اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان مطرح کردند؛

مردم ملت ما با وجود همه مشکلات پای نظام ایستادند/حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاخ آمریکا را شکست/عزم جدی محور مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است

مردم ملت ما با وجود همه مشکلات پای نظام ایستادند/حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاخ آمریکا را شکست/عزم جدی محور مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است
نماز جمعه این هفته با شرکت آحاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هرمز؛نماز جمعه این هفته با شرکت آحاد مردم استان هرمزگان در مصلاهای سراسر استان برگزار گردید که ائمه جمعه استان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی به مهمترین مسائل روز  کشور ،منطقه ای و جهانی اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

بندرعباس:حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاخ آمریکا را شکست

, بندرعباس:حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاخ آمریکا را شکست, بندرعباس:حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن شاخ آمریکا را شکست,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور پرشور و تماشای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر استکبار را مایوس و شاخ آمریکا این غول بزرگ را شکستند و ثابت کردند پایبندانقلاب و رهبری هستند.
خطیب جمعه بندرعباس با بیان اینکه اجرای قانون در جامعه امری واجب است، عنوان کرد: یکی از موانع انجام قانون رشوه است که باید با این امر مبارزه شود.
نعیم آبادی ادامه داد : عامل دیگر در مقابل قانون مداری قدرت است که باید افراد قدرتمند که در مقابل قانون ایستاده‌اند شناسایی و به وسیله قانون از بین بروند.
وی تصریح کرد: باید مقابل رشوه در جامعه با قدرت ایستاد چراکه وجود رشوه سبب انحراف کل کشور می شود.
امام جمعه بندرعباس بیان کرد: چند هفته متوالی درباره تجاوز به حریم دریا صحبت کردم و عده ای گفتند که این هشدارها بی اثر است ادامه ندهید اما بنده تا محقق شدن حقوق مردم از این تریبون فریاد میزنم و حق طلبی می کنم.

,
,
,
,
,

 

,

نعیم آبادی اظهار کرد : قدرتمندانی که در مقابل قانون ایستاده‌اند مانع به بار نشستن خون شهدا و چشیدن مردم از طعم شیرین جمهوری اسلامی می شود.

,

پارسیان:عزم جدی محور مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی/ شیعه و اهل سنت در کنار هم از دستاوردهای انقلاب دفاع خواهند کرد

, پارسیان:عزم جدی محور مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی/ شیعه و اهل سنت در کنار هم از دستاوردهای انقلاب دفاع خواهند کرد, پارسیان:عزم جدی محور مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی/ شیعه و اهل سنت در کنار هم از دستاوردهای انقلاب دفاع خواهند کرد,

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مشی سیاسی حضرت زهرا(س) گفت: حرکت حضرت نه به خاطر عقده خالی کردن دل، بلکه هوشیار کردن اذهان به سویی که در آن جا حقی را دفن کردند، بود.

,

میرزایی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در پی حماسه مردم در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن که فرمودند، راهپیمایی امسال یک حادثه بزرگ، خیره کننده، پاسخ قاطع به دشمنان و سست عهدان بود که پویا بودن انقلاب را به عالم نشان داد، اظهار کرد: خیلی ها تلاش کردند که بگویند مردم از انقلاب رویگردان شده اند اما بر خلاف تمام سناریوهای دشمن، حضور مردم متفاوت و فوق العاده بود.

,

وی همچنین با شاره به وجود مطالبات و مشکلات مردم عنوان کرد: مردم حساب انقلاب و نظام را از اعتراضات به فساد و تبعیض جدا می کنند.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، 22 بهمن تماشایی امسال را متفاوت و فوق العاده توصیف کرد و افزود: 22بهمن نشان داد که دشمنان هنوز ملت ایران را نشناختند و جنگ روانی گسترده رسانه های غربی و اقدام توطئه آمیز دشمنان نشان داد که حضور مردم در صحنه چه قدر مهم است و آنها نگران حضور مردم در راهپیمایی هستند.

,

امام جمعه پارسیان ادامه داد: به آمریکا اعلام می کنیم اشک تمساح برای مشکلات اقتصادی این مملکت نریزید چون خود شما مسبب این مشکلات هستید و شما بودید که تحریم های ظالمانه را ایجاد کردید.

,

میرزایی خطاب به برخی از واداده های غربی اظهار کرد: ترس شما از دشمن هیچ گاه به ملت بزرگ ایران سرایت نخواهد کرد و در برابر دشمنان انقلاب مقاوم ایستاده و کلید حل مشکلات را فقط در مقاومت و تبعیت محض از رهبری معظم انقلاب می داند.

,

وی افزود: مردم پی گیر مطالبات اقتصادی خود هستند اما نه در کف خیابان و نه خارج از نظام برآمده از اراده خود، مردم شعار داند که هم جمهوری اسلامی هم مقاومت و هم مطالبات به حق دارند که البته مقام معظم رهبری هم فرمودند مردم را با شعارهای آنها بشناسید.

,

امام جمعه پارسیان، سرنگونی هواپیمای اسرائیل توسط نیروهای مقاومت در سوریه را یک روز تاریخی و نقطه آغاز تغییر در معادلات منطقه دانست و تأکید کرد: محور مقاومت عزم جدی برای نابودی اسرائیل تا قبل از 25 سال وعده داده شده دارد.

,

میرزایی، با اشاره به دیدار برگزار کنندگان یادواره شهدای سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری، تصریح کرد: شیعه و اهل سنت در کنار هم از دستاورد های انقلاب دفاع و خود را مدیون شهدا می دانند.

,

وی از اعلام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان در اعزام دو درب حرمین شریفین عسکریین(ع) به پارسیان جهت تبرک در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها خبرداد و آن را توفیقی برای مردم و ابراز ارادت به خاندان پیامبر(ص)دانست.

,

حاجی آباد:پایبندی مردم به نظام و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است/مردم ملت ما با وجود همه مشکلات پای نظام ایستادند

, حاجی آباد:پایبندی مردم به نظام و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است/مردم ملت ما با وجود همه مشکلات پای نظام ایستادند, حاجی آباد:پایبندی مردم به نظام و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است/مردم ملت ما با وجود همه مشکلات پای نظام ایستادند,

حجت الاسلام صادقی امام جمعه موقت حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن قدر دانی و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت فهیم ایران اسلامی بار دیگر با حضور تماشایی خود  حماسه ای دیگر افرید و همه فتنه های چهل ساله دشمنان را حنثی کردند و دشمنان همیشه  به دنبال ضربه زدن به این کشور هستند و مردم با حضور گسترده خود جهان  خیره کرد.

,

امام جمعه حاجی آباد افزود: پایبندی مردم به نظام و انقلاب نعمت بسیار بزرگی است، ملت بزرگ ایران که الا رقم وجود همه مشکلات پای نظام و انقلابشان ایستاده اند انقلاب اسلامی ایران دارای ویژگی زیادی می باشد که رهبری پیامبر گونه امام راحل یکی از ویژگی انقلاب است، انقلابی که امام راحل مرجع بزرگ تقلید و بصیر ترین مرجع در راس انقلاب قرار گرفت انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی است و مردم ما از روی اعتقاد انقلابشان را انتخاب کردند.

,

حجت الاسلام صادقی بیان کرد:ما از صدر اسلام تا کنون ریزش هایی داشتیم و هر کجا احساس قالب شد بر عقل ما با شکست رو به رو شدیم هر کجا غرور تکبر غالب بر عقل شد شکست شد، هر گاه از روی احساس تصمیم گرفتیم با شکست روبه رو شدیم ولی انقلاب ما از روی اعتقاد بود.

,

وی تصریح کرد: امام راحل ساده زیست بود و مقام معظم رهبری و فرزندان ایشان نیز به همیش شیوه زندگی می کنند و این ساده زیستی رهبری انقلاب  باعث دوام انقلاب می شود و سومین ویژگی ، رجوع به آرا مردم و سابق بر این غربی ها تصمیم می گرفتن ولی در حال حاضر خود مردم تصمیم می گیرند.

,

امام جمعه  موقت حاجی آباد گفت: انقلاب ما را از مصرف گرایی بیرون آورد قبلا جوانان ما مصرفی بودند ولی در حال حاضر جوانان ما به فناوری هسته ای دست پیدا کردند و صنایع موشکی ما حرف برای گفتن دارد مردم در دفاع از ولایت، در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان ما جانانه ایستادند و از خاک و کشورشان دفاع کردند.

,

صادقی بیان داشت:شهید حججی و امثال این شهید جگونه از حرم اهل بیت دفاع کردند و پای ولایتشان ایستادند همه اینها از برکت انقلاب اسلامی ایران است.

,

وی اظهار داشت: پیام ۲۲ بهمن،‌ پیام تحکیم امت با امام و رهبری و مقتدای خویش است، پیام موفقیت و پیروزی ملت در سایه شناخت رهبری و اطاعت از او است.

,

 کیش: حضور گسترده مردم در 22 بهمن پیام اقتدار ملت ایران به جهان بود/ ضرورت وجود درمانگاه تامین اجتماعی در کیش

,  کیش: حضور گسترده مردم در 22 بهمن پیام اقتدار ملت ایران به جهان بود/ ضرورت وجود درمانگاه تامین اجتماعی در کیش,  کیش: حضور گسترده مردم در 22 بهمن پیام اقتدار ملت ایران به جهان بود/ ضرورت وجود درمانگاه تامین اجتماعی در کیش,

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در همه زمینه های زندگی  با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) به دومین دهه فاطمیه(س) اشاره و اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در تاریخ انسان شخصیت بی نظیری است که حضرت ولی عصر(عج) ایشان را به عنوان الگوی حسنه خود معرفی می کنند.

,

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) از حضرت زهرا(س) به عنوان، پاره تن، روح و قلب خود یاد کرده است و حضرت حجت (ع) ایشان را الگوی خود می داند و این نشان از اوج معنوی بزرگ بانوی اسلام دارد.

,

خطیب جمعه کیش با تقدیر از حضور گسترده و میلیونی ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن به دستاوردهای این حرکت عظیم مردمی اشاره کرد و بیان کرد: حضور پرشور، پر حرارت و با انگیزه مردم انقلابی و بصیر در 22 بهمن امسال به گواه همگان پرشور تر و گسترده تر از دیگر سال ها برگزار شد و بسیار تماشایی بود.

,

وی با تقدیر از ساکنان و گردشگران حاضر در راهپیمایی 22 بهمن در جزیره مرجانی کیش افزود: تجدید پیمان و بیعت با آرمان های امام از مهمترین دستاوردهای این حضور بود که به دشمنان نشان داد مردم از آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) کوتاه نخواهند آمد.

,

حجت الاسلام حسن زاده حضور گسترده مردم را از عوامل بازدارنده در مقابل بدخواهان انقلاب دانست وافزود: دشمنان به طور مداوم در مناسبت ها ملت ایران را رصد می کنند و این حضور گسترده توطئه های آنان را خنثی می کند.

,

وی بصیرت و آگاهی مردم در دفاع از انقلاب را دستاورد مهم دیگری از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال برشمرد و افزود: حضور تمام گروه های سیاسی و اجتماعی و اقشار مختلف مردم نشان از این دارد که پس از 39 سال مردم همچنان با بصیرت و آگاهی کامل پای انقلاب ایستاده اند.

,

امام جمعه کیش استقلال، اقتدار، امنیت و ثبات را از مهمترین پیام های حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای جهانیان عنوان کرد و افزود: این حضور نشان داد که ایران کشوری با ثبات، مقتدر، مستقل و با امنیت بالاست.

,

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه به دو مورد عمده از مشکلات عمومی جزیره کیش اشاره کرد و افزود: کیفیت آموزش و پرورش کیش از مسائل عمده ای است که نیاز به بررسی و تغییر در ساختار دارد.

,

خطیب جمعه کیش با تاکید بر هزینه های بالای درمان در جزیره کیش تاسیس درمانگاه تامین اجتماعی را از دیگر ضروریات دانست که باید مورد توجه مسئولان در بخش کلان کشوری قرار گیرد و افزود: در جایی که مردم بیمه پرداخت می کنند باید بتوانند از خدمات بیمه نیز در کنار آن استفاده کنند.

,

وی تاکید کرد: در جایی که اداره تامین اجتماعی وجود دارد باید درمانگاه تامین اجتماعی نیز وجود داشته باشد تا اقشار کم درآمد که برای یک آزمایش ساده باید نیمی از درآمد خود را هزینه کنند بتوانند از امکانات بیمه استفاده کنند.

,

امام جمعه کیش با بیان اینکه نگاه برخی مسئئولان به جزیره این است که همه مردم در کیش از اقشار مرفه هستند تصریح کرد: اینگونه نیست و همه مردم در کیش مرفه نیستند اگر چه مایه مباهات است که مردم همه در رفاه کامل قرار داشته باشند اما بسیاری از اقشار کم درآمد در کیش وجود دارند که توان پرداخت هزینه های بالای درمان در کیش را ندارند و مسئولان باید این نگاه را از کیش بردارند.

,

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام حسن زاده و با حضور گسترده مردم مومن جزیره کیش در مصلا برگزار شد.

,

رودان:مردم نارضایتی ها را با انقلاب گره نمی زنند

, رودان:مردم نارضایتی ها را با انقلاب گره نمی زنند, رودان:مردم نارضایتی ها را با انقلاب گره نمی زنند,

حجت الاسلام مهدی رحمانی امام جمعه رودان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت:لازم و واجب می دانم از حضور گسترده، کم نظیر و پرشور همه اقشار مردم رودان انقلابی که حضوری آکنده از عشق به اسلام،مملو از عشق به اهل بیت،لبریز از عشق به امام خمینی (ره) و مالامال از عشق به فرزند زهرای اطهر رهبر معظم انقلاب اسلامی بود ،از صمیم قلب تشکر کنم.

,

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن ماه 96 پیام های مهمی داشت که اولین آن استقامت بر استکبار ستیزی و مرعوب دشمن نشدن است که از آمریکا نترسیم و نهراسیم ،دوم اینکه مسئولین به عدالت اجتماعی و اقشار ضعیف و محروم و معیشت آنان توجه داشته باشند و سوم خدمت به مردم، مبارزه با فقر،فساد و تبعیض بود.

,

امام جمعه رودان در ادامه اظهار کرد:باید بدانیم در راهپیمایی امسال مردم کاری کردند کارستان،افزایش چشمگیر حضور مردم ،آمریکا،اروپا و صهیونیست ها را متحیر کرد به طوری که در برخی از شهرهای کشور افزایش 100 درصدی حضور مردم را هم داشته ایم .

,

حجت الاسلام مهدی رحمانی مهمترین ثمره 22 بهمن امسال را حضور چشمگیر و به رخ کشیدن راهپیمایان در دنیا دانست و تصریح کرد:دشمن در پی بروز برخی اعترضات در دی ماه 96 فکر می کرد انقلاب اسلامی بی رمق و بی رونق شده است اما حضور حماسی مردم در 22 بهمن امید آنها را نا امید کرد.

,

وی یادآور شد:مردم با بصیرت ،رهبری را تنها نمی گذارند و نشان دادند نارضیاتی هایشان را با انقلاب گره نمی زنند،مردم از برخی مشکلات رنج میبرند ،گله مندند،اعتراض دارند و از برخی مدیران ضعیف ناراضی هستند اما اعتراضاتشان را با انقلاب و اسلام گرده نمی زنند .

,

رحمانی در پایان با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته همه هئیت ها ،مومنین و مومنات برنامه دسته روی و سینه زنی و عزاداری آبرومندی را برای صدیقه اطهر در روز شهادت آن حضرت برگزار خواهند نمود .

,

خمیر:عوارض باید بطور مساوی بین اسکله بندرپل و منطقه آزاد قشم تقسیم شود

, خمیر:عوارض باید بطور مساوی بین اسکله بندرپل و منطقه آزاد قشم تقسیم شود, خمیر:عوارض باید بطور مساوی بین اسکله بندرپل و منطقه آزاد قشم تقسیم شود,

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حایری امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نمازجمعه ضمن اشاره به انتقاد هفته های گذشته اش در خصوص وضعیت اسکله بندرپل گفت: پیشنهاد ما تا زمانی که در این موضوع احقاق حق شود این است که عوارض بطور مساوی بین اسکله بندرپل و منطقه آزاد قشم تقسیم شود. البته همین اندازه هم در حق شهرستان بندرخمیر ظلم است.

,

وی با اشاره به حق شهروندی جزیره نشینان، بیان کرد: باید امتیازاتی که در آن طرف آب وجود دارد به این طرف آب نیز داده شود، اگر کل شهرستان را شامل نشود حداقل روستای پل و بندرخمیر را شامل شود.

,

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به دریافت عوارض و خدمات بندرپل و اسکله جزیره، عنوان کرد: سهم اسکله بندرپل از عوارض فقط ۳هزار تومان است و سهم منطقه آزاد قشم ۴۰هزارتومان یعنی حدود ۱۳ برابر ، لیکن با همین مبلغ ناچیز خدماتی که در بندرپل شاهد هستیم قابل مقایسه با اسکله آن طرف آب نیست.

,

وی ضمن اشاره به صحبت های خطبه های هفته های گذشته در خصوص لنج داران شهرستان بندرخمیر، افزود: ما در آن موضوع مسولین بالادستی را خطاب قرار دادیم ولیکن مسولین بالادستی، مسولین شهرستانی را بازخواست کرده اند. ما شاهد تلاش های دلسوزانه گمرک، نیروی انتظامی و دریابانی شهرستان هستیم. گلایه ما به مسولین بالادستی است، مسولین شهرستانی مخاطب صحبت های ما نیستند.

,

علیرضا صفایی حایری خطاب به صدا و سیمای خلیج‌فارس بیان کرد: از صدا و سیما انتظار می رود امانتداری را رعایت کند و آنچه که منتقل می کند با واقعیت مطابقت داشته باشد. در خصوص انتقاد از وضعیت اسکله بندرپل ما مطلبی در خطبه ها گفتیم و آنها چیز دیگری را منعکس کردند.

,

وی افزود: مگر می ترسید که انتقاد ما را منعکس نمی کنید، چرا عملکردی از خود نشان می دهید که شما را صدا و سیمای میلی بخوانند.

,

امام جمعه شهرستان بندرخمیر عنوان کرد: امروز به لطف وجود فضای مجازی دیگر مطلبی پنهان نمی ماند.

,

بشاگرد:ما از تحریم های شدید سیاسی و اقتصادی رها شده ایم/حضرت زهرا(س) تا آخرین لحظه جانشان را فدای ولایت کردند

, بشاگرد:ما از تحریم های شدید سیاسی و اقتصادی رها شده ایم/حضرت زهرا(س) تا آخرین لحظه جانشان را فدای ولایت کردند, بشاگرد:ما از تحریم های شدید سیاسی و اقتصادی رها شده ایم/حضرت زهرا(س) تا آخرین لحظه جانشان را فدای ولایت کردند,

حجت السلام والمسلمین علی بهروزه، امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم دوری از گناه و معصیت، اظهار کرد: همان گونه که امام راحل فرمودند« عالم محضر خداست» و انسان باید نه خود گناهکار باشد و نه زمینه ساز آن زیرا پاداش آن، نزد خداوند از اجر شهید هم بیشتر است.

,

امام جمعه بشاگرد افزود: انسان می تواند با پاکدامنی از مقام فرشتگان پیشی بگیرد و همچنین با اعمال منفی و معصیت الهی مقام خود را از حیوانات هم پایین تر بکشاند.

,

حجت السلام بهروزه در ادامه به صفات منافقین پرداخته و گفت: دورویی یکی از اصلی ترین صفات منافقین به حساب می آید که در قرآن هم به آن اشاره شده و این دسته هم گمراهند و هم دیگران را گمراه کرده اند.

,

وی با اشاره به نزدیک شدن به شهادت بانوی دوعالم، به کار بستن سیره ایشان در گفتار و رفتار را توصیه کردند.

,

امام جمعه بشاگرد، در ادامه زندگی این بانوی بزرگوار را سراسر درس دانسته و اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و تحریم های اقتصادی و سختی ها، زندگی ایشان تبدیل به سبک زندگی مسلمانان جهان شده است.

,

حجت السلام بهروزه، مهمترین درسی که از زندکی حضرت زهرا(س) در کنار ایثار، رشادت، شجاعت و اخلاق حسنه ایشان می توان گرفت را ولات مداری و بصیرت دانست و گفت: حضرت زهرا(س) تا آخرین لحظه جانشان را فدای ولایت کردند.

,

وی در پایان شرایط کنونی کشور را به جنگ بدر و خیبر تشبیه کرد و خاطر نشان کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند ما در شرایط شعب ابی طالب نبوده و از تحریم های شدید سیاسی و اقتصادی رها شده ایم و با توجه به پیروزی های اخیر ایران در خاورمیانه و شکست داعش روز به روز بر عزت این نظام افزوده می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه