اخبار داغ

مدیر بندر امیرآباد اعلام کرد

سرمایه‌گذاری 1100 میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امیرآباد

سرمایه‌گذاری 1100 میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امیرآباد
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد گفت: سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت و سرمایه‌گذاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امیرآباد انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سیاوش رضوانی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گلوگاه به ظرفیت بندر امیرآباد اشاره کرد و افزود: بندر امیرآباد با ۱۵ پست اسکله و با ظرفیت اسمی ۷.۵ میلیون تن در حال فعالیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: در بندر امیرآباد 25 درصد کارها از فناوری‌های جدید و امکانات الکترونیکی که به بهبود امور در سازمان بنادر کمک می‌کند، انجام می‌پذیرد و افزایش رضایت‌مندی صاحبان کالا و تسهیل در روند امور تجاری آن‌ها از اهداف مهم این بندر است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بیان کرد: این بندر به‌عنوان بندر پایلوت نصب و اجرای نرم افزار جامع بندری از سوی سازمان بنادر و دریانوردی انتخاب شد و قابلیت رهگیری کالا و بار از توانمندی‌های این نرم‌افزار است که در این بندر فعال شده است.

این مسئول گفت: منطقه ویژه اقتصادی دارای مزیت‌هایی است و این مزیت‌ها سبب شد که بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بندر امیرآباد جذب شوند.

رضوانی با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومانی دولت و سرمایه‌گذاری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امیرآباد، اظهار کرد: این بندر یکی از مناطق ویژه‌ای است که موفق عمل کرد و وظایف ذاتی منطقه ویژه را به خوبی انجام داد.

وی بیان کرد: در سایت اداری منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد 77 درصد این نیروهای کار، بومی از شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا هستند و در مجموع 300 نفر کارمند اداری، 50 نفر از آن‌ها از گلوگاه باشند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد گفت: به طور میانگین در بندر امیرآباد 500 کامیون در این بندر بارگیری می‌شوند و در بعضی روزها هم به 700 عدد نیز می‌رسد و روزانه نیز به صورت میانگین هشت کشتی لنگر می‌اندازند.

این مسئول ادامه داد: تقاضاهای تعدادی از شرکت‌های دیگر برای فعالیت در این منطقه ویژه اقتصادی در حال بررسی است و با آغاز فعالیت این شرکت‌ها بخشی از اشتغال را برای جوانان ایجاد می‌کند.

رضوانی گفت: این بندر جز بنادر نسل سوم و منحصر به فرد و افتخاری برای استان مازندران است و در آینده سطح صادرات و ترانزیت بندر افزایش می‌یابد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه