اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرهای استان اصفهان مطرح شد؛

ضرورت تکریم صحیح ارباب رجوع در اداره های دولتی/ مردم از تبعیض و رانت‌خواری خسته شده‌اند

ضرورت تکریم صحیح ارباب رجوع در اداره های دولتی/ مردم از تبعیض و رانت‌خواری خسته شده‌اند
امام جمعه موقت اصفهان گفت: تکریم ارباب رجوع در اداره ها باید به درستی انجام شود نه اینکه خدای ناکرده توهینی صورت گیرد یا جواب سلام مردم داده نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ اما خمینی (ره) اصفهان اظهار کرد: انسان های باتقوا با اتکای به قدرت بی نهایت الهی در برابر هیچ قدرتی کرنش نمی‌کنند و چون می دانند خدا رازق است هیچ حزن و اندوهی برای زندگی امروز و آینده به خود راه نمی‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام جمعه موقت اصفهان شنیدن خطبه های نماز جمعه را یکی از آداب این نماز بیان کرد و گفت: زمانی که خطبه های نماز خوانده می‌شود به کار دیگری همچون نماز مشغول نشوید و مسائلی که بیان می‌شود را گوش دهید.

,

* حمایت استکبار از مدعیان دروغین برای ایجاد جنگ بین ادیان

, * حمایت استکبار از مدعیان دروغین برای ایجاد جنگ بین ادیان, * حمایت استکبار از مدعیان دروغین برای ایجاد جنگ بین ادیان,

وی با بیان اینکه پیامبران به همراه ادعای نبوت خود به مردم معجزه نشان می دادند، اظهار کرد: استکبار در پشت حمایت های خود از مدعیان دروغین در تلاش هست تا بین ادیان مختلف اختلاف و جنگ راه بیندازد.

,

حجت‌الاسلام میردامادی اراده الهی را غالب بر هر چیز عنوان کرد و گفت: خداوند هر آن چیزی را که اراده کند قطعاً محقق خواهد شد مثل باردار شدن حضرت مریم (س) بدون داشتن همسر و یا در گهواره صحبت کردن حضرت عیسی (س).

,

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به گسترش فضای مجازی، تصریح کرد: یک مسئله ای که در این فضا بسیار گسترش پیدا کرده انکار و تمسخر هر چیزی است که دلیل غیر مادی داشته باشد؛ استکبار جهانی امروزه علیه ارزش های اسلام جنگ به راه انداخته و اوج آن مبارزه با معجزات الهی و حقایق معنوی است.

,

وی از حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و گفت: دشمنان هزینه های زیادی کردند تا مشکلات مردم ایران را بهانه ای برای عدم حضورشان در این روز کنند ولی ملت مشکلات و کمبودها را تحمل کرده و با حضور خود بازهم آنان را مأیوس کردند.

,

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب پس از حضور باشکوه مردم در 22 بهمن، خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند عظمت راهپیمایی ملت در این روز پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به بیگانگان، دشمنان و سست‌عهدان داد؛ دشمنی که با تکیه بر تصوّر ناقص و باطل خود از ایران و ایرانی، همه‌ی توان و تلاش تبلیغی خود را بر این متمرکز کرده بود که ۲۲ بهمن امسال را بی‌رونق و احیاناً به ضد خود تبدیل کند.

,

* استفاده دشمن از رسانه، جاسوس و مزدوران داخلی

, * استفاده دشمن از رسانه، جاسوس و مزدوران داخلی, * استفاده دشمن از رسانه، جاسوس و مزدوران داخلی,

امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: دشمن سال‌ها به وسیله رسانه ها، جاسوسان و مزدوران خود در داخل کشور تلاش داشت تا حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عکس آن چیزی که رخ داد نشان دهند ولی پیوند عمیق مردم با ولایت دشمنان را بیش از پیش مأیوس و نا امید کرد.

,

وی با بیان اینکه آقا فرمودند آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر ماست، ما مسئولان باید بکوشیم از ملت عقب نمانیم، اظهار کرد: مسئولان به دستور قرآن خود را خادم مردم بدانند و برای آن‌ها کار کنند، گله مردم از وجود فساد و تبعیض است، سران سه قوه این مسائل را به جد پیگیری کنند.

,

* گلایه خطیب موقت نماز جمعه اصفهان از تبعیض در پرداخت وام‌های بانکی

, * گلایه خطیب موقت نماز جمعه اصفهان از تبعیض در پرداخت وام‌های بانکی, * گلایه خطیب موقت نماز جمعه اصفهان از تبعیض در پرداخت وام‌های بانکی,

حجت‌الاسلام میردامادی به برخی از مشکلات و تبعیض‌ها اشاره کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع در اداره ها باید به درستی انجام شود نه اینکه خدای ناکرده توهینی یا جواب سلام مردم داده نشود.

,

امام جمعه موقت اصفهان افزود: چطور بانک های به عده ای وام صدها میلیاردی با کارمزد چهار درصد می پردازند در صورتی که همان موقع به مردم وام 15 درصدی می دهند این خود نوعی تبعیض است.

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مکرراً فرموده اند جلوی کالای قاچاق را بگیرید، گفت: چرا اجازه ورود کالای قاچاق داده می‌شود این کالای های قاچاق عامل تعطیلی کارخانه ها و بیکاری جوانان شده است.

,

* حقوق کارگران و بازنشستگان را به موقع پرداخت کنید

, * حقوق کارگران و بازنشستگان را به موقع پرداخت کنید, * حقوق کارگران و بازنشستگان را به موقع پرداخت کنید,

حجت‌الاسلام میردامادی به عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران و بازنشستگان نیز اعتراض و تصریح کرد: چرا زمانی که پای پرداخت پول کارگر زحمت کش فولاد مبارکه، ذوب آهن و جاهای دیگر را که 30 سال پای کوره های داغ زحمت می‌کشند، می‌رسد میگویید پول نداریم به تو دهیم ولی پول حقوق های نجومی 30 میلیون و بالاتر را پرداخت می‌کنید.

,

امام جمعه موقت اصفهان انهدام جنگنده پیشرفته و فوق مدرن رژیم صهیونیست را به دست قهرمانان سوریه را درس فراموش نشدنی به آنان بیان کرد و گفت: صدای ناله‌های نخست‌وزیر این رژیم کودک کش و غاصب به واسطه این اتفاق به آسمان رفت.

,

استدلال های قوی حضرت زهرا(س) دشمنان ولایت را مقهور خود کرد

, استدلال های قوی حضرت زهرا(س) دشمنان ولایت را مقهور خود کرد, استدلال های قوی حضرت زهرا(س) دشمنان ولایت را مقهور خود کرد,

 حجت الاسلام سید مصطفی عاملی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گرگاب، با اشاره به معضل بدحجابی در جامعه، اظهار داشت: البته حکومت در این خصوص وظایفی دارد که باید انجام شود، اما امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مسلمانان است و تک تک ما باید وظیفه خودمان در این موضوع را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

,

امام جمعه شهر گرگاب، با بیان اینکه همه زنان در همه نقاط دنیا زن های هرزه را دوست ندارند، گفت: تجربه غرب نشان داده است که بی حجابی و برهنگی زنان کانون خانواده ها را از هم می پاشاند و شخصیت زن را تا پایین ترین حد ممکن تنزل می دهد، این حقایق را می توانید در خاطرات و نوشته های زن های آمریکایی و اروپایی مشاهده کنید.

,

وی راهپیمایی 22 بهمن امسال را تماشایی و بی نظیر خواند و افزود: این عظمت مردم ایران برخواسته از بصیرت و آگاهی است و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرد، انقلاب اسلامی ریشه در راه و رسم عاشورا و امام حسین(ع) دارد و مردم تا پای جان از این انقلاب دفاع خواهند کرد و همواره ثایت کرده اند که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

,

حجت الاسلام عاملی، با اشاره به سابقه علمای گرگاب در حوزه های علمیه و پتانسیل شهر برای تأسیس حوزه علمیه، ابراز داشت: آیت الله صدیقی این پیشنهاد را مطرح کردند و بنده هم از مسئولان شهر می خواهم تا این پیشنهاد را بررسی کنند.

,

امام جمعه شهر گرگاب، نحوه مواجهه حضرت زهرا(س) با غاصبان خلافت و ظالمان و موضع گیری های ایشان را بسیار هوشمندانه و شجاعانه و عالمانه توصیف کرد و افزود: حضرت فاطمه(س) با آیات قرآن و احادیث متقن، با تسلط عجیب و بی نظیر خود بر تعالیم و احکام دین اسلام، بر حق خود نسبت به فدک تأکید کردند و اینگونه با استدلال بسیار قوی، از حق در برابر باطل دفاع کردند.

,

وی با بیان اینکه فدک از جانب پیامبر اسلام(ص) به فرزندان ایشان رسید، تصریح کرد: البته عایدات فدک همواره برای تعالی اسلام و مسلمین از سوی معصومین(ع) خرج می شد، اما دشمنان بارها این حق را از ایشان سلب کردند و اکنون نیز مالکیت آن در دست حکومت عربستان سعودی است.

,

ولایت فقیه مهم ترین رکن قانون اساسی و محور وحدت جامعه است

, ولایت فقیه مهم ترین رکن قانون اساسی و محور وحدت جامعه است, ولایت فقیه مهم ترین رکن قانون اساسی و محور وحدت جامعه است,

 حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در خطبه‌های نمای جمعه این هفته این شهرستان، که در مجسد صدیقه طاهره(س) شهرضا برگزار شد، عنوان کرد: بسیاری از مردم در صدر سلام به سخنان پیامبر اسلام توجه نکردند اما افرادی همانند حضرت زهرا (س) با ابثار و از خودگذشتگی از مبانی اسلام دفاع کردند.

,

وی با بیان اینکه مهمترین نیاز جامعه وحدت حول محور لا اله الا الله است، بیان کرد: دشمنان به دنبال اختلاف‌افکنی بین مردم هستند اما در این اقدام موفق نمی‌شود زیرا در کشور ایران ولی فقیه که مهمترین اصل قانون اساسی است، محور وحدت، قرار دارد.

,

امام جمعه شهرضا با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا (س) تأکید کرد: نباید در روضه خوانی ها تنها به ذکر مصائب حضرت زهرا (س) اکتفا شود بلکه باید به روحیه ولایتمداری ایشان نیز بیشتر توجه کنیم.

,

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید مطالبات به‌حقی که همه مردم دارند توجه شود تصریح کرد: مردم چیز زیادی از مسئولان نمی‌خواهند، البته تأمین همه نیازهای مردم جامعه نیازمند گذشت زمان است و تا آن زمان همه افراد باید با حفظ وحدت از آرمان‌ های انقلاب حراست کنند.

,

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه هر فردی نیازمند شغل مناسب است تا درآمد داشته باشد و به محلی برای زندگی و سرپناه نیاز دارد، عنوان کرد: مردم همانند سالیان گذشته با حضور گسترده در این راهپیمایی به رسالت خود عمل کردند اکنون نوبت مسئولان است که برای رفع مشکلات آن‌ ها تلاش کنند.

,

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه دولتمردان وظیفه دارند نیازهای مردم  را تأمین کنند، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کم‌ نظیر بود.

,

وی گفت: راهپیمایی باشکوه مردم در روز 22 بهمن امسال، اقتدار نظام اسلامی در سراسر جهان را به نمایش گذاشت، پیام این راهپیمایی استقامت در برابر دشمنان استکبار ستیزی و تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی بود.

,

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه باید با تبعیض در جامعه مبارزه شود عنوان کرد: تبیض از جمله مسائلی است که مردم از آن ناراضی و خواستار برطرف شدن آن هستند.

,

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به بخش هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: شیعه و سنی در جمهوری اسلامی در سخت ‌ترین شرایط در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی داشته اند البته این مسئله به معنای ترک عتقادات نیست  بلکه ادیان و مذاهب مختلف می‌توانند باحفظ عقاید در کنار هم زندگی آرامی داشته باشند.

,

وی با بیان ایکه اسراییل در شرایط فعلی به شدت از قدرت ایران در منطقه می ترسد، عنوان کرد: ترس سراییل از اقتدار روز فزون ایران است، این ترس تاجایی است که حتی خوشحالی ناشی از اتحاد بعضی از سران عرب حاشیه خلیج فارس با او نیز، جبران ککنده آن نیست.

,

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم برای استقرار نظام اسلامی بهترین فرندان خود را تقدیم کرده اند، عنوان کرد: بعضی دشمنان افراد به تازگی مدعی حکومت شده‌اند و معتقدند که از این پس باید اداره کشور به آنان سپرده شود ولی مردم با این مسئله به شدت مخالف هستند.

,

مسئولان باید با استقامت و روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند

, مسئولان باید با استقامت و روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند, مسئولان باید با استقامت و روحیه انقلابی به مردم خدمت کنند,

حجت الاسلام حسین رجایی پور، در خطبه های  نماز جمعه این هفته شهر بهارستان اصفهان ضمن سفارش به تقوای الهی، اظهار کرد:  دو چیزهمواره تقوا و ایمان انسان ها را تهدید می کند، اولی نفس اماره است که انسان را به سوی قدرت طلبی،شهوت خواهی، حرص سوق می دهد و دومی شیطان است؛ مسلمانی واقعی این گونه نیست که روزانه ده ها بار شیطان را زبانی لعن کنیم ولی در عمل از او پیروی کنیم.

,

وی در ادامه به راههای نفوذ شیطان در اعمال و رفتار انسان ها اشاره کرد و افزود : شیطان با زیبا نشان دادن اعمال زشت و توجیه کردن این اعمال قصد دارد انسان را از بالاترین مراتب بندگی خدا به پست ترین مرتبه برساند تا آبروی مسلمان را بریزد، بنابراین طبق سفارش قرآن کریم تنها با ایمان راسخ و توکل بر خدا می توان خود را از حربه های شیطان در امان نگاه داشت.

,

امام جمعه شهر بهارستان گفت: در روایتی از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که سه گروه بوی بهشت را از مسیری که پانصد سال راه است درک نمی کنند و آن سه گروه شامل، بخیل و حسود، دوم کسی که شراب خوار است و سوم کسی که به پدر و مادرش احترام نمی گذارد و به آنها ظلم می کند لذا امیدواریم جز این سه گروه نباشیم.

,

وی ادامه داد:  سوم جمادی الثانی مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا( س) است که به نقل از شیعه 95 روز پس از رحلت پیامبر(ص) محسوب می شود.

,

امام جمعه شهر بهارستان با اشاره به ناراحتی دخت نبی اکرم (ص) بعد از رحلت پدرشان عنوان کرد: ایشان با زبان ملامت خطاب به زنان و مردان انصار فرمودند: بیعت غدیر را از یاد بردید، بدعت گذاری بدی کردید، پیش بینی من این است که دینی که در آن اختلاف باشد و مسلمانان آن روی خوش نمی بینند و متاسفانه امروز شاهد چنین اتفاقی هستیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: حضور پر شور و تماشایی مردم در 22 بهمن ماه امسال دو پیامد اصلی داشت و آن شامل ؛ تثبیت نظام جمهوری اسلامی و دلگرمی مسئولان نظام و دیگری ایجاد یاس و نا امیدی و به چالش کشیدن دشمنان نظام اسلامی است .

,

امام جمعه شهر بهارستان اظهار کرد: مسئولان نظام باید این حضورمردمی در راهپیمایی 22 بهمن  را قدر بدانند و با استقامت، عمل جهادی و روحیه انقلابی به این مردم خدمت کنند.

,

حجت الاسلام رجایی پور با اشاره به مصاحبه های مردمی در روز راهپیمایی 22 بهمن امسال خاطرنشان کرد: مردم کشور ما با وجود مشکلات اقتصادی، گرانی، تورم و بیکاری برای حفظ نظام و تجدید بیعت با امام و شهدا و حفظ آرمان های انقلاب  و اسلام ناب محمدی بار دیگر به خیابان ها آمدند بنابراین مسئولان هر سه قوا می خواهیم با هم متحد شوند و در سایه همدلی و انسجام برای رفع مسائل اصلی مردم و کشور برنامه ریزی و عمل جادی داشته باشند.

,

بعضی از مسئولان در کشور، تنبل و عافیت طلب هستند

, بعضی از مسئولان در کشور، تنبل و عافیت طلب هستند, بعضی از مسئولان در کشور، تنبل و عافیت طلب هستند,

 حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: به مقوله ولایت در زیارت نامه حضرت زهرا (س) نیز پرداخته شده است، ولایت از اعتقادهای اساسی شیعه محسوب شده و نسل کسی که نسبت به آن اعتقاد ندارد، مشکل دارد.

,

امام جمعه نطنز با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، افزود: این حضور ضمن این که یک سیلی محکم به صورت دشمنان و یک حماسه تماشایی بود که چون سیل خروشان همه توطئه های خارجی را از بین برد، پیامی را برای مستضعفان برای آزادگی، استقامت و پیروزی نیز در برداشت.

,

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این حرکت نشان داد که پدیده انقلاب حرکتی زنده و رونده است و البته مسئولان نیز باید قدردان باشند و تلاش کنند تا از ملت عقب نمانند.

,

خطیب جمعه نطنز گفت: بعضی از مسئولان در کشور، تنبل و بی خاصیت هستند و فقط به دنبال عافیت طلبی بوده و قصد ثروت و زر اندوزی دارند، این ها بدانند اگر این رویه ادامه داشته باشد نه تنها موفقیتی برای کشور و مردم کسب نخواهد شد بلکه باید فاتحه آن را هم خواند.

,

وی با تاکید بر این که با روحیه انقلابی باید در مقابل دشمنان ایستاد، بیان کرد: عده ای از مسئولان واقعا جان خود را فدای نظام و انقلاب می کنند، اما در مقابل عده ای فقط به دنبال زراندوزی بوده و خود را به مانند صهیونیست ها دارای ژن برتر می دانند.

,

حجت الاسلام امینی با بیان این که زمان آن است که از انتخاب های خود درس بگیریم، ادامه داد: چرا کسی باید در کشور دارای پست و مقامی باشد که همیشه برای مردم حاشیه و مشکل درست می کند.

,

وی افزود: بعد از چندین سال از حضور در پست و مقام در رده های بالا، هنوز هم ایجاد حاشیه و فرافکنی برای پوشش ضعف ها، کمی ها و کاستی ها وجود دارد و برای ملتی که رفراندم خود را در سال ۵۷ آن هم با آن صلابت برگزار کرد، پیشنهاد برگزاری رفراندم می دهند.

,

امام جمعه نطنز نسبت به برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی و بررسی و حل مشکلات مردم توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها تاکید کرد.

,

وی به مسئولان و مردم شهرستان نطنز به دلیل کمبود آب، نسبت به استفاده بی رویه و مدیریت ناصحیح آن هشدار داد و خواستار قطع درختان غیر مثمر شد.

,

مسئولان در مقوله بصیرت و بیداری از مردم عقب نمانند

, مسئولان در مقوله بصیرت و بیداری از مردم عقب نمانند, مسئولان در مقوله بصیرت و بیداری از مردم عقب نمانند,

حجت الاسلام ابوالفضل کلثومی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: امام زمان (عج) در حدیثی این بانوی بزرگ اسلام را اسوه خود می دانند و با این روایت ایشان، تکلیف مرد و زن در جامعه اسلامی نیز مشخص شده است.

,

امام جمعه موقت بادرود با تاکید بر لزوم الگو برداری از سبک زندگی حضرت فاطمه (س)، افزود: شرط اصلی الگو برداری از سبک زندگی این بانوی بزرگوار، آشنایی با زندگی و ابعاد شخصیتی ایشان است و نباید این گونه باشد که فقط از بعضی از ابعاد الگو گرفت و از بعضی دیگر بهره نبرد.

,

وی گفت: دعا، عبادت، انفاق، حجاب، حیا، تلاوت قرآن در بعد فردی، کار در منزل، همسر داری، فرزند داری و تربیت فرزندان صالح در بعد خانوادگی و دفاع از حق و ولایت تا پای جان در بعد سیاسی از جمله ابعاد مهم شخصیتی حضرت زهرا (س) است که تمامی آن باید الگوی همگان قرار گیرد.

,

خطیب موقت جمعه بادرود با بیان این که سنت های پسندیده عزاداری در ایام فاطمیه بهترین فرصت برای بهره گیری از آثار و برکات آن است، از اقشار مختلف مردم خواست تا با استقبال از این مراسم های عزاداری، از آثار فراوان آن بهره مند شوند.

,

وی با اشاره به سخنان سردار حاج قاسم سلیمانی در سالروز شهادت عماد مغنیه، ابراز کرد: قصاص خون شهدای مقاومت و به خصوص خون شهید مغنیه با نابودی اسرائیل گرفته می شود و این وعده الهی است که محقق خواهد شد.

,

حجت الاسلام کلثومی با قدردانی از حضور پررنگ مردم در راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن و با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد این حضور کم نظیر، بیان کرد: همان طور که رهبر انقلاب در پیام خود عنوان کرده بودند، آینده متعلق به ملت بیدار و بصیر جمهوری اسلامی خواهد بود.

,

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران همان گونه که در راهپیمایی اخیر نشان دادند، نظام، انقلاب دین و ولایت را دوست دارند و به هیچ وجه دست از حمایت آن بر نخواهند داشت، آن ها صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند و ما مسئولان نباید در مقوله بصیرت و بیداری از آن ها عقب بمانیم.

,

امام جمعه موقت بادرود با اشاره به سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی در ۲۵ بهمن ماه سال ۱۳۶۷، افزود: سلمان رشدی همچنان یک کافر مرتد است و از نظر همه مسلمانان حکم امام خمینی (ره) همچنان به قوت خود باقی است.

,

وی به نارضایتی های موجود به خاطر اعزام بیماران از شهر بادرود به بیمارستان شاهین شهر اشاره و خاطر نشان کرد: این قانون اعزام، مدبرانه و به نفع مردم منطقه نبوده و اگر اصلاح نشده است باید مسئولان تدبیری بیاندیشند تا به خاطر بعد مسافت و آسایش بیماران و بستگان آن ها، بیماران اعزامی در بیمارستان کاشان پذیرش شوند.

,

مسئولان صدای مردم را بشنوند، مشکل اصلی مردم اقتصاد است

, مسئولان صدای مردم را بشنوند، مشکل اصلی مردم اقتصاد است, مسئولان صدای مردم را بشنوند، مشکل اصلی مردم اقتصاد است,

 امام جمعه موقت شهر داران در خطبه های این هفته با بیان اینکه تقوای الهی باعث رشد و کمال انسان هاست اظهار کرد: تقوایی که برای ما خلوص در عمل را به همراه خواهد آورد تقوایی است که از نفس اماره جلوگیری می کند.

,

حجت الاسلام صادق بهرامی با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین تشکر از حضور مردم ولایت مدار شهرستان در بیست و دوم بهمن تماشایی 96 گفت: مقام معظم رهبری درباره این حضور می فرمایند که این حضور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان و سست عهدان است.

,

وی افزود: مسئولان کشور نیز باید قدردان این حضور مردم باشند و رهبری نیز در این زمینه به مسئولان می فرمایند که با استقامت کامل و روحیه جهادی به مردم خدمت کنید و حواسمان باشد که از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

,

وی ادامه داد: مسئولان باید به جای پرداختن به مسائل جزئی به مسائل کلی بپردازند و مشکل اصلی مردم اقتصاد است و ان شاالله مسئولان صدای مردم را بشنوند.

,

وی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید در زمینه پرداخت وام اشتغالزایی با سود 18 درصد برای روستاییان پاسخگو باشند گفت: مسئولان شهرستان نیز باید تلاش کنند که در باقی مانده سال 96 اقداماتی را انجام دهند.

,

ایده برگزاری رفراندم برای فرار از ناتوانی در امور اقتصادی و فرهنگی است

, ایده برگزاری رفراندم برای فرار از ناتوانی در امور اقتصادی و فرهنگی است, ایده برگزاری رفراندم برای فرار از ناتوانی در امور اقتصادی و فرهنگی است,

امام جمعه دامنه نیز در خطبه های این هفته ضمن توصیه به تقوا و توسل به حضرات مقدسه ائمه هدی (علیهم السلام) به ویژه زهرای اطهر (س) اظهار کرد: در کتاب خزائن فاضل نراقی (رحمت الله علیه) نقل شده است که مرحوم میرمحمدباقر داماد (رضوان الله علیه) فرمودند که تسبیح حضرت زهرا (س) در احادیث اهل بیت (ع) دو اطلاق دارد که یکی شایع و مرسوم و دیگری غیر مرسوم ولی مجرب و کارگشاست.

,

حجت الاسلام ناصر صابری گفت: در این تسبیح چنین آمده است: سُبْحَانَ ذِی الْعِزِّ الشَّامِخِ الْمُنِیفِ سُبْحَانَ ذِی الْجَلالِ الْبَاذِخِ الْعَظِیمِ سُبْحَانَ ذِی الْمُلْکِ الْفَاخِرِ الْقَدِیمِ سُبْحَانَ مَنْ لَبِسَ الْبَهْجَهَ وَ الْجَمَالَ سُبْحَانَ مَنْ تَرَدَّى بِالنُّورِ وَ الْوَقَارِ سُبْحَانَ مَنْ یَرَى أَثَرَ النَّمْلِ فِی الصَّفَا سُبْحَانَ مَنْ یَرَى وَقْعَ الطَّیْرِ فِی الْهَوَاءِ

,

وی همچنین با اشاره به شهادت صدیقه طاهره (س) و ایام فاطمیه بر لزوم تربیت فاطمی دختران و رعایت عفاف و حجاب در مجامع مختلف تأکید کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتخار آفرینی مردم قدر شناس ایران و حضور تماشایی در 22 بهمن گفت: این حضور تماشایی بی شک متأثر از دعوت رهبر معظم انقلاب و دشمنی بیش از پیش آمریکا و احساس تکلیف مردم قدر شناس بود.

,

حجت الاسلام صابری افزود: این حضور تکلیف مسئولان را برای خدمت گذاری فراتر از وظیفه به این مردم مشخص کرد و این حضور و شعارهای آن رفراندم واقعی به جمهوری اسلامی و آرمان های آن بود.

,

وی عنوان کرد: بن بست ها و گره های کور در اداره کشور از طرف کسانی است که دل در گرو غرب داشتند و غرب نیز خوب جواب آن ها را داد!

,

وی ادامه داد: بن بست یعنی برجام که بعد از این همه خسارت نمی دانند از این پس چگونه بدون هیچ دستاوردی آنرا به ملت تحمیل کنند.

,

امام جمعه دامنه گفت: بن بست یعنی تسخیر پست های کلیدی و حساس توسط ویژه خواران که قانع نیستند و برادر و خواهر و خواهرزاده های آن ها در وزارتخانه ها و ارگان ها ریشه دوانده اند و دولت مسبب آنان است.

,

وی عنوان کرد: ایده برگزاری رفراندم برای فرار از ناتوانی دولت در امور اقتصادی و وادادگی در عرصه فرهنگی است و آیا سال آینده سال نشاط و… خواهد بود؟!

,

وی در پایان با انتقاد از بی ثباتی در بازار ارز و عدم کنترل قیمت ها گفت: به گفته امام خمینی (ره) حفظ پیروزی سخت تر است و تاریخ به وضوح این موضوع را اثبات کرد.

,

مردم از تبعیض و رانت‌خواری خسته شده‌اند نه از انقلاب

, مردم از تبعیض و رانت‌خواری خسته شده‌اند نه از انقلاب, مردم از تبعیض و رانت‌خواری خسته شده‌اند نه از انقلاب,

 حجت‌الاسلام علیرضا فرهنگ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه باغبهادران با اشاره به اهمیت شناخت انسان از جایگاه خودش در نظام آفرینش اظهار کرد: دانستن قدر و منزلت حقیقی خودمان تنها با تلاش و همت بلند به دست می‌آید و امام علی(ع) در این خصوص می‌فرمایند، کرامت و بزرگواری نتیجه بلندهمتی است.

,

امام جمعه باغبهادران با بیان اینکه یکی از راه های ارزش پیدا کردن در زندگی اتصال و تقویت ارتباط باخدای متعال است،خاطرنشان کرد: آیه شریفه ۴۰ سوره نمل ریشه همه کرامت‌ها، خوبی‌ها و ارزش‌ها را خدای متعال می‌داند درواقع خداوند منبع همه ارزش‌هاست و همه ما باید به این منبع ارزشمند توسل پیدا کنیم.

,

وی با تأکید براینکه کسانی که اهل نماز و عبادت و توجه به خدا هستند زندگی طیب و پاکی دارند، متذکر شد: تقوا و دوری از گناهان یکی دیگر از راه‌هایی است که ما را نسبت به  جایگاه واقعی خودمان در زندگی آگاه می‌کند و ما را در رسیدن به سعادت یاری می‌دهد.

,

خطیب نماز جمعه باغبهادران دستورات قرآن کریم و توسل به اهل‌بیت(ع) را از دیگر راه‌های رسیدن به شناخت واقعی انسان در نظام آفرینش دانست و تصریح کرد: آیات نورانی قرآن کریم برای این است که انسان‌ها ارزش خود را با دنیا و مادیات عوض نکنند و بدانند که ارزش انسان بالاتر از دنیاست.

,

امام جمعه باغبهادران با تأکید بر اینکه اسنادی نظیر سند ۲۰۳۰ سبک زندگی غربی و دوری از اهل‌بیت(ع) را به دنبال دارد، متذکر شد: فرزندانی که بر مبنای دستورات دین و مکتب نورانی اهل‌بیت(ع) زندگی خود را پایه‌ریزی کنند به‌طور یقین از آرامش و آینده‌ای بهتری برخوردار هستند.

,

فرهنگ با توجه به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یادآور شد: حضور باشکوه مردم رفراندومی برای تایید نظام ولایی و  آن عده معدودی که از طرفی داد وحدت سر می‌دادند ولی از طرفی در سخنرانی عمومی می‌گفتند رفراندوم بگذاریم، امروز دارند به‌نوعی فریبکارانه از رفراندومی که مردم به پا کردند و حساب بی‌تدبیری‌ها را از اصل نظام جدا کردند فرار می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه مردم نسبت به وضعیت موجود گلایه دارند، متذکر شد: وقت آن رسیده است که مسئولان جواب حضور مردم را با خدمت خالصانه خود بدهند چراکه مردم از تبعیض و فساد و رانت‌خواری خسته شدند نه از نظام و انقلاب.

,

مسئولان همانند مردم به وظیفه خود عمل کنند

, مسئولان همانند مردم به وظیفه خود عمل کنند,

حجت‌الاسلام قاسم باقریان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرین‌شهر با اشاره به حضور کم‌نظیر مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه اظهار کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم فهیم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و در شرایط حساس امروز  مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی بود.

,

امام جمعه زرین‌شهر بابیان اینکه مسئولان همانند مردم به وظیفه خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: مردم ولایی ما ثابت کردند که پای نظام خود با تمام توان ایستاده‌اند و به هیچ‌کسی یا کشوری اجازه تعرض به خاک و فرهنگ کشور را نمی‌دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم باید تلاش مسئولان برای حل مشکلاتشان را لمس کنند، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند و اکنون منتظر اقدامات مسئولان هستند.

,

خطیب نماز جمعه زرین‌شهر تکیه‌بر توان داخلی را بهترین راه مقابله با دشمنان دانست و افزود: سران قوا باید با وحدت و همدلی خود برخی از قوانین دست و پاگیری که به ضرر مردم است را اصلاح کنند و قانونی را به‌کارگیرند که در خدمت رونق اقتصاد، تولید و بهتر شدن وضع معیشتی مردم باشد.

,

وی با تأکید برریشه کن شدن فساد در کشور تصریح کرد: عدالت اجتماعی خواسته همه‌ی مردم ماست و یکی از راه‌های رسیدن به آن ریشه‌کن شدن فساد در کشور است و همه مسئولان باید با وحدت و همدلی و شجاعت در این خصوص  تلاش کنیم.

,

امام‌جمعه زرین‌شهر با اشاره به ساقط شدن جنگنده رژیم صهیونیستی به دست سوریه متذکر شد: سردمداران جبهه استکبار بدانند که دوران بزن و در رو تمام‌شده است و هر عملی، عکس‌العمل شدید و قاطع جبهه مقاومت را در بر خواهد داشت.

,

خطیب نماز جمعه زرین شهر با توجه به تجمع عزاداران فاطمی در روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: امسال حضور شهدای گمنام و یک شهید عزیز تازه تفحص شده بر شکوه عزاداری‌های لنجان خواهد افزود و مردم شهرستان با حضور خود نشان خواهند داد که مسیر عاشورایی انقلاب برای رسیدن به مقصد با رمز یا زهرا چه هزینه‌های سنگینی را داده است.

,

طلبکاری و افزون طلبی آمریکا و اروپا صبر مردم ایران را لبریز کرده است

, طلبکاری و افزون طلبی آمریکا و اروپا صبر مردم ایران را لبریز کرده است, طلبکاری و افزون طلبی آمریکا و اروپا صبر مردم ایران را لبریز کرده است,

حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های امروز نماز جمعه اژیه با تسلیت و تعزیت به مناسبت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: اهل بیت رسول الله از هرگونه رجس و آلودگی به دور و بهترین الگوی انسان ها برای هدایت هستند.

,

امام جمعه اژیه ادامه داد: اهل البیت و حضرت زهرا(س) در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و خانوادگی حضور فعالی داشته اند و بهترین نشانه برای محکم بودن این سخن آیه «لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه (احزاب ۲۱)» است.

,

وی افزود: تمامی تلاش و کوشش حضرت زهرا(س) به این منظور بوده است که مردم توسط اشخاص لایق و با لیاقت رهبری شده و به انحراف و بیراهه کشیده نشوند.

,

حجت الاسلام حجتی فرد با تشکر و قدردانی از مردم به خاطر برپایی مراسم شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن، استقبال از کاروان پیاده روی انصارالزهرا اهالی عراق و اسقبال از دو شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه برنامه هایی است که باید از مردم تشکر کنیم.

,

خطیب جمعه اژیه با اشاره به مقام شهید و شهادت از دیدگاه قرآن، تصریح کرد: این دو آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیائ عند ربهم یرزقون(ال عمران۱۶۹)» و «ولاتقولو لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیائ ولکن لاتشعرون(بقره۱۵۴)» بهترین دیدگاه قرآن در مورد مقام شهید و شهادت است.

,

وی افزود: ترسیم راه شهدا باید با پیروی از امام حسین علیه السلام و مبارزه با یزیدیان زمان علی الخصوص آمریکا و صهیونیست جنایتکار باشد.

,

حجت الاسلام حجتی فرد تأکید کرد: مطمئنا راه شهدا حقوق های نجومی، اختلاف طبقاتی، اختلاس، رسیدگی نکردن به مشکلات مردم و حق آبه داران و وجود مسئولان چند تابعیتی در کشور نیست.

,

امام جمعه اژیه با بیان این که قطعا و یقینا مسیر شهدا در بحث مبارزه با استکبار و زیاده خواهی های دشمنان اسلام است، اظهار کرد: هیچگاه ظلم و جور این دشمنان را در حق امت اسلام فراموش نکرده و تا آخرین قطره خون در این راه دست مبارزه نخواهد کشید.

,

وی افزود: طلبکاری و افزون طلبی آمریکا و هم پیمانان اروپایی او صبر مردم ایران را لبریز کرده و در صورتی که بخواهند حقوق مسلم مردم ایران را زیر پا بگذارند از طرف مردم ایران برخورد محکم کوبنده دریافت خواهدکرد.

,

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به نگرانی مسخره و مضحک اروپا برای کاهش نگرانی ترامپ و عدم خروج آمریکا از برجام، گفت: تهدید ایران به تحریم های اقتصادی بیشتر با هدف توقف برنامه موشکی و فشار به ایران در سه مسئله حزب الله، سوریه و یمن راهکارهایی است که در پیش گرفته اند.

,

خطیب جمعه اژیه تصریح کرد: مردم ایران با استعانت از خداوند متعال برای پاسداشت خون پاک و مقدس شهدا و مسیر ترسیم شده توسط امام راحل عظیم الشان و بیانات رهبر معظم انقلاب هیچگاه از حقوق خود عقب نشینی نکرده و در دفاع از مسضعفین و مظلومان از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

,

مسئولان با تمام توان به مردم خدمت کنند

, مسئولان با تمام توان به مردم خدمت کنند, مسئولان با تمام توان به مردم خدمت کنند,

حجت الاسلام  و المسلمین محمدرضا عزیز، در خطبه های نماز جمعه این هفته خور ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب ما ایرانی ها شد و امروز بعد از گذشت 40 سال، این انقلاب به دیگر کشورها صادر شده است.

,

امام جمعه موقت خور افزود: حضور پرشور مردم در این راهپیمایی باعث محکم شدن پایه های نظام جمهوری اسلامی و مایوس شدن دشمنان اسلام از رسیدن به اهداف شوم خود شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه نقش خود را به خوبی در حفظ و حراست از اسلام و انقلاب ایفا کرده اند و اکنون مسئولان باید هر چه در توان دارند برای خدمت به مردم به کار گیرند و قدر دان مردم انقلابی باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین عزیز با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور برخی دستفروشان در شهر، گفت: مردم سعی کنند از کسبه و مغازه داران شهر خرید کنند تا منفعت خرید عاید همشهریان شود.

,

وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، گفت: ایام فاطمیه را باید قدر بدانیم و شعائر پروردگار را تعظیم و در عزاداری ها شرکت کنیم.

,

امام جمعه موقت خور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با بیان روایتی از امام صادق (ع)، انجام عمل خیر را بر دیگر اعمال اولویت دار عنوان کرد و افزود: انسان مومن خودش را در سختی قرار می دهد که دیگران در آسایش باشند نه اینکه دیگران را به سختی بیاندازد تا آسایش خودش فراهم شود.

,

وی خاطرنشان کرد: بیشترین سخن مومنان باید ذکر کلام خدا باشد و از گناهان برحذر باشند چون زمانی که شخص گناه می کند، رزقش محبوس می شود.

,

حجت الاسلام و المسملین عزیز صدقه دادن را باعث دفع بلا و شفای بیماران دانست و افزود: مریض های خود را با صدقه دادن و اموال خود را با ذکات دادن حفظ کنید، در شایطی که با کم شدن نزولات آسمانی روبرو هستیم، صدقه دادن می تواند باعث بارش باران شود.

,

مردم انقلابی ایران از هیچ بیگانه ای نمی هراسند

, مردم انقلابی ایران از هیچ بیگانه ای نمی هراسند, مردم انقلابی ایران از هیچ بیگانه ای نمی هراسند,

 حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه اردستان در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار، کرد: راهپیمایی  مردم در22 بهمن تماشایی و پرشور همچون اول انقلاب با سالهای قبل متفاوت بود.

,

وی افزود: حضور مردم در صحنه های مختلف توانسته کشور را بیمه کند چون مردم دلداه انقلاب اسلامی بوده و هستند.

,

امام جمعه موقت اردستان گفت: مردم انقلابی ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند عهدی که با شهدا بسته اند به آن پایبند بوده و از هیچ بیگانه ای نمی هراسند.

,

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه راهپیمایی امسال مردم در 22 بهمن دو پیام را برای دشمنان داخلی و خارجی  در بر داشته است، تصریح کرد: پیام مردم به دشمنان داخلی و بزدلها این بود که مراقب اعمال خود بوده و دشمنان خارجی هم در محاسباتشالن دچار اشتباه نشوند.

,

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان کرده اند خواب هایی که دشمنان برای این ملت دیده اند هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

,

خطیب جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اول اسفند ماه بمناسبت شهادت نماینده ولی فقیه در سپاه شهید محلاتی روز روحانیت و مقاومت نامگذاری شده که این روز را گرامی می داریم.

,

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: حضور روحانیت یکی از ارکان پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و همچنان یکی از مهره های تأثیر گذار برای انقلاب خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه