اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تأکید کردند؛

تیم اقتصادی دولت منسجم و تخصصی برای رفاه اقتصادی مردم برخورد نمایند/جمهوری اسلامی ایران برخاسته از دل مردم و حکومتی مردمی است

تیم اقتصادی دولت منسجم و تخصصی برای رفاه اقتصادی مردم برخورد نمایند/جمهوری اسلامی ایران برخاسته از دل مردم و حکومتی مردمی است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از راه آرمان, به نقل از, به نقل از,  راه آرمان, ؛ ,

امام جمعه کرمان:افرادی که در جامعه تفرقه ایجاد می‌کنند طعمه شیطان می‌شوند

, امام جمعه کرمان:افرادی که در جامعه تفرقه ایجاد می‌کنند طعمه شیطان می‌شوند, امام جمعه کرمان:افرادی که در جامعه تفرقه ایجاد می‌کنند طعمه شیطان می‌شوند,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با بیان اینکه تقوای الهی عصاره همه ارزش‌های خدایی می باشد، گفت: بندگان برای جلب رضایت الهی باید تقوا پیشه‌ کنند و در همه چند راهی‌ها یک راه به رضایت خدا می‌انجامد.

,

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه شاید راه رضای خدا سخت و دشوار و منطبق بر خواسته‌های نفسانی ما نباشد، اظهار کرد:اما برای رسیدن به رضای خدا باید در این مسیر حرکت کنیم.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه اگر قرار بود رفتارهای هواپرستانه در دنیا ساری و جاری شود تمام نظم عالم را به هم می‌ریخت و دنیا را به نابودی می‌کشاند بیان کرد: رفتار هواپرستانه همه را به تباهی و فساد می‌کشاند.

,

وی ادامه داد:اگر قرار بود تمام نظام عالم تابع میل انسان‌ها باشد همه مسائلی که در نظم طبیعی و ماورای طبیعی انجام می‌شد به هم می‌ریخت.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نه تنها انسان‌های مختلف که حتی یک انسان هم در روزهای مختلف و دوران مختلف عمر علائق و خواسته‌های متفاوتی دارد بیان کرد: تمایلات آدمی تک بعدی است و به همه جوانب و ابعاد توجه نداشته و غافل است.

,

وی با اشاره به اینکه اگر حق تابع هواها و هوس‌ها شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود، خاطرنشان کرد: جنگ‌های طولانی، بی‌رحمانه و خانمان‌سوز از حب و بغض‌های انسان‌ها سرچشمه می‌گیرد.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حتی قحطی و خشکسالی هم ریشه در اسراف آدمی دارد، بیان کرد: بسیاری از مشکلات و مسائل انسان‌ها چون پرخوری، تجاوز، استرس و بیماری در نتیجه عمل به رفتارهای هواپرستانه است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه حق و هوا همیشه با هم در گیرند، گفت: گاهی هواها و هوس‌ها در تمایلات شخصی و گاهی در تمایلات جمعی است.

,

وی با اشاره به اینکه تمایلات هواپرستانه جمعی خطرناکتر است، تصریح کرد: اسلام برای اینکه جوامع دچار این مشکلات و تمایلات نادرست جمعی نشوند راهکارهایی ارائه کرده است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه همیشه در جامعه یک چارچوب حق وجود دارد و از رای اکثریت مردم در چارچوب حق پیروی می‌کند، افزود: باید آرای اکثریت در چارچوب حق و احکام نورانی اسلام قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه در متون دینی ما با دو گذاره مواجهیم، بیان کرد: از طرفی در آیات قرآن بیان شده که اکثر مردم شاکر نیستند، نمی‌دانند و اکثریت دچار عدم ایمان می‌شوند.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در سوی دیگر در برخی روایات آمده که با اکثریت حرکت کنید و از تفرقه در جامعه پرهیز کنید، گفت: آنهایی که در جامعه تفرقه ایجاد می‌کنند طعمه شیطان می‌شوند.

,

وی با اشاره به اینکه در میان این دو نظر متفاوت باید در چارچوب حق و جامعه ایمانی تابع اکثریت باشیم، افزود: در جامعه ایمانی باید به آگاهی و بصیرت توجه کرد.

,

امام جمعه کرمان با بیان اینکه نباید از اکثریتی که ریشه در هوا و هوس داشته و جهل است تبعیت کرد زیرا جامعه را به تباهی می‌کشاند، گفت: باید هوا و هوس را با فکر و اندیشه و بصیرت مهار کنیم و نباید تسلیم هوا و هوس شده که لبه پرتگاه قرار داریم.

,

وی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن "رفراندوم عمومی" در تائید نظام جمهوری اسلامی بود.

,

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) گفت: زندگی سیاسی، عبادی و اجتماعی حضرت زهرا(س) در همه بخش‌ها الگو برای جامعه اسلامی است.

,

وی با بیان اینکه آگاهی دادن به همه انصار و مهاجران بخشی از زندگی این بانوی بزرگوار است، بیان کرد: این آگاهی‌بخشی گاهی در خطبه‌ها گاهی در اشک و آه و گاهی هم به صورت مستقیم بوده است.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه آن حضرت تا آخرین نفس در خدمت امامت و ولایت بودند، افزود: تمام زندگی این بانو در کنار پیامبر(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع) و در دفاع از ولایت، در کنار ولایت، در دفاع از شخصیت ولایت و امام زمان خود بود و تا پای جان در این راه ایستاد.

,

وی خاطر نشان کرد: در آن روزگار دشمنان با تمام توان سعی در ترور شخصیت حضرت امیرالمومنین(ع) داشتند تا جایی که شهادت آن حضرت در مسجد برای عده‌ای جای سئوال داشت.

,

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به وقایع پیش آمده تا روی کار آمدن رضا خان گفت: استعمار به خوبی می‌دانست که ایرانی‌ها به‌شدت مخالف حکومت بیگانه بر خود هستند از این رو اقدام به روی کار آوردن ایرانی دست‌نشانده خود کردند.

,

وی با بیان اینکه روی کار آوردن رضاخان به‌دست استعمار و با نقشه آن‌ها بود، یادآور شد: استعمار در طول 12 سال 50 دولت را در ایران سرکار آوردند.

,

امام جمعه کهنوج:امروز رفراندم مورد نیاز در مورد حل مشکلات اقتصادی مردم است

, امام جمعه کهنوج:امروز رفراندم مورد نیاز در مورد حل مشکلات اقتصادی مردم است, امام جمعه کهنوج:امروز رفراندم مورد نیاز در مورد حل مشکلات اقتصادی مردم است,

حجت الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان کهنوج  از حضور مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن تشکر و اظهار کرد: این حضور بیعت مجدد مردم با آرمانهای امام و رهبری و نشانه اقتدار ملت و خنثی کنند توطئه های دشمن بود .

,

امام جمعه کهنوج  به شهادت حضرت زهراء (س) اشاره  و بیان کرد:مشی سیاسی حضرت زهراء(س) شامل تهدید غاصبان خلافت به نفرین و مبارزه منفی و استفاده از تاکتیک گریه در محل اجتماع مسلمانان و در کنار قبر پیامبر(ص) وشهدای احد و قبرستان بقیع است.

,

وی ادامه داد:  جلب یاور و حمایت سیاسی از امام علی (ع) و تبدیل تهدید به فرصت با خطبه فدکیه و بهره برداری از رسانه های انسانی بوسیله آگاهی دادن به زنان انصار و مهاجر و در مقابله با ترور شخصیت امام علی (ع) بوسیله ذکر فضائل آن حضرتو مبارزه دیگر وصیت نامه ان حضرت(س) بود که ضربه سهمگینی بر حکومت وقت زد.

,

افشارمنش در ادامه به شاخص های ولایت مداری اشاره وشاخص های ولایت مداری را  پشتیبانی از اصل نظام و دستاورد های آن و انقلابی بودن و انقلابیب ماندن و کسب بصیرت و دشمن شناسی و حضور به موقع و خدمت صادقانه به مردم از پشتیبانی از ولایت فقه بیان کرد.

,

امام جمعه کهنوج  ازبازار نابسامان ارز گلایه و از مسئولین خواستند با توجه به تاثیر گذاری بر همه اجناس چاره کنند.

,

افشارمنش در پایان اظهار داشت: امروز رفراندم مورد نیاز در مورد حل مشکلات اقتصادی مردم است و اصل ۵۹ قانون اساسی موارد را به صراحت بیان کرده است و خوب است از ظرقیت ۲۲بهمن و حضور مردم در جهت وحدت و همدلی استفاده شود و همچنین با توجه به دستگیری تعدادی جاسوس نسبت مسئله نفوذیهای دشمن هشدار دادند.

,

امام جمعه رودبار جنوب:جمهوری اسلامی ایران برخاسته از دل مردم و حکومتی مردمی است/مسئولین جهت رفع مشکلات و خواسته های بحق مردم تلاش کنند

, امام جمعه رودبار جنوب:جمهوری اسلامی ایران برخاسته از دل مردم و حکومتی مردمی است/مسئولین جهت رفع مشکلات و خواسته های بحق مردم تلاش کنند, امام جمعه رودبار جنوب:جمهوری اسلامی ایران برخاسته از دل مردم و حکومتی مردمی است/مسئولین جهت رفع مشکلات و خواسته های بحق مردم تلاش کنند,

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: قدر ایام فاطمیه را بدانیم و حرمت این ایام را حفظ کنیم و در این ایام به پاس احترام به حضرت زهرا(س) عروسی و جشن برگزار نکنیم.

,

وی در ادامه از دین به عنوان مهمترین عنصر زندگی بشری و راهنمای سعادت انسان یاد کرد و گفت: بی توجهی به دین و مسائل دینی به عنوان (مصیبت دینی) است.

,

حجت الاسلام گروهی در ادامه افزود: چنانچه بین مال  و جان مخیّر شدید ، جان برمال مقدم است ، اما در  انتخاب بین دین و جان و مال ،  اولویت با دین است . چرا که غارت شده ی واقعی کسی است که دینش را به غارت برده اند .

,

امام جمعه رودبارجنوب از حضور باشکوه و انقلابی مردم ایران و بویژه  رودبار جنوب در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: حضور مردم بیش از  سالهای گذشته در راهپیمایی بیست و دوم بهمن امسال بوده است . بیست و دوم بهمن دست آوردها و پیامهای زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از ؛  بیست و دوم بهمن بیانگر اقتدار ملت ایران است و جمهوری اسلامی برخاسته از دل مردم و حکومتی مردمی است.

,

وی تصریح کرد: راهپیمایی بیست ودوم بهمن بیانگر اوج بصیرت و وحدت و همدلی مردم است، این راهپیمایی در پاسخ به تمام توطئه ها و یاوه گویی های دشمنان بود.

,

امام جمعه رودبار جنوب با توجه به بیانات رهبری بیان کرد: مردم علی رغم همه ی مشکلات وگله مندی که از مسئولین دارند حضوری انقلابی و باشکوه در راهپیمایی 22بهمن داشتند ، پس باید مسئولین قدر این مردم را بدانند و در جهت رفع مشکلات و خواسته های بحق آنها تلاش کنند.

,

امام جمعه بخش  آسمینون منوجان:مردم در روز۲۲بهمن به وظیفه خود عمل کردند/امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند

, امام جمعه بخش  آسمینون منوجان:مردم در روز۲۲بهمن به وظیفه خود عمل کردند/امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند, امام جمعه بخش  آسمینون منوجان:مردم در روز۲۲بهمن به وظیفه خود عمل کردند/امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند,

حجت الاسلام  رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون منوجان گفت : مردم در روز۲۲بهمن به وظیفه خود عمل کردند و امروز نوبت مسئولان است که به مردم خدمت کنند.
وی در ادامه،افزود: مردم با حضور باشکوه و تماشایی خود تلاش دشمنان را ناکام گذاشته و به رهبر عزیز و حکیم خود لبیک گفتند . مردمی که فریب هیاهو و تبلیغات دشمن را نخورده و آشکارا و پررنگ از اغتشاش گران و آتش افروزان اعلام برائت کردند .
احمدی نیک تصریح کرد: مردمی که نارضایتی های خود را به انقلاب و نظام گره نمی زنند بلکه اعتراض آنان به برخی مسئولان ناکارآمد است ؛اعتراض مردم به فساد ، ظلم ، تبعیض و رانت خواری برخی از آقازاده ها و نزدیکان مسئولان است.
خطیب جمعه آسمینون بیان کرد: حضور تماشایی و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دستاوردهای بزرگی برای نظام و انقلاب داشت و باید قدر این اتحاد و انسجام ملی و این مردم نجیب را دانست اما متاسفانه در این راهپیمایی دشمن شکن حرف هایی زده شد که خلاف وحدت بود . کسانی که دم از رفراندوم زدند و می زنند، بدانند که حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خوش بالاترین رفراندوم است و مردم به وظیفه خود به زیبایی عمل کردند لذا مسئولین هم باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و به جای حرف های تفرقه انگیز و وحدت شکن ، به پشتوانه این حضور مردم ،با خدمت ، کار و تلاش دشمنان را مایوس و دوستان را امیدوار نمایند .
وی تاکید نمود :یکی از پیام های مهم این راهپیمایی ، استقامت براستکبار ستیزی و عدالت اجتماعی بود .
خطیب جمعه آسمینون با تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سوم جمادی الثانی بیان کرد: مسئولان ، هئیت های مذهبی و هیئت امنا مساجد برنامه ریزی لازم را برای برپایی عزای بانوی بزرگ اسلام داشته باشند.

,
,
,
,
,
,

احمدی نیک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(حفظه الله ) در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد :از جمله مسائل مهم کشور، مسئله شهادت و بزرگداشت شهداست و در دوره کنونی میراث مهم دفاع مقدس باید توسط نسل فعلی حفظ شود چرا که شهادت و ایثارگری رمز پیروزی و موفقیت جامعه اسلامی است.
وی در پایان ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از زحمات مسئولین به ویژه ستاد دهه فجر تقدیر نمود.

,
,

امام جمعه سیرجان:تیم اقتصادی دولت منسجم قاطع و تخصصی برای رفاه اقتصادی مردم برخورد نمایند

, امام جمعه سیرجان:تیم اقتصادی دولت منسجم قاطع و تخصصی برای رفاه اقتصادی مردم برخورد نمایند, امام جمعه سیرجان:تیم اقتصادی دولت منسجم قاطع و تخصصی برای رفاه اقتصادی مردم برخورد نمایند,

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اعلام اینکه تیم اقتصادی دولت باید منسجم، قاطع و تخصصی برای کنترل بازار و رفاه اقتصادی مردم اقدام کند از نیروی انتظامی در دستگیری 90 نفر از دلالان ارز که موجب اخلال در نرخ ارز و آشفتگی و عدم ثبات بازار می‌شدند، تقدیر کرد.

,

وی افزود: مردم در همه صحنه همراه و همیار دولت و مسئولان بودند و لایق خدمات بیشتر همره با رفاه و آسایش هستند که مسؤولان هرگز این مهم را فراموش نخواهند کرد.

,

حسینی از حضور گستره و کم‌نظیر مردم شهرستان سیرجان  در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی و گفت: این حضور حمایت قاطع ملت ایران از اسلام و نظام اسلامی، ایستادگی در برابر هرگونه تحریم و فتنه، ناکام ماندن دشمن و شکست آنها با وجود همه توطئه‌ها، امید به آینده درخشان ملت ایران و همچنین وحدت و استقامت مردم ایران را به رخ جهانیان کشید.

,

وی سرنگونی هواپیمای صهیونیستی توسط نیروهای مقتدر پدافند هوایی و ارتش سوریه را ضربه کاری بر رژیم اشغالگرقدس عنوان کرد و ادامه داد: پاسخ تجاوزات مکرر این رژیم به سوریه باید داده شود و سردمداران غاصب این رژیم باید بدانند از حالا پاسخ‌های کوبنده و سیلی‌های محکم‌تری را دریافت می‌کنند تا بدانند نمی‌توان با زبان قلدری و ظلم به همه تاخت و تاز کرد.

,

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به سخنان سردار سلیمانی در مورد نابودی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: شهدای ما درس اقتدار و مبارزه با ظلم را به ما دادند و هفته آینده میزبان چهار شهید گمنام هستیم که باید همچون راهپیمایی 22 بهمن مردم در تشییع پیکر شهدا باشکوه شرکت کنند.

,

امام جمعه ریگان:راهپیمایی ۲۲بهمن چشم استکبار را کور کرد/تا کی باید دو تابعیتی ها مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرند

, امام جمعه ریگان:راهپیمایی ۲۲بهمن چشم استکبار را کور کرد/تا کی باید دو تابعیتی ها مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرند, امام جمعه ریگان:راهپیمایی ۲۲بهمن چشم استکبار را کور کرد/تا کی باید دو تابعیتی ها مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرند,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای با دست اندر کاران کنگره شهدای سیستان و بلوچستان ،اظهار داشت:میراث مهم دفاع مقدس باید توسط نسل فعلی به نسل های آینده منتقل شود ،زنده نگه داشتن یاد شهدا روحیه ی ایثار و گذشت امروز از مسائل مهم کشور ماست و همین روحیه شهادت، ایثار و گذشت بوده است که ما توانستیم در هشت سال جنگ تحمیلی از شر صدام و هم از شر ضد انقلاب و تحریم های ظالمانه و توطئه های نظامی و فرهنگی و خطر داعش در منطقه ما را نجات دهد.

,

وی ادامه داد:برگزاری یادواره های شهدا هم در همین مسیر هست. برگزاری یادواره شهدا در شهرستان لبیک به رهبری است و از همه مجریان و دست اندر کاران که قصد دارند در روز شهادت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیه یادواره شهدا برگزار کنند تشکر میکنم.

,

رنجبر ماهانی گفت: برادران شیعه و سنی در جمهوری اسلامی در مقابل تفرقه افکنی دشمن در دشوار ترین میدان ها در کنار یکدیگر حاضر بودند.

,

خطیب جمعه ریگان عنوان کرد: از ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار شهرستان ریگان که با حضور تماشایی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن چشم استکبار را کور کردند تقدیر و تشکر میکنم حضور ملت بصیر در راهپیمایی ۲۲بهمن وظیفه ی همه ما مسئولین را سنگین تر از گذشته می کند.

,

وی اظهار داشت:راهپیمایی ۲۲ بهمن یک پیام برای دشمن مخابره کرد و آن پیام این است که مردم به اصل نظام و انقلاب معترض نیستند مردم نسبت به بی عدالتی ها، تبعیض ها، نا کار آمدی برخی مسئولین معترض اند و امیدواریم که برخی مسئولین پیام مردم را بگیرند البته برخی مسئولین هم موفقیت هایی را در پرونده خود داشته اند که جای تقدیر و تشکر است.

,

امام جمعه ریگان بیان داشت:امروز دولتمردان آمریکایی خائن ترین دولت ها هستند از طرفی می گویند ما باید ایران را در برجام راست آزمایی کنیم و از طرفی خواستار آزادی فوری دشمنان ملت ایران فتنه گران منفور سال ۸۸هستند. فتنه گری که هنوز عذرخواهی نکرده و طلبکار نظام است، این فرد قابل بخشش نیست ملت ایران این فتنه گر را نخواهد بخشید.

,

وی با اشاره به خبر خود کشی شخصی به نام سید امامی خاطر نشان کرد: این خبر خود کشی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را برآشفت که برخی ها نظام جمهوری اسلامی را به قتل این جاسوس متهم کردند در حالی که فیلم خود کشی این شخص موجود است.

,

رنجبر ماهانی افزود:آنچه که مهم است و از ذهن ها نباید محو شود اینکه خبر خود کشی این شخص ابعاد پنهانی را در قصه دارد و آن اینکه این شخص علاوه بر اینکه جایگاه علمی داشته جاسوس دو تابعیتی بوده است. این شخص در حقیقت به دنبال رصد مراکز نظامی و موشکی در کشور بوده است.با هوشیاری نهاد های امنیتی این شخص بازداشت شد و در نهایت خود کشی کرد.

,

امام جمعه ریگان گفت: تا کی باید این دو تابعیتی ها در کشور ما مدیریت اجرایی کشور را در دست بگیرند؟چرا دولت هیچ راهکاری و یک عکس‌العمل نشان نمی دهد؟ برخی از نمایندگان مجلس لیست صد نفره از این دو تابعیت ها در بدنه مدیریتی کشور خبر می دهند. یعنی ما صد نفر دو تابعیتی در مدیریت کشور داریم که هیچ اخطاری هم در این مسئله انجام داده نشده و همین اشخاص اسرار نظام و اطلاعات محرمانه کشور را به دشمن می دهند.

,

رنجبر ماهانی در پایان اظهار داشت:امیدواریم که مسئولین دولت تدبیر و امید یک تدبیری بیندیشد که این لیست دو تابعیتی ها را به قوه قضاییه جهت رصد در برنامه هایشان و به مراکز امنیتی تحویل بدهند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه