اخبار داغ

بانوی تازه مسلمان شده آلمانی:

خداوند به وسیله قلب، من را با اسلام حقیقی آشنا کرد / زندگی در ایران بسیار خوشایند و شیرین است

خداوند به وسیله قلب، من را با اسلام حقیقی آشنا کرد / زندگی در ایران بسیار خوشایند و شیرین است
بانوی تازه مسلمان شده آلمانی گفت: حجاب به انسان کرامت می دهد و من کرامت واقعی را در محجبه بودن می دانم، ارزش خود را در چادر نماز پیدا کردم و پس از انتخاب حجاب متوجه شدم در زمانی که مسلمان نبودم اصلا منِ واقعی وجود نداشتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  انقلاب نیوز، ورونیکا فاضلی اهل کشور آلمان است که در گذشته کمونیست و مسیحی بود که پس از این که دین مبین اسلام و مذهب تشیع را انتخاب کرد نام مریم را برای خود انتخاب کرد.

وی در آلمان شرقی و زمان اوج نظام کمونیست‌ دوران جوانی خود را سپری کرد اما خواست خدا این بود تا راه حقیقت را در لابه‌لای زندگی مطلقا سیاه و سفید کمونیستها پیدا کند و با اسلام آشنا شود، با وی درباره ماجرای تشرف به اسلام و همچنین جایگاه حجاب نزد ایشان به گفت و گو پرداخته ایم.

 چه موضوعی سبب توجه شما به خداوند و دین اسلام شد؟

فاضلی: در کشور آلمان شرقی دیده به جهان گشودم که پس از مسلمان شدن نام مریم را برای خود انتخاب کردم، بیش از 13 سال است که درکشور ایران و شهر مقدس قم زندگی می کنم.

 26 سال است که ازدواج کردم، پیش از تشرف به دین اسلام مذهب مسیحیت داشتم،علی رغم اینکه کار و تلاش می کردم اما به جایی نمی رسیدم که علت آن عدم وجود خداوند در زندگی ام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,  چه موضوعی سبب توجه شما به خداوند و دین اسلام شد؟,  چه موضوعی سبب توجه شما به خداوند و دین اسلام شد؟,
,
, فاضلی:, فاضلی:,
,
,


پیش از تشرف به دین اسلام زندگی برای شما چه معنایی داشت؟

فاضلی: سیستم کمونیست انسان را به گونه ای تربیت می کند که انسان از خود ناامید می شود و ناآگاهی و استرسی همواره همراهم بود، در کمونیست انسان از مرگ می ترسد و اینکه دیگر زمانی برای حیات دوباره نیست و کمونیست ها به گونه ای بزرگ می شوند که از جهان پس از مرگ هیچ اطلاعی ندارند و این موضوع سبب می شود در انسان استرس ایجاد شود من فکر می کردم که باید با این شیوه زندگی کنار بیایم و این مشکل از خودم است.

در سن 27 سالگی دچار مشکل قلبی شدم که دکتر گفت باید زندگی خود را تغییر دهم که در این زمان احسان کردم کسی به من کمک می کند، پس از مسلمان شدن متوجه شدم آن زمان خدا به من کمک کرده است که پس از 4 سال از آن موضوع در سن 31 سالگی دین اسلام را انتخاب کردم و ازدواج کردم.

خداوند به وسیله قلب، من را با اسلام حقیقی آشنا کرد

پس از اینکه خداوند به من کمک کرد و مشکل قلب و بیماری من رفع شد بینش و نگرش من نسبت به دنیا تغییر کرد و خداوند به وسیله قلب من را هدایت کرد و احساس تازه و جدیدی در من ایجاد شد، انسان به وسیله گوش صدا را می شنود و با چشم رنگ ها را می بیند، من با قلبم احساس کردم از مرگ به زندگی رسیدم.
,
, ,
, پیش از تشرف به دین اسلام زندگی برای شما چه معنایی داشت؟, پیش از تشرف به دین اسلام زندگی برای شما چه معنایی داشت؟,
,
, فاضلی: , فاضلی:,
,
,
,
, خداوند به وسیله قلب، من را با اسلام حقیقی آشنا کرد,
,
,

از اینکه ایران را برای زندگی انتخاب کردین چه احساسی دارید؟

فاضلی: در حال حرکت به سمت ایران داخل هواپیما بودم دعایی شنیدم که حس تازه ای برایم داشت، این حس همان حسی بود که در زمان بیقراری به آن نیاز داشتم ولی آن را نمی شناختم و کسی نبود که من را با آن آشنا کند، پس از اینکه در سال 2004 به کشور ایران آمدم به صورت کامل با دین اسلام آشنا شدم، زندگی در ایران احساس بسیار خوبی برایم دارد چون انگار من مردم ایران را می شناسم و نسبت به آنها حس توصیف ناپذیر وبسیار خوبی دارم.

به وسیله روضه و توسل به اهل بیت(ع) به معرفت رسیدم

در شهر قم به این موضوع رسیدم که آن لحظه ای که خداوند به من کمک کرد لحظه توبه بوده است، از مراسم روضه و دعا به معرفت رسیدم،خانواده ام اطلاع نداشتند که من اسلام را انتخاب کرده ام و به دلیل اینکه حجاب را انتخاب کردم 6 سال با خانواده ام ارتباط نداشتم.
,
, از اینکه ایران را برای زندگی انتخاب کردین چه احساسی دارید؟, از اینکه ایران را برای زندگی انتخاب کردین چه احساسی دارید؟,
,
, فاضلی:, فاضلی:,
,
, به وسیله روضه و توسل به اهل بیت(ع) به معرفت رسیدم,
,
,


پس از محجبه شدن برخورد خانواده با شما چگونه بود؟

فاضلی: پس از 11 سپتامبر مسلمانان را به عنوان تروریست می شناختند و خانواده ام دوست نداشتند که در برابر فامیل من با حجاب ظاهر شوم چون آنها مسلمانان و افراد با حجاب را تروریست می دانستند.

حجاب، کرامت واقعی را به من عطا کرد/ ارزش خود را در چادر نماز پیدا کردم

حجاب به انسان کرامت می دهد و من کرامت واقعی را در محجبه بودن می دانم، ارزش خود را در چادر نماز پیدا کردم و پس از انتخاب حجاب متوجه شدم در زمانی که مسلمان نبودم اصلا منِ واقعی وجود نداشتم، اگر زن کرامت و ارزش پیدا کرد می تواند جایگاه خود را پیدا کند واگر غیر این باشد هم برای زنان و هم برای جامعه سود ندارد و بلکه خطر هم دارد.

محبت واقعی نزد خداوند و اهل بیت(ع) است

خانم هایی که به حجاب بی توجه هستند به دلیل این است که حس معنویت ندارند، محبت واقعی را نمی توان از پسر در خیابان پیدا کرد بلکه محبت واقعی نزد خداوند و اهل بیت(ع) است،ما خداوند را به وسیله اهل بیت(ع) می شناسیم و اگر معصومین نبودند شناخت به خداوند پیدا نمی کردیم.

عدم توجه به احکام در باطن انسان اثر می گذارد و درک واقعی فطرت خراب می شود، دشمن از ما بهتر می داند و برای همین هیچ مخالفتی برای مقابله با فضای مجازی و اینترنت پرسرعت ندارد بلکه مشوق آن است چون به وسیله اینترنت و فضای مجازی اهداف خود را دنبال می کند و قصد دارد بر جوانان ایرانی اثر بگذارد و آنها را منحرف کند.

اهل بیت(ع) چه نقش و جایگاهی در زندگی تان دارند؟

فاضلی: در آلمان مسلمان بودم و از این موضوع با خبر بودم که 12 امام داریم اما به صورت کامل جایگاه آنها را نمی دانستم، خداوند من را به گونه ای هدایت کرد که به قم بیایم و در محرم صفر در مراسم های روضه حضور پیدا کردم، احساس می کردم چیزی در زندگی ندارم و در جلسات روضه امام حسین(ع) باید به چیزی برسم و خلایی در وجودم بود که این خلاء را اباعبدالله(ع) به خوبی پر کرد.

گفت و گو از سید احمد نجفی اردبیلی
, ,
,
, پس از محجبه شدن برخورد خانواده با شما چگونه بود؟, پس از محجبه شدن برخورد خانواده با شما چگونه بود؟,
,
, فاضلی:, فاضلی:,
,
, حجاب، کرامت واقعی را به من عطا کرد/ ارزش خود را در چادر نماز پیدا کردم, حجاب، کرامت واقعی را به من عطا کرد/ ارزش خود را در چادر نماز پیدا کردم,
,
,
,
, محبت واقعی نزد خداوند و اهل بیت(ع) است,
,
,
,
,
,
, اهل بیت(ع) چه نقش و جایگاهی در زندگی تان دارند؟, اهل بیت(ع) چه نقش و جایگاهی در زندگی تان دارند؟,
,
, فاضلی: , فاضلی: ,
,
, گفت و گو از سید احمد نجفی اردبیلی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه