اخبار داغ

مدیر بنیاد مسکن گرمی عنوان کرد؛

1000موردخدمات فنی مهندسی در بخش مسکن به روستاییان گرمی ارائه شد

1000موردخدمات فنی مهندسی در بخش مسکن به روستاییان گرمی ارائه شد
مدیر بنیاد مسکن گرمی گفت: بالاترین حجم فعالیت های خدمات فنی و مهندسی به تعداد هزار و 50مورد در دو ماهه اخیر در بنیاد مسکن شهرستان گرمی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی رحیمی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی در گفتگو با سیفار گفت: در طول دو ماه اخیر به بیش از ۷۵۰ واحد اماکن دامی کوچک روستایی که از تسهیلات اشتغال زایی جهادکشاورزی استفاده می کنند خدمات فنی مکان یابی مناسب ، جانمایی ،تطبیق فنی با طرح هادی روستا ارایه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وی افزود: این مهم با حرکت جهادی کارشناسان بنیاد مسکن در سریع ترین زمان در راستای همکاری و تعامل سازنده بنیاد مسکن شهرستان گرمی با تمامی نهادها و ادارات برای خدمات رسانی مطلوب برای جامعه روستایی انجام یافته است.

,

 

,

این مقام مسئول بیان کرد:  در کنار این حجم کار ، فعالیت های فنی دیگری از جمله خدمات فنی صدور پروانه به دهیاریها و در بحث سرمایه گذاری خدمات فنی سازنده طرح هادی به محیط زیست شهرستان ، استعلامات فنی دستگاههای اجرایی خدمات رسان (آب ،برق ،گاز ،تلفن ) نیز به تعداد ۳۰۰ مورد انجام یافته است.

,

 

,

رحیمی با بیان اینکه با این احتساب تعداد ارایه خدمات فنی دو ماهه اخیر هزار و 50 مورد می باشد، اضافه کرد: بدلیل پراکندگی و تعدد روستاهای شهرستان (۳۴۰ روستا) این حجم کار فنی در سایه تلاشهای شبانه روزی و همدلی و همراهی مجموعه بنیاد مسکن شهرستان گرمی محقق شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه