اخبار داغ

آنچه امامان جمعه استان اردبیل گفتند؛

راهپیمایی 22بهمن حجت را بر مسئولین تمام کرد/ حرف مردم، شکایت از فساد و تبعیض است/ دولت و مجلس درتغییر روال پرداخت یارانه ها تلاش کنند

راهپیمایی 22بهمن حجت را بر مسئولین تمام کرد/ حرف مردم، شکایت از فساد و تبعیض است/ دولت و مجلس درتغییر روال پرداخت یارانه ها تلاش کنند
توطئه ها و اقدامات براندازانه جدید دنیای استکبار علیه ملت ایران، اتمام حجت مردم ایران با مسئولین، تاکید بر مبارزه جدی سه قوه با فساد، لزوم تلاش دولت و مجلس درتغییر روال پرداخت یارانه ها و همچنین تحقق مطالبه به حق مردم استان اردبیل در ایجاد منطقه آزاد ، از جمله موضوعات مهمی بودند که امامان جمعه این هفته استان اردبیل به آن پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، توطئه ها و اقدامات براندازانه جدید دنیای استکبار علیه ملت ایران، اتمام حجت مردم ایران با مسئولین، تاکید بر مبارزه جدی سه قوه با فساد، ضرورت رعایت عدالت اجتماعی، لزوم تلاش دولت و مجلس درتغییر روال پرداخت یارانه ها و همچنین تحقق مطالبه به حق مردم استان اردبیل در ایجاد منطقه آزاد  از جمله موضوعات مهمی بودند که امامان جمعه این هفته استان اردبیل به آن پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سبلان‌ما, ،,

 امام جمعه اردبیل: مردم حجت را بر مسئولین تمام کردند/ هر سه قوه باید برنامه های خود برای مبارزه با فساد و تبعیض اعلام کنند

,  امام جمعه اردبیل: مردم حجت را بر مسئولین تمام کردند/ هر سه قوه باید برنامه های خود برای مبارزه با فساد و تبعیض اعلام کنند,

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نمازجمعه از اهالی استان به خاطر حضور پرشکوه در راهپیمائی 22 بهمن امسال تشکر کرد.
وی اظهار داشت: این راهپیمائی نسبت به سالهای گدشته هم ویژه و هم بسیار معنی دار بود؛ پیام اول این حضور این است که ملت ما هر وقت احساس خطر کند، منافع ملی و مصالح کلان کشوری را در اولویت اول قرار می دهد؛ پبام دوم، پیام استقامت و پیام سوم، پیام وحدت است.

,
,

امام جمعه اردبیل با بیان انکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بدون تردید دشمن را مأیوس و بی انگیزه می کند، تصریح کرد: آمریکا تلاش می کند با طرح موضوع موشک، ما را خلع سلاح کند غافل از اینکه سلاح ما از موشک که سهل است از بمب اتمی هم برنده تر است و آن سلاح اراده و ایمان مردم و حضور و همراهی آنها با نظام اسلامی است؛ در این چهل سال انواع طرح ها، توطئه ها و برنامه های آنها نتیجه عکس داده و رئیس اسبق سیا، به جا، ملت ما را ملت پیش بینی نشده نام نهاده است.

,

وی در بیان بخشی از توطئه های سنگین آمریکا بر علیه ایران گفت: هیلاری کلینتون در کتاب "انتخاب های سخت" می نویسد "اوباما دهها میلیون دلار صرف آموزش پنج هزار نفر علیه ایران کرد؛ او با این کار سرمایه ارزشمندی برای اقدامات براندازانه علیه ایران برای دولت و دستگاه های امنیتی بعد از خودش به ارث گذاشت".
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: دولت ترامپ با استخدام همان پنج هزار نفر، طرح راهبردی مقابله ی با ایران را به نام "ایران زیر نظر" با هفت محور آماده کرده است؛ وی فردی بسیار کینه توز به ایران به نام "مایک پامپئو" را رئیس سیا کرد و او بالفور سازمان خارج از سیا بر علیه ایران به نام مرکز مأموریت ایران راه انداخت.

,
,

وی گفت:مرکز مامورایت ایران از اختیارات بسیار ویژه برخوردار است. رئیس آن یک شرور به تمام معنی و یک افسر اطلاعاتی و نظامی به نام "مایکل دی آندریا" است؛ او در سازمان سیا به شاهزاده تاریکی و به آیت الله مایک شهرت داردو جنایات عظیمی در افغانستان انجام داده و مسئول پهپادهای آمریکایی در افغانسان بوده است؛ او بن لادن را به دام انداخته و ترور شهید مغنیه با هدایت وی انجام شده است البته هدف تمام این جان کندن ها به تصریح خودشان بالکانیزه کردن ایران است؛ عین عبارت جیمز پرلف نویسنده مشهور آمریکایی این است که "ایران باید به چند کشور کوچک تجزیه شود تا مسیر برای ایجاد اسرائیل بزرگتر هموار شود".

,

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: راهپیمائی عظیم 22 بهمن حجت را به مسئولین تمام کرد و آنها باید عملا از ملت تشکر کنند.

,

وی افزود: مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند "حرف مردم، شکایت از فساد و تبعیض است، مردم بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما از فساد و تبعیض شِکوه دارند و آن را تحمل نمی کنند، بنابراین مسئولین هر سه قوه باید به ‌طور جدی با فساد مبارزه کنند."

,

عاملی ادامه داد: با این دستور رهبری تکلیف سنگینی به عهده هر سه قوه آمد و ما دستور رهبری را پیگیری خواهیم کرد و هر سه قوه باید برنامه های جدید خود را در خصوص مبارزه با فساد و تبعیض اعلام کنند؛ بی اعتنایی به فرمایش رهبری، بی اعتنایی به حقوق مردم و به معنی مشارکت در جرم است.

,

وی خطاب به دشمنان ملت ایران  گفت: راهپیمائی 22 بهمن تکلیف شما را مشخص کرد، یعنی هرچه پول خرج کنید، برنامه ریزی نمائید و تلاش بکنید به جایی نخواهد رسید.

,

 ایرادات وارده به منطقه آزاد به ضعف در قانون و اجراء برمی‌گردد

,  ایرادات وارده به منطقه آزاد به ضعف در قانون و اجراء برمی‌گردد,

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: در این چند ماه اخیر فعالیت خوب و قابل تحسین از طرف مدیریت ارشد استان اردبیل و  نمایندگان در خصوص منطقه آزاد صورت گرفته است اما فشار تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی زیاد است و تمام تلاش مخالفین این است که ذهن نمایندگان مجلس را تصرّف کنند.

,

وی افزود: اگر وضع به این منوال پیش برود ما از وزارت کشور خواهیم خواست اجازه دهد از هر استان مرزی که فاقد منطقه آزاد است، هزاران نفر در جلوی مجلس ازدحام کنند اما نه به عنوان تحصن بلکه برای مطالبه و روشنگری. در این اجتماع فقط یک نوشته در دست خواهیم داشت "منطقه آزاد یا برای همه یا برای هیچکس".
عاملی تصریح کرد: تمام ایراداتی که برای منطقه آزاد می گیرند یا به ضعف قانون بر می گردد و یا ضعف اجراء و هر دو با همت دستگاه اجرایی و مجلس قابل رفع است.

,
,
امام جمعه موقت مشگین‌شهر:دشمن با شبیه‎سازی نیازهای واقعی را با نیازهای غیر واقعی عوض می‌کند
,
امام جمعه موقت مشگین‌شهر:دشمن با شبیه‎سازی نیازهای واقعی را با نیازهای غیر واقعی عوض می‌کند
,
امام جمعه موقت مشگین‌شهر:دشمن با شبیه‎سازی نیازهای واقعی را با نیازهای غیر واقعی عوض می‌کند
,
امام جمعه موقت مشگین‌شهر:دشمن با شبیه‎سازی نیازهای واقعی را با نیازهای غیر واقعی عوض می‌کند
, امام جمعه موقت مشگین‌شهر:, دشمن با شبیه‎سازی نیازهای واقعی را با نیازهای غیر واقعی عوض می‌کند,

به نقل از سفیرمشکین، حجت الاسلام عبدالله رضایی امام جمعه موقت مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 27 بهمن ماه با اشاره به جاسوسان دستگیر شده به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه گفت: اخیراً خبرهایی در خصوص دستگیری جاسوسان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه شنیده شد که با سی‌آی‌ای و سازمان موساد استکبار در ارتباط بود که با واکنش‌های مواجه شد.

, سفیرمشکین,

 

,

وی افزود: اخیراً در خصوص محیط زیست مسائلی همچون انقراض یوزپلنگ ایرانی مطرح شده بود و سازمان حقوق بشر به این انقراض واکنش نشان داده و از این فرصت استفاده و با دریافت مجوز به این کشور نفوذ کرده و افرادی را جهت کمک به ایران فرستاده است این در حالی است که در همان زمان مردم در استان‌های مختلف کشور اسیر گرد و غبار بوده و به سختی زندگی می‌کردند و هیچ خبری از سازمان حقوق بشر وجود نداشت.

,

 

,

وی تصریح کرد: با ورود این افراد به کشور سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه به این مسئله حساسیت نشان داده و آنان را تحت نظر گرفته و موضوع را مورد بررسی قرار داده و متوجه شدند این افراد به ظاهر دوستار محیط زیست به بهانه یوزپلنگ در مناطق مختلف دوربین‌هایی را نصب کرده و منطقه را رصد می‌کند که در نهایت این افراد شناسایی و دستگیر می‌شوند.

,

 

,

حجت الاسلام رضایی گفت: در زمان دستگیری این جاسوسان، گروه‌هایی از روی ناآگاهی به این دستگیری معترض شدند که چرا دوستداران حقوق بشر دستگیر شده است.

,

 

,

وی در سخنانی دیگر با اشاره به ترفندهای دشمن گفت: دشمن امروز به ترفندهایی دست زده و شبیه سازی می‌کند و مسائل جزئی را با مسائل واقعی عوض کرده است چرا که در بحث کنسرت کمتر از دو صدم درصد از کنسرت استفاده می‌کنند و با شبیه سازی نیازهای واقعی را با نیازهای غیر واقعی عوض می‌کنند.

,
امام جمعه نیر: مردم گوشزد کردند مسئولین عدالت اجتماعی را رعایت کنند

به نقل ازنیریمیز؛نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام میکاییل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر درمحل مصلی برگزارشد.

حجت الاسلام مقدسی  به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن  وحدت و یکپارچگی مردم را نشان داد و به مسئولین بار دیگر گوشزد کرد که عدالت اجتماعی را رعایت کرده و علاوه بر برقراری اسلام واقعی باعث ایجاد اقتصاد مستقل در کشور شوند.

امام جمعه نیر افزود : راهپیمایی 22 بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری تماشایی بود و چشم دنیا را خیره کرد.

حجت الاسلام مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به ضرب شصت ارتش سوریه در هفته گذشته اشاره کردو گفت: هفته گذشته با سرنگونی هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه عظمت این رژیم محو شد و خوار و ذلیل شدند.
 

امام جمعه نیر در ادامه به مناسبت های هفته از جمله 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در حمایت از چهلمین روز شهدای قم در سال 56 ، سالروز شهادت شیخ فضل اله محلاتی و یارانش و سالروز شهادت فاطمه زهرا (ص) اشاره کرد.

حجت الاسلام مقدسی  با گرامیداشت این مناسبت ها عنوان کرد: فاطمه زهرا نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت است که توانست یک تنه درمقابل کفر و استکبار زمانه خود بایستد و پرچم اسلام را سربلند کند.

امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
 
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه نیر: مردم گوشزد کردند مسئولین عدالت اجتماعی را رعایت کنند

به نقل ازنیریمیز؛نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام میکاییل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر درمحل مصلی برگزارشد.

حجت الاسلام مقدسی  به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن  وحدت و یکپارچگی مردم را نشان داد و به مسئولین بار دیگر گوشزد کرد که عدالت اجتماعی را رعایت کرده و علاوه بر برقراری اسلام واقعی باعث ایجاد اقتصاد مستقل در کشور شوند.

امام جمعه نیر افزود : راهپیمایی 22 بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری تماشایی بود و چشم دنیا را خیره کرد.

حجت الاسلام مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به ضرب شصت ارتش سوریه در هفته گذشته اشاره کردو گفت: هفته گذشته با سرنگونی هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه عظمت این رژیم محو شد و خوار و ذلیل شدند.
 

امام جمعه نیر در ادامه به مناسبت های هفته از جمله 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در حمایت از چهلمین روز شهدای قم در سال 56 ، سالروز شهادت شیخ فضل اله محلاتی و یارانش و سالروز شهادت فاطمه زهرا (ص) اشاره کرد.

حجت الاسلام مقدسی  با گرامیداشت این مناسبت ها عنوان کرد: فاطمه زهرا نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت است که توانست یک تنه درمقابل کفر و استکبار زمانه خود بایستد و پرچم اسلام را سربلند کند.

امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
 
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه نیر: مردم گوشزد کردند مسئولین عدالت اجتماعی را رعایت کنند

به نقل ازنیریمیز؛نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام میکاییل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر درمحل مصلی برگزارشد.

حجت الاسلام مقدسی  به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن  وحدت و یکپارچگی مردم را نشان داد و به مسئولین بار دیگر گوشزد کرد که عدالت اجتماعی را رعایت کرده و علاوه بر برقراری اسلام واقعی باعث ایجاد اقتصاد مستقل در کشور شوند.

امام جمعه نیر افزود : راهپیمایی 22 بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری تماشایی بود و چشم دنیا را خیره کرد.

حجت الاسلام مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به ضرب شصت ارتش سوریه در هفته گذشته اشاره کردو گفت: هفته گذشته با سرنگونی هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه عظمت این رژیم محو شد و خوار و ذلیل شدند.
 

امام جمعه نیر در ادامه به مناسبت های هفته از جمله 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در حمایت از چهلمین روز شهدای قم در سال 56 ، سالروز شهادت شیخ فضل اله محلاتی و یارانش و سالروز شهادت فاطمه زهرا (ص) اشاره کرد.

حجت الاسلام مقدسی  با گرامیداشت این مناسبت ها عنوان کرد: فاطمه زهرا نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت است که توانست یک تنه درمقابل کفر و استکبار زمانه خود بایستد و پرچم اسلام را سربلند کند.

امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
 
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه نیر: مردم گوشزد کردند مسئولین عدالت اجتماعی را رعایت کنند
, امام جمعه نیر:, مردم گوشزد کردند مسئولین عدالت اجتماعی را رعایت کنند,

به نقل ازنیریمیز؛نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام میکاییل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر درمحل مصلی برگزارشد.

حجت الاسلام مقدسی  به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن  وحدت و یکپارچگی مردم را نشان داد و به مسئولین بار دیگر گوشزد کرد که عدالت اجتماعی را رعایت کرده و علاوه بر برقراری اسلام واقعی باعث ایجاد اقتصاد مستقل در کشور شوند.

امام جمعه نیر افزود : راهپیمایی 22 بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری تماشایی بود و چشم دنیا را خیره کرد.

حجت الاسلام مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به ضرب شصت ارتش سوریه در هفته گذشته اشاره کردو گفت: هفته گذشته با سرنگونی هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه عظمت این رژیم محو شد و خوار و ذلیل شدند.
 

امام جمعه نیر در ادامه به مناسبت های هفته از جمله 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در حمایت از چهلمین روز شهدای قم در سال 56 ، سالروز شهادت شیخ فضل اله محلاتی و یارانش و سالروز شهادت فاطمه زهرا (ص) اشاره کرد.

حجت الاسلام مقدسی  با گرامیداشت این مناسبت ها عنوان کرد: فاطمه زهرا نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت است که توانست یک تنه درمقابل کفر و استکبار زمانه خود بایستد و پرچم اسلام را سربلند کند.

امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
 
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,

به نقل ازنیریمیز؛نمازجمعه این هفته شهرستان نیر به امامت حجت الاسلام میکاییل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر درمحل مصلی برگزارشد.

, نیریمیز,

حجت الاسلام مقدسی  به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی 22 بهمن  وحدت و یکپارچگی مردم را نشان داد و به مسئولین بار دیگر گوشزد کرد که عدالت اجتماعی را رعایت کرده و علاوه بر برقراری اسلام واقعی باعث ایجاد اقتصاد مستقل در کشور شوند.

,

امام جمعه نیر افزود : راهپیمایی 22 بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری تماشایی بود و چشم دنیا را خیره کرد.

,

حجت الاسلام مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان به ضرب شصت ارتش سوریه در هفته گذشته اشاره کردو گفت: هفته گذشته با سرنگونی هواپیمای جنگنده رژیم صهیونیستی توسط ارتش سوریه عظمت این رژیم محو شد و خوار و ذلیل شدند.
 

,
,

امام جمعه نیر در ادامه به مناسبت های هفته از جمله 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در حمایت از چهلمین روز شهدای قم در سال 56 ، سالروز شهادت شیخ فضل اله محلاتی و یارانش و سالروز شهادت فاطمه زهرا (ص) اشاره کرد.

,

حجت الاسلام مقدسی  با گرامیداشت این مناسبت ها عنوان کرد: فاطمه زهرا نماد اقتدار، قدرت و صبر و استقامت است که توانست یک تنه درمقابل کفر و استکبار زمانه خود بایستد و پرچم اسلام را سربلند کند.

,
امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
,
امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
,
امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
,
امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد
, امام جمعه گرمی:خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد ,

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
,

به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: تقوا یعنی پرهیز از گناه و اطاعت از دستورات الهی است.

, سیفار,

وی با بیان اینکه بدترین عالم کسی است که به علم خود عمل نکند، افزود: انسان باید عالم باشد و به علم خود عمل کند و اگر عالمی به علم خود عمل نکند در روز قیامت گرفتار می شود.

,

خطیب جمعه گرمی با بیان اینکه امسال مردم استان اردبیل و شهرستان گرمی نیز مانند سایر نقاط کشور در راهپیمایی 22 بهمن  پرشور شرکت کردند، افزود: امسال حضور مردم اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن با افزایش 25 درصدی و در تهران با افزایش 15درصدی مواجه بود.

,

وی با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ خود یکبار دیگر در رفراندوم تاریخی آری به جمهوری اسلامی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: این حضور چشمگیر مشت محکم بر دهان کسانی بود که مدعی بودند مردم از نظام جدا شده‌اند.

,

امام جمعه گرمی اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی این پیام را به مسئولین گوشزد کرد که باید به امور آنها رسیدگی شود و خواسته و مشکلات مردم باید مد نظر ویژه مسئولان باشد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه دوم گفت: هویت شیعه در ایام فاطمیه به اثبات ‌رسید و باید ظلم‌هایی که به حضرت زهرا سلام‌الله علیها و امیرالمؤمنین علیه‌السلام شده است را برای مردم بیان کنیم تا همگان بدانند کدام افراد و چگونه دختر پیامبر خدا(ص) را به شهادت رساندند.

,

وی با بیان اینکه وهابیت قصد ایجاد شبهات درباره نحوه شهادت حضرت فاطمه زهرا س در فضای مجازی دارند، اظهار کرد: حضرت زهرا سلام‌الله علیها به دشمن‌شناسی تأکید بسیاری داشتند و شهادت ایشان نیز در مبارزه با دشمنان اسلام که واقعه غدیر را تکذیب کرده بودند، اتفاق افتاد.

,

حجت الاسلام صفری با اشاره به لزوم الگوپذیری دختران و زنان جامعه از سیره و سبک فاطمی گفت: بهترین الگوی دختران و زنان جامعه در دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است و زنان باید برای تعالی خود از آن حضرت مکرمه الگو بگیرند.

,

امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد

, امام جمعه خلخال: مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلالگر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد,
حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
 
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
 
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.


وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
,
حجت الاسلام رشتبریدر خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال، اجرای پروژه راه خلخال کلور درام و شال ماجولان ماسوله را یک محور توسعه برای استان اردبیل عنوان و از زحمات استاندار اردبیل، نماینده مردم خلخال وکوثر و فرماندار خلخال در پیگیری های اخیر تقدیرکرد.
,
 
,
وی گفت: با تردد از این مسیر شهرستان خلخال در مسیر گردشگری کشور قرار خواهد گرفت.
,
 
,
امام جمعه خلخال حضرت فاطمه زهرا (س) را نمونه کامل ولایت پذیری عنوان و گفت: ما در عصر غیبت حضرت امام زمان (عج) در حال تمرین ولایت مداری برای حضور نایب برحق رسو ل الله بر روی زمین هستیم.
,

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در شور و حماسه ملی 22 بهمن گفت: مردم نشان دادند که حامی انقلاب و نظام هستند و کسانی که از قطار انقلاب ونظام پیاده شدند و فاصله گرفته اند باید راه خودرا پیدا و در فکر جبران باشند.

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.

,
,

رشتبری گفت: اگر چه درست است که ملت به وضعیت بیکاری، اقتصاد و سایر مشکلات اعتراض دارند ولی مردم اجازه سو استفاده به عده ای اخلال گر و منافق داخلی و خارجی را نخواهند داد.

,

وی  سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س را تسلیت و گفت: شهرستان خلخال میزبان یک شهید گمنام 16 ساله است که قطعا ملت با آغوش باز از این شهید هشت سال دفاع مقدس استقبال واین شهید در روز های آینده به میزبانی خلخال تشییع خواهد شد.
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
 
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند 
, امام جمعه موقت بیله سوار:پایبندی به آرمان‌های امام با صدای بلند در 22 بهمن اعلام شد/ مسئولان قدر حضور عطیم مردم را بدانند  ,
 
,
به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام بهشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بیله سوار ضمن توصیه به تقوای الهی، ایام فاطمیه را به نمازگزاران تسلیت گفت و بیان داشت:  پیامبر اکرم (ص) بعد از خود جهت ارشاد مردم علامت‌های قرار داده اند که یکی از انها اثرات وجود فاطمه زهرا(س) است که روح تمام عالم امکان  و وجود پیامبر اکرم است.
, صبح مغان,

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,

حجت الاسلام بهشتی از حضور تماشایی بی نظیر مردم ایران اسلامی خصوصا اهالی محترم بیله سوار و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان، اصناف و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی و جامعه روحانیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلام ناب محمدی عهد جدیدی بسته و صدای انقلاب را به گوش جهانیان رساندند تقدیر و تشکر کرد.

,

امام جمعه موقت بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که به مناسبت حماسه ۲۲ بهمن صادرشده بود، گفت راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه بزرگ و خیره کننده بود و جمعیت پرشور پاسخی قاطع و دندان شکن به بیگانگان و دشمنان انقلاب و مردم دادند.

,

وی تاکید کرد: مردم برپا بودن انقلاب را با حضور خود اعلام کردند و پایبندی به آرمان‌های امام راحل با صدای بلند اعلام شد لذا مسئولان قدر این پدیده بی نظیر را بدانند.

,

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال فوق العاده و متفاوت بود، گفت: خیلی‌ها تلاش کردند که بگویند مردم از نظام رویگردان شده اند اما مردم نشان دادند که همچنان پای انقلاب هستند.

,

حجت الاسلام بهشتی افزود: سناریوهای از ماه‌ها قبل از طریق رسانه‌های بیگانه تدوین شده بود که القا شود مردم به اصل نظام اعتراض می کنند  اما مردم نشان دادند بصیر و هوشیارند و لذا اعتراض مردم به اصل نظام نبود بلکه به تبعیض ها و بی عدالتی ها و ناکارآمدی بعضی مسئولان است.

,

وی گفت: مردم فریب دشمن را نمی خورند و اجازه دخالت بیگانگان را نمی‌دهند و همچنان پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی ایستاده اند.

,

وی در انتها به بعضی از پیام ها و دستاوردهای حضور تماشایی در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: در ۴۰۹ شهرستان حضور بیش از سال گذشته بود حضور مردم تهران، اراک، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و اردبیل و همدان نیز بیشتر از سال های قبل بود.

,

وی همچنین سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن که در چهلم شهدای قیام مردم قم در سال ۵۶ اتفاق افتاد را گرامی داشته و به یاداوری این روزها تاکید کرد.

,
امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,
امام جمعه نمین:پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است
, امام جمعه نمین, :, :, پرداخت یکسان یارانه به سرمایه دار بزرگ و فقیر بی‎عدالتی است,

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

انتهای پیام/

,

به نقل از شکوه فرهنگ، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در خطبه های نماز جمعه شهر نمین از حضور پرشور مردم در راهپیمایی تشکر کرد و گفت: تمام اقشار مردم در این راهپیمایی برای اسلام، انقلاب و ولایت آمده بودند.

, شکوه فرهنگ,

وی اظهار کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی وظایف مسئولین در خدمت به مردم را سنگین تر کرد و این حضور، تودهنی بزرگی به دشمنان اسلام به خصوص آمریکا و اسرائیل بود.

,

امام جمعه نمین در ادامه به اصلی ترین مطالبه مردم از مسئولین اشاره کرد و گفت: صلابت در برابر دشمنان، مبارزه با فساد و بی عدالتی، مقابله با رانت خواری، ساده زیستی و حل مشکلات آن ها از اصلی ترین خواسته های مردم است.

,

حجت الاسلام یوسف زاده ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ولایت پذیری از برجسته ترین ویژگی فاطمه الزهرا(س) است و صبر او در برابر مشکلات درسی بزرگ برای تمام جهانیان است.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت را حلال تمام مشکلات دانست و از مدیران خواست بحث نفوذ و جاسوسی در ادارات را جدی بگیرند.

,

امام جمعه نمین در پایان از عملکرد دولت و مجلس نسبت به پرداخت بی عدالت یارانه انتفاد کرد و گفت: اینکه به یک سرمایه دار بزرگ به اندازه یک فقیر یارانه پرداخت شود این بی عدالتی است و دولت و مجلس باید برای رفع این مشکل تلاش کند.

,

 امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود

,  امام جمعه پارس آباد: قیام مردم تبریز جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود,

به نقل از آران مغان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید رشادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته پارس آباد به حضور تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره و تصریح کرد: حقیقتا راهپیمایی 22 بهمن امسال خیره‌کننده و پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

, آران مغان, آران مغان, , آران مغان,

وی افزود: این وحدت مثال زدنی ملت ایران در راهپیمایی حماسی 22 بهمن پاسخ محکمی به تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا بود.

,

امام جمعه پارس آباد در ادامه به سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز اشاره و آن را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ جرقه پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد و مردم آذربایجان در این قیام سنگ تمام گذاشتند.

,

رشادی همچنین به کودتای رضاخان اشاره کرد و افزود: کودتای سوم اسفند 1299 رضاشاه توسط دولت انگلیس به دلایلی چند همچون جلوگیری از نفوذ روسیه کمونیستی در ایران و حفظ منافع خود پی ریزی شد و در این زمان بود که بسیاری از منابع و ذخایر ملت ایران در سایه بی کفایتی رضاخان توسط استعمارگران به غارت رفت.

,

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی موفق برای تمام بشریت است و الگو قرار دادن آنحضرت در تمام شئون زندگی برای همه ما یک تکلیف است.

,

خطیب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به شروع ثبت نام در حوزه علمیه ثامن الحجج (ع) خواهران این شهرستان، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ و سرمایه‌های حوزه‌های علمیه در عرصه پژوهش برای تولید محتوا دینی و اسلامی برای جذب بانوان استفاده شود.

,

امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود

, امام جمعه اصلاندوز: بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم حق الناس است/پیام راهپیمایی 22 بهمن مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود,

به نقل از ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران اسلامی بخصوص قشرهای مختلف مردم،مسئولان و عشایر اصلاندوز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت:ملت ایران در این راهپیمایی به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور تماشایی خلق کردند.

, ارس تبار,

وی با بیان اینکه همه ملت ایران از کوچک و بزرگ،پیر و جوان، زن و مرد و همه و همه آمدند تا اهداف خود را نسبت به انقلاب اسلامی ابراز کنند افزود:این حضور جواب دندان شکنی به دشمنان نظام بود.در واقع مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند.

,

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به اینکه اکنون نوبت مسئولان است که باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانند گفت:پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال مقاومت در مقابل استکبار جهانی و شلیک تیر خلاص بر پیکر رویاهای شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

,

حجت الاسلام اسدزاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مساله سقوط هواپیمای جنگنده اف 16 اسراییل در سرزمین سوریه اشاره کرد و گفت:بنا به فرموده مقام معظم رهبری، زمان بزن در رو دیگر تمام شده است سوریه با ساقط کردن جنگنده اسراییل درس دندان شکنی به صهیونیسم داد.

,

وی افزود:زمانی که سپاه اعظم نیروهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس اسیر کرد و پهباد آمریکایی را سالم به زمین آورد هیمنه استکبار از بین رفت و این نتیجه مقاومت است.

,

خطیب جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بهمن سال 1356 بمناسبت چهلم شهدای قم گفت:این حرکت و تظاهرات مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

,

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به شمه ای از فضایل زندگانی و شخصیتی آن حضرت اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

,

امام جمعه اصلاندوز در خطبه اول با اشاره به شایعه پردازی و حق الناس در جامعه،بازی کردن با آبرو و حیثیت مردم را حق الناس دانست و گفت:سخن چینی و شایعه پردازی عامل هتک آبروی افراد است از این رو بعنوان حق الناس تلقی می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه