اخبار داغ

مهمترین محورهای بیانات ائمه جمعه یزد:

سرنگونی جنگنده اسرائیلی درس خوبی برای این رژیم و متحدانش بود/ مسئولان قدردان حضور ایثارگرانه مردم در 22 بهمن باشند

سرنگونی جنگنده اسرائیلی درس خوبی برای این رژیم و متحدانش بود/ مسئولان قدردان حضور ایثارگرانه مردم در 22 بهمن باشند
تقدیر از حضور پر شکوه مردم ایران در راهپیمائی 22 بهمن، تبیین وظیفه مسئولین در برابر این عظمت و همچنین بررسی ابعاد سرنگونی جنگنده اسرائیلی از مهمترین محورهای سخنان ائمه جمعه یزد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزد رسا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد با اشاره به حضور مردم  در راهپیمایی 22 بهمن تماشایی یزد بیان داشت: مردم  بار دیگر نشان دادند که تحت هر شرایطی به آرمان های انقلاب، نظام و رهبری پای‌بند هستند.
وی گفت: مردم همیشه به وظیفه خود در پاسداری از انقلاب عمل کرده اند و مسئولین نیز وظیفه دارند برای حل مشکلات و معضلات تدابیر لازم را اتخاذ کرده و با عزم جهادی و روحیه انقلابی به دنبال برطرف کردن معضلات باشند.
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سقوط جنگنده اسرائیلی توسط پدافند سوریه اظهار داشت: این اتفاق بار دیگر هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکست و متحدان منطقه‌ای این رژیم غاصب، ازجمله آل سعود از این اتفاق درس گرفتند.
خطیب جمعه یزد گفت: هوشیاری امت اسلام و قوی بودن آنها قطعا موجب شکست حامیان آمریکا و اسرائیل و همچنین حامیان منطقه ای آنها چون آل سعود و دیگر کشورهای وابسته به اردوگاه غرب و استکبار جهانی شد.


مسئولان باید قدردان روحیه ایثارگرانه مردم در 22 بهمن باشند
حجت الاسلام حسینی گفت: ایرانیان یک بار دیگر عزم خود را برای مقابله با بدخواهان اعلام و تمام معاندان را مأیوس کردند و سرمایه امید را به دوستان انقلاب هدیه کردند. آنها با افتخار و اقتدار جشن چهل سالگی انقلاب را در حالی برگزار کردند که با صبر و مقاومت، در برابر انواع دسیسه ها و توطئه ها، تحریم ها و تهدیدها، دشمن را به شکست و ناکامی کشاندند.
خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: لذا این مسئولین هستند که اکنون باید با همه وجود قدردان این ملت و روحیه ایثارگرانه ملی، باشند و صمیمانه و با افتخار به آنان خدمت کنند. مشکلات و موانع سر راه زندگی و کاستی های سفره زندگیشان را برطرف کنند.
حسینی تأکید کرد: ملت ایران در 22 بهمن نشان داد که نسبت به نظام کمترین اعتراضی ندارد و اگر اعتراضی دارند متوجه عملکرد، ناکارآمدی، بی عدالتی و تبعیض هایی است که متاسفانه از گذشته تاکنون بوده است. در حالی که آحاد مردم فدایی نظام، انقلاب و ولایت هستند و نارضایتی خود را به انقلاب گره نمی زنند و از آتش افروزان و اغتشاش گران منزجرانه اعلان برائت دارند.

مسئولان به جای حواشی به مطالبات مردم رسیدگی کنند
حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است و موضوعات فرعی را نباید به جای موضوعات اصلی قرار داد.
حجت الاسلام اعرافی اظهار داشت: کسانیکه مسئله رفراندوم را مطرح می کنند، کسانی هستند که از قطار انقلاب و ولایت فقیه پیاده شده اند. مطرح کردن مسئله رفراندوم در واقع همنوایی با استکبار و جبهه نفاق است که مطرح شدن آن باعث خشنودی دشمنان انقلاب اسلامی شد.
وی در ادامه به مسئولان توصیه کرد: مسئولان به جای پرداختن به حواشی به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کنند و بجای حاشیه سازی بیکاری، تورم، گرانی و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را علاج کنند و در بحث اجرای اقتصاد مقاومتی همت بیشتری بگمارند و قدردان خوبیهای مردم بوده و با این مسایل آنها را دلسرد نکنند.


22 بهمن مظهر اقتدار حقیقی نظام
حجت الاسلام محمد علی جعفری با تشکر از حضور باشکوه مردم خاتم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با حضور باشکوه و تماشایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کرده اند که به اصل نظام و ولایت فقیه پایبند هستند و همواره از ارزشهای اسلامی دفاع خواهند کرد.
امام جمعه هرات افزود: 22 بهمن مظهر اقتدار حقیقی نظام و نماد وحدت و استقامت ملت بزرگ ایران است.
جعفری گفت: مردم در طول تاریخ انقلاب هموراه یار و یاور نظام بودند و در همه صحنه ها حضور پرشور داشتند بنابراین مسئولین باید قدردان این ملت باشند و در جهت خدمت خالصانه قدم بردارند.


حضور تماشایی مردم درراهپیمائی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان نظام شد
حجت الاسلام محمد علی اخوان بهابادی امام جمعه موقت بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه که با شکوه خاصی در مسجد جامع بهاباد برگزارشد باتقدیر و تشکر از حضور پرشکوه وتماشائی مردم ایران و شهرستان درراهپیمائی 22 بهمن گفت : مردم با حضور تماشائی خود درراهپیمائی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه گوئی های دشمنان نظام دادند.
وی با بیان اینکه راهپیمائی 22 بهمن جلوه ای از واقعیتی بود که مردم برای پاسخ داد ن آن به صحنه آمده بودند تصریح کرد :راه‌پیمائى یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال، جلوه‌اى از واقعیتى بود که مردم براى پاسخ دادن به یاوه‌سرائى‌هائى که در ماه‌هاى اخیر علیه انقلاب اسلامى و نظام برآمده از آن صورت‌گرفته بود، با جوش و خروش بیشتر و حضور گسترده‌تر به صحنه آمدند و همه معاندان را ناامید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا؛,
,
,
,
,
,
, مسئولان باید قدردان روحیه ایثارگرانه مردم در 22 بهمن باشند, مسئولان باید قدردان روحیه ایثارگرانه مردم در 22 بهمن باشند,
,
,
,
,
, مسئولان به جای حواشی به مطالبات مردم رسیدگی کنند, مسئولان به جای حواشی به مطالبات مردم رسیدگی کنند,
,
,
,
,
,
, 22 بهمن مظهر اقتدار حقیقی نظام, 22 بهمن مظهر اقتدار حقیقی نظام,
,
,
,
,
,
, حضور تماشایی مردم درراهپیمائی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان نظام شد, حضور تماشایی مردم درراهپیمائی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان نظام شد,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه