اخبار داغ

کرباسیان خبر داد:

امضای 15 سند تفاهم و همکاری با هند

امضای 15 سند تفاهم و همکاری با هند
مسعود کرباسیان که به هند سفر کرده می‌گوید در روزهای آینده ۱۵ سند تفاهم و همکاری با هند در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و محیط زیست با طرف هندی امضا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد در تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهوری  و هیئت بلند پایه سیاسی و اقتصادی در سفر هند گفت: برنامه‌های این سفر بیشتر جنبه فرهنگی دارد و با ایرانیان مقیم حیدرآباد، مردم، علما و دانشمندان حیدرآبادی دیدار داشتیم. در زمینه اقتصادی نیز فردا سندهای همکاری به امضا خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از چند ماه گذشته مذاکراتی در این زمینه داشته ایم و تفاهم نامه هایی در این زمینه نهایی شده است و فردا 15 سند همکاری در بخش های مختلف میان ایران و هند فردا در دهلی نو به امضا  خواهد رسید. این سندها در زمینه اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی، محیط زیست، راه و راه آهن و حوزه های دیگر موردعلاقه دو کشور است.  

,

کرباسیان گفته است: یکی از مهمترین سندهای همکاری که فردا میان مقامات دو کشور امضاء خواهد شد درباره بندر چابهار و بحث ترانزیت از بندر است که می تواند هند را به آسیای مرکزی متصل کند.

,

وی ادامه داده است:هند یکی از بزرگترین واردکنندگان نفت و محصولات پتروشیمی از ایران است  و صادرات به این کشور نیز به خوبی ادامه دارد و در حال حاضر مشکلی در زمینه بانکی و مالی با این کشور نداریم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه