اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه:

مسئولین ایران را در دام فرانسه نیاندازند/ حذف مدارس سمپاد عدالت آموزشی را از بین می برد/ مطالبه مردم رفراندوم نیست

مسئولین ایران را در دام فرانسه نیاندازند/ حذف مدارس سمپاد عدالت آموزشی را از بین می برد/ مطالبه مردم رفراندوم نیست
امام جمعه کرج گفت: مسئولین مراقب مواضع سیاسی خود باشند تا زمینه سواستفاده دشمن را فراهم نکنند و با مخدوش کردن ذهن مردم آنها را ناآگاه و بی شعور فرض نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتر یک; امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه علی (ع) فرمود: ناتوان ترین مردم کسی است که از یافتن دوستان خوب عاجز باشد گفت: 3 جمادی الثانی سال 11 قمری روز شهادت فاطمه زهرا (س) است و سیره و روش ایشان در امور فردی، اجتماعی و سیاسی ب درس هایی همراه است که می تواند الگو باشد چرا که با قاطعیت وارد دفاع از اسلام شد و در مسیر حاکمیت حق حرکت کرد و از پای ننشست تا به شهادت رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

حجت الاسلام حسینی همدانی به رابطه دیانت و سیاست با توجه به سیره دختر رسول خدا (ص) اشاره کرد و افزود: راه های مبارزه با دشمن را باید از ایشان فرا گرفت چرا که ابعاد علمی شخصیتشان به گونه ای بود که به عنوان مرجع فکری در میان مردم مطرح شد و لحظه ای را برای بیداری عموم از دست نمی داد.

,

وی اظهار داشت: خطبه فدکیه ارزش های دینی را بر اساس دستورات الهی نشان می دهد و حکومت مردم بر مردم با عدله توسط فاطمه (س) نقد شد و ایشان معتقد بودند که باید حکومت خدا بر مردم توسعه یابد.

,

امام جمعه کرج با تجلیل از حضور گسترده و تماشایی مردم البرز در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: پیام آن ریشه داشتن انقلاب در دل مردم علی رغم تحریم ها و مشکلات اقتصادی است اگر چه عده ای از مسئولین با تفکر لیبرالی طی سالها با ایجاد تبعیض و اختلاف طبقاتی در کشور موجب نارضایتی مردم شده اند.

,

حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم فارغ از دسته بندی های سیاسی و جناحی نشان دادند که پای کار بوده و با دفاع از ارزش های الهی و انقلاب پیرو رهبری هستند گفت: متاسفانه برخی از صحبت های سخنران پایتخت را شان این حرکت با شکوه را با یک همایش سیاسی و جناحی پایین آورد و بجای دعوت مردم به همدلی و وحدت و عذرخواهی از عملکرد بد اقتصادی، نداشتن برنامه مدون اقتصادی پویا، عمل نکردن کامل به اقتصاد مقاومتی و ... بوق های دشمن را با خوشحالی به صدا درآورد.

,

وی افزود: بنده از روی خیرخواهی و نصیحت اعلام می کنم این مسیر به صلاح نظام نیست چرا که از ابتدای انقلاب تا کنون ندیده ایم کسی که دل خانواده شهدا را بشکند و دلسوزان نظام را غمگین و دشمن را شاد کند عاقبت به خیر شده باشد لذا نباید دنیا و آخرت را از دست داد و کسی که  توحیدی فکر نمی کند می گوید اسلام بن بست دارد اما اسلام و قران هرگز بن بست نخواهد شد و با مشاهده گره ها باید عملکرد را بازبینی کرد.

,

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه مردم با شور و حرارت به راهپیمایی 22 بهمن آمدند تا به مردم بفهمانند بحران بن بستی وجود ندارد و شما به جای فکر بن بست نباشید چرا که به دست ما قابل حل است اظهار داشت: هنوز مردم پس از 40 سال شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر می دهند لذا اگر عده ای کاری کنند که استقلال کشور به خطر بیفتد و اسلامیت و جمهوریت اسلام مخدوش شود مسئولند.

,

حجت الاسم حسینی همدانی تصریح کرد: مردم از رانت، بیکاری، تبعیض، تورم، بسته شدن کارخانه ها، وعده های دروغ و ... ناراحت هستند لذا راه حل مشکلات کشور رفراندوم نبوده و حرکت به سمت مسیر تعیین شده است و اگر کسی در این راه اعتقاد به قانون اساسی نداشت و دلخواهانه قانون را تفسیر کرد جایی ندارد چرا که هیچ قانونی نمی گوید فتنه گری که هنوز پشیمان نیست و میثاق ملی را قبول ندارد باید بخشید.

,

وی گفت: مسئولین مراقب مواضع سیاسی خود باشند تا زمینه سواستفاده دشمن را فراهم نکنند و با مخدوش کردن ذهن مردم آنها را ناآگاه و بی شعور فرض نکنند لذا کسی که در مقابل مردم خطا کرده است باید اعلام کند اشتباه کرده است.

,

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه آقایان مراقب باشند کشور را در دام دیگری نیاندازند افزود: مسیر تیره و تار فرانسه نسبت به ایران در طول انقلاب کاملا مشخص است چرا که منافقین آنجا جا گرفته و توطئه می کنند اما ریاست جمهور فرانسه مدعی شده است پیشرفت موشکی ایران تهدیدی برای منطقه است لذا درصدد است با تحریم مانع این مهم شود.

,

حجت الاسلام حسینی همدانی با تاکید بر اینکه صرفا بیانیه دادن کافی نیست و باید با موضع قاطع اجازه نداد که درباره جمهوری اسلامی ایران کسی اینگونه صحبت کند اظهار داشت: مدارس غیر دولتی هزینه هایی در بردارد اما دانش آموز تیزهوش که متوسط مالی است سرخورده می شود اما جدیدا عده ای مدارس سمپاد را از بین می برند اما با انجام آن عدالت اجتماعی در آموزش از بین خواهد رفت لذا شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این مهم را دنبال کنند.

,

خطیب جمعه کرج در خاتمه با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس بر عهد خود به مردم پایبند باشند چرا که برخی از ریاست جمهور سوال کرده و سپس سوال خود را بازپس می گیرند تصریح کرد: امروز فضای شهر کرج و ایران مطهر به عطر شهید است و 9 تن از فرزندان فاطمه (س) امروز تشییع خواهند شد و دفاع مقدس سرمایه بزرگ فرهنگی است که باید به نسل های آتی منتقل شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه