمیجان با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه ای از واقعیتی بود که مردم به یاوه سرائی هایی که در ماه های اخیر علیه انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن صورت گرفته بود، پاسخ قاطع و کوبنده دادند.

, دیار آفتاب, سلام کمیجان,

وی در ادامه افزود: پس از شکست ذلیلانه آمریکا و رژیم صهیونیستی با از دست دادن اهرم تروریستی داعش، آن ها به ترغیب مردم ایران برای فاصله گرفتن از نظام جمهوری اسلامی با بهانه قرار دادن مشکلات معیشتی متوسل شدند؛ بعد از اغتشاشات ناکام هفته دوم دی ماه امسال، دشمنان با تبلیغات سنگین به حاضر نشدن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امید بسته بودند و در روز ۲۲ بهمن در این زمینه هم ناامید شدند.

,

خطیب نمازجمعه کمیجان اظهار کرد: دشمنان بدذاتی همانند «بی بی سی» که در مواقع مختلف، کینه خود را همواره ابراز می کند در جریان تحرکات ناچیز اغتشاشات ماه گذشته خبر از آمدن ربع پهلوی و منافقین را به یاران می داد و در روز ۲۲ بهمن امسال را سال پایان انقلاب و آغاز مجدد سلطنت و حکومت خیالی می دانست.

,

وی ادامه داد: حضور تماشایی مردم غیور، فهیم، شجاع و با بصیرت، تمام توهمات پوشالی خیال پردازان را نقش بر آب کرد. این حضور گسترده و بی نظیر باعث شد که مقام معظم رهبری که از سال ۹۱ تاکنون بعد از راهپیمایی های ۲۲ بهمن پیام نداده بودند امسال اقدام به انتشار پیام تشکر کنند.

,

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات پایبندی آنان به اصل نظام اسلامی بود

, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات پایبندی آنان به اصل نظام اسلامی بود, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات پایبندی آنان به اصل نظام اسلامی بود,

حجت الاسلام مقدسی پور به پیام ها و دستاوردهای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حضور مردم مثل همیشه دشمن شکن بود و نشان داد که مردم همانند گذشته مسیر انقلاب اسلامی خود را ادامه می دهند و این موضوع در راستای حفاظت از روحیه استکبارستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری مردم غیور ایران است.

,

وی اظهار کرد: مردم بصیر ایران که از وجود برخی از مشکلات و مسائل رنج برده و گلایه مندی ها و اعتراضات درست و به حقی از عملکردهای ضعیف و نابه جای برخی از مسئولان و مدیران کشور هم دارند، اما به اصل انقلاب و نظام اسلامی همچنان وفا دارند.

,

حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود نوعی «رفراندم» است

, حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود نوعی «رفراندم» است, حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود نوعی «رفراندم» است,

امام جمعه کمیجان از مطرح شدن «رفراندوم» توسط برخی از مسئولان گله کرد و گفت: متاسفانه در این راهپیمایی حرف هایی زده شد که خلاف وحدت بود. حضور ده ها میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خودش نوعی «رفراندم» است.

,

حجت الاسلام مقدسی پور به افزایش نرخ تورم در کشور اشاره کرد و افزود: این روزها متاسفانه دلار به ۵ هزار تومان رسیده است یعنی ۴۰ درصد گران شده است. دلار از سه هزار به ۵ هزار تومان رسیده در حالیکه دولت همچنان اعتقاد دارد که تورم حدود ۸ درصد است.

,

جنگ ارزی توطئه دیگر دشمن علیه ملت ایران

, جنگ ارزی توطئه دیگر دشمن علیه ملت ایران, جنگ ارزی توطئه دیگر دشمن علیه ملت ایران,

وی با اشاره به جنگ ارزی در اقتصاد جهانی گفت: ما در یک نبرد مهم و تمام نشدنی با دشمن هستیم و اکنون در این جنگ ارزی دشمن از مردمی انتقام می‌گیرد که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و حماسه ۲۲ بهمن را خلق کردند.

,

خطیب نماز جمعه کمیجان بیان کرد: اصلی ترین دارنده ارز در کشور دولت است. پول ناشی از فروش نفت، پتروشیمی، گاز، میعانات نفتی و .. در اختیار دولت است. بنابراین ذی نفع مستقیم و کوتاه مدت گرانی ارز دولت است و دولت نقش مهمی را در تنظیم بازار ارز دارد.

,

ضرورت برخورد جدی دستگاه های امنیتی و قضائی با تروریست های اقتصادی

, ضرورت برخورد جدی دستگاه های امنیتی و قضائی با تروریست های اقتصادی, ضرورت برخورد جدی دستگاه های امنیتی و قضائی با تروریست های اقتصادی,

حجت الاسلام مقدسی پور از وجود جریانی خطرناک در اقتصاد کشور خبر داد و افزود: اکنون شبکه ای در شریان های کلیدی، اصلی و مهم کشور رخنه کرده است و در یک پروسه مرموز و حساب شده ارزش پول ملی را تا ۴۰ درصد کاهش داه است و این چیز کمی نیست.

,

وی با تاکید در برخورد قاطع دستگاه های امنیتی با تروریست های اقتصادی تصریح کرد: دستگاه های امنیتی و نظارتی و نیز دستگاه قضایی باید با جریان تروریست های اقتصادی برخورد قاطع و جدی داشته باشند و جلوی نابودی ثروت ملی و حراج اعتبار ایران را بگیرند.

,

کشورهای منطقه باید بدانند آنچه در منطقه پایدار می ماند «مقاومت» است

, کشورهای منطقه باید بدانند آنچه در منطقه پایدار می ماند «مقاومت» است, کشورهای منطقه باید بدانند آنچه در منطقه پایدار می ماند «مقاومت» است,

 خطیب نمازجمعه کمیجان با اشاره به سرنگونی یک فروند جنگنده «اف -۱۶» رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر توسط ارتش سوریه گفت: این برای نخستین بار بعد از نبرد اسرائیل و در جنگ شش روز اعراب و اسرائیل است که یک جنگنده اسرائیلی در سوریه هدف پدافند هوایی سوریه قرار می گیرد و سرنگون می شود.

,

حجت الاسلام مقدسی پور تصریح کرد: سوریه امروز با سوریه چند سال گذشته قابل مقایسه نیست و هرگونه تجاوز، واکنش سخت ارتش سوریه را به همراه خواهد داشت.

,

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی فتنه در سوریه تضعیف محور مقاومت بود، اما سقوط جنگنده صهیونیستی در بلندی های جولان به معنای گشوده شدن و فعال کردن جبهه جولان برای مبارزه با رژیم صهیونستی در این منطقه است.

,

امام جمعه کمیجان تصریح کرد: کشورهای منطقه باید بدانند آنچه در منطقه پایدار می ماند «مقاومت» است، بنابراین کشورهایی مثل روسیه و ترکیه نیز باید خود را با محور مقاومت در آینده سوریه همراه سازند.

,

 

,

امام جمعه تفرش:

, امام جمعه تفرش:,

حقارت و هلاکت؛ عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان است/حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران

, حقارت و هلاکت؛ عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان است/حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران, حقارت و هلاکت؛ عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان است/, حقارت و هلاکت؛ عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان است/, حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران, حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از ندای تفرش، حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی، امام جمعه تفرش در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی جمعه این هفته در تفرش با بیان این مطلب که تقوا، صراط اقوم قرآنی است، گفت: همه سعادت‌ها و توفیق‌ها در تقوا نهفته است. عاقبت به خیری، عزت دنیا و آخرت در گرو رعایت این صفت و راه رسیدن به تقوا هم عمل به قرآن است.

, دیار آفتاب, ندای تفرش,

 عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان، حقارت و هلاکت است

,  عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان، حقارت و هلاکت است, عاقبت دل‌سپردگی به بیگانگان، حقارت و هلاکت است,

خدامی با اشاره به کودتای انگلیسی رضاخان در سوم اسفند سال ۱۲۹۹، در خصوص انتخاب رضاخان توسط انگلیس، اظهار کرد: اسلام‌ستیزی، افساد جوانان، از بین بردن استقلال کشور، از بین بردن اعتماد به نفس کشور و ملت، کشف حجاب و حمله به مسجد گوهرشاد، تقدیم منافع ملت به ابرقدرت‌ها، اختناق و سلب حقوق ملت، تضعیف و کوبیدن روحانیت اصیل و سعی در انزوای آنها و... بخشی از دلایل انتخاب رضاخان است.

,

وی ادامه داد: با وجود خدمت رضاخان به اربابان انگلیسی ولی بعد از گذشتن تاریخ مصرفش، همین اربابان او را با حقارت نابود کردند؛ چراکه تکیه به بیگانگان نتیجه‌ای جزء هلاکت، نابودی و بی‌آبرویی به همراه  ندارد.

,

حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران

, حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران, حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران,

امام جمعه تفرش با تقدیر از ملت ایران جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با اشاره به پیامدها و دستاوردهای این حضور تماشایی و با بصیرت ملت، یادآور شد: این حضور ملت بالاتر از بمب اتمی، نماد اقتدار حقیقی ملت ایران، نشان دهنده وحدت در پیکره ملت، استقامت بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، پایبندی ملت بر عهد خود با رهبر انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی است.

,

خدامی با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن به دوستان و مستضعفان دنیا، اضافه کرد: پیام این راهپیمایی به مردم دنیا این بود که می‌توانید از الگوی انقلاب اسلامی در راستای رهایی از چنگال ظالمین و طواغیت بهره‌برداری کنید و با عزت در برابر ابرقدرت‌ها بایستید. دشمنان در طول مدت ۴۰ سال ملت ایران را تحریم و تهدید کردند ولی نتوانسته‌اند هیچ غلطی انجام دهند.

,

وی با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن برای مسئولان داخلی، بیان کرد: به این اقیانوس با عظمت الهی و ملت مومن تکیه دهید و مشکلات اقتصادی و فرهنگی را با همین مردمِ همیشه در صحنه برطرف کنید.

,

خطیب نماز جمعه تفرش ادامه داد: راه برون‌رفت از تمام مشکلات کشور، بهره‌برداری از همین ملت آگاه و مومن است و به همین علت باید با تمام توان و اخلاص به آنها خدمت کرد.

,

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط پدافند سوریه، ضرب شستی به این رژیم خبیث و آمریکا

, سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط پدافند سوریه، ضرب شستی به این رژیم خبیث و آمریکا, سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی توسط پدافند سوریه، ضرب شستی به این رژیم خبیث و آمریکا,

خدامی با اشاره به سقوط جنگنده رژیم صهیونیستی گفت: سقوط جنگنده f۱۶ رژیم صهیونیستی توسط پدافند سوریه، ضرب شستی از جبهه مقاومت به این رژیم خبیث و آمریکا بود.

,

وی، سالروز شهادت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعباس موسوی دبیرکل حزب‌الله لبنان به دست صهیونیست‌ها در ۲۷ بهمن سال ۷۰، قیام مردم تبریز به مناسبت اربعین شهادت تظاهرکنندگان قم در سال ۵۶، شهادت حضرت زهرا(س) به روایت دوم را از دیگر مناسبت‌های هفته آینده عنوان کرد.

,

 

,

امام جمعه ساوه:

, امام جمعه ساوه:,

هدف از طرح رفراندوم، انحراف افکار عمومی است/لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی

, هدف از طرح رفراندوم، انحراف افکار عمومی است/لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی, هدف از طرح رفراندوم، انحراف افکار عمومی است/لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی, هدف از طرح رفراندوم، انحراف افکار عمومی است/لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از  نارخبر، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی، امام جمعه ساوه در خطبه های نماز جمعه هفته گفت: طرح رفراندوم برای انحراف افکار عمومی از مشکلات کشور و ضعف مسئولان و مشغولیت در بحث های سیاسی است، وگرنه کل امکانات اجرایی کشور در دست دولت است.

, دیار آفتاب, نارخبر,

وی افزود: نباید به گونه ای صحبت کرد که مردم احساس به بن بست رسیدن کنند، بنی صدر در سخنرانی سال ۱۳۵۹ برای اولین بار اعلام رسیدن به بن بست و ضرورت برگزاری رفراندوم را کرد که حضرت امام خمینی(ره) و شهید بهشتی پاسخش را دادند.

,

حسینی بیان کرد: بار دوم بحث رفراندوم در زمان دولت اصلاحات مطرح شد که نظام اسلامی در اقتدار و عزت بود و این دولت نتوانست کاری کند.

,

وی ادامه داد: بار سوم رئیس جمهور در سال ۹۳ به صورت مبهم از رفراندوم صحبت کرد که هدفش مشخص نبود، ولی این بار در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، رفراندوم تقنینی را مطرح کرد.

,

امام جمعه ساوه اظهار کرد: یکی از تفسیرها برای رفراندوم در خصوص برقرای روابط با آمریکا و برجام های بعدی در راستای خواسته های غرب است، آزموده را آزمودن خطا است در برجام هسته ای به اندازه کافی اعتماد سازی برای غرب شد ولی حاصلی نداشت و خسارت محض بود.

,

وی افزود: البته برجام با رعایت شروط رهبری می توانست منافع خوبی را برای کشور داشته باشد ولی شروط رعایت نشد.

,

حسینی با اشاره به تفسیر دیگری درباره رفراندوم اشاره کرد و گفت: تفسیر دیگر درباره امکان انحلال مجلس توسط رئیس جمهور است که امام راحل فرمود «مجلس راس امور است»؛ رئیس جمهور باید طبق قانون اساسی به رهبرمعظم انقلاب و نمایندگان مردم در مجلس پاسخگو باشد.

,

۲۲ بهمن تماشایی بود

, ۲۲ بهمن تماشایی بود, ۲۲ بهمن تماشایی بود,

امام جمعه ساوه با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بیان کرد: حضور حماسی مردم، ۲۲ بهمن را تماشایی کرد و دشمنان مبهوت شدند؛ امیدوارم مسئولان قدر مردم را بفهمند و به مطالبات آنها پاسخگو باشند و دنبال حرف انتخاباتی و تفرقه افکنانه نباشند.

,

لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی

, لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی, لزوم برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی,

حسینی اظهار کرد: اقتدار و عزت انقلاب اسلامی به خاطر روحیه جهادی و اتحاد مردم در برابر دشمنان است؛ برای اینکه به همه مردم کمک کنیم باید از حیف کردن بیت المال و اختلاس بپرهیزیم.

,

امام جمعه ساوه گفت: اگر یکی از این اختلاس های بزرگ در کشور کم شود بسیاری از مشکلات مردم حل می شود. مسئولان باید نظارت بیشتری کنند و با فاسدان قاطعانه برخورد کنند.

,

 

,

امام جمعه شهر خنداب:

, امام جمعه شهر خنداب:,

مسئولان با کار جهادی مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند/حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود

, مسئولان با کار جهادی مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند/حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود, مسئولان با کار جهادی مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند/حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود, مسئولان با کار جهادی مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند/حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از پایگاه خبری نسیم خنداب، حجت‌الاسلام مجدی زاده، امام جمعه شهر خنداب در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) کمک‌های مردمی جمع‌آوری و برای ساخت ضریح این حضرت در نجف اشرف ارسال می‌شود.

, دیار آفتاب, پایگاه خبری نسیم خنداب,

مجدی زاده ضمن تشکر از حضور تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم باید پایبندی خود به آرمان‌های امام راحل را با صدای بلند فریاد بزنند، مسئولان نیز می‌بایست علاوه بر همگامی با مردم با استقامت، کار جهادی و روحیه انقلابی در راستای خدمت به مردم و پاسداری از آرمان‌های این انقلاب گام بردارند.

,

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود

, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود, حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران بود,

وی افزود: حضور بی‌نظیر و فوق‌العاده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی بود، مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت خود را به رخ جهانیان کشیده و نشان دادند با استقامت‌تر از همیشه پای این انقلاب و آرمان‌های ایستاده‌اند و راه شهیدان را تا قیامت ادامه خواهند داد.

,

امام جمعه شهر خنداب، تصریح کرد: مسئولان نیز باید به پاس این شکوه بی‌نظیر مردم، حرکت جهادی و خدمت مخلصانه داشته باشند تا مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم هر چه سریع‌تر ریشه‌کن شود.

,

وی در پایان ضمن حمد و سپاس پروردگار به خاطر بارش رحمت الهی، خاطرنشان کرد: مردم باید خداوند را به خاطر نزول باران سپاس بگویند، چرا که همین حمد و سپاس‌ها باعث افزایش روزی می شود.

,

 

,

امام جمعه موقت فرمهین:

, امام جمعه موقت فرمهین:,

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود

, راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود, راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود, راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود,

,

, , , ,

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از فراهان خبر؛ آیت الله مجید تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت فرمهین در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به جایگاه و مقام حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) معیار غضب و خشنودی خداوند است.

, دیار آفتاب, فراهان خبر,

وی افزود: اطاعت از حضرت زهرا(س) بر همه مخلوقات و تمام انبیای الهی واجب بوده و این حضرت حجت بر اهل بیت(ع) است، عظمت حضرت زهرا(س) در سیره‌ى آن بزرگوار آشکار است.

,

تلخابی با اشاره به برگزاری عزای فاطمیه بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند؛ « من رزق سال کشور را در شب های فاطمیه می‌گیرم»، در این ایام مجلس عزای فاطمی را پرشور برگزار کنیم و در حفظ شعائر اسلامی کوشا باشیم.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به « عصمت» حضرت زهرا(س) اظهار کرد: اینکه برخی گمان می کنند که منظور از عصمت حضرت زهرا(س)، پاکی از هر گونه خطا و لغزش است اما این بیان تعریف ناقصی است، حقیقت عصمت حضرت زهرا(س) بیان رسالت است.

,

رسالت حضرت زهرا(س)؛ برملا کردن چهره نفاق در تاریخ بود 

, رسالت حضرت زهرا(س)؛ برملا کردن چهره نفاق در تاریخ بود , رسالت حضرت زهرا(س)؛ برملا کردن چهره نفاق در تاریخ بود ,

وی ادامه داد: رسالت حضرت زهرا(س)؛ برملا کردن چهره نفاق در تاریخ بود، برخی از افراد از صدر اسلام منافق بودند اما ظاهرسازی می کردند، حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر(ص) وظیفه ای از سوی خدا داشت و آن روشنگری نفاق بود.

,

تلخابی بیان کرد: حضرت زهرا(س) برای برملا شدن جریان نفاق بین در و دیوار از ولایت دفاع می کند، رویکرد حضرت زهرا (س)، به‌عنوان اولین حامی و مدافع ولایت بر حق الهی و آغازگر دفاع از حریم ولایت، تعیین‌کننده محور ارزش‌های اجتماعی و سیاسی در حرکت تاریخی اسلام است.

,

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی شد

, راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی شد, راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی شد,

امام جمعه موقت فرمهین با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی شد، مردم با لبیک به ندای رهبری حماسه‌ای عظیم خلق کردند، ما باید قدردان این مردم باشیم که در همه صحنه ها به میدان می آیند.

,

وی افزود: مسئولان به پاس حضور مردم باید پیش از گذشته برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، مهمترین مشکل مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی است و معضلات فرهنگی و فضای مجازی هم باید در الویت دوم قرار بگیرد.

,

راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود

, راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود, راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود,

تلخابی بیان کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم عملی برای نظام بود، نیازی نیست مسئول عالی رتبه کشوری با بیان مسائل اختلاف آمیز جامعه را ملتهب کند.

,

امام جمعه موقت فرمهین افزود: معیار هر انسانی به اندازه ارزش او است، اگر همت انسان تعلق بندگی و اطاعت خدا را بگیرد، ارزش انسان را بالا می برد.

,

وی تصریح کرد: همت پیامبران در ترویج اسلام و مبارزه با کفر و شرک باید الگوی ما قرار بگیرد، مسئولان برای خدمتگزاری به مردم همت خود را بلا ببرند و با همت جهادی مشکلات مردم را برطرف کنند. اگر همت انسان در مسیر الهی خرج شود نتیجه آن رضای الهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه