اخبار داغ

عدم پخش برخی شبکه های تلویزیون در ملکشاهی/ سیگنال موجود نیست!

عدم پخش برخی شبکه های تلویزیون در ملکشاهی/ سیگنال موجود نیست!
گیرنده دیجیتال در شهرستان ملکشاهی همه شبکه ها و کانالهای صداوسیمای جمهوری اسلامی را دریافت و پخش نمی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ملکشاهی خبر، گیرنده های دیجیتال در شهرستان ملکشاهی شبکه های تماشا، شما، جام جم و برخی از شبکه های ملی را پوشش نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملکشاهی خبر,

آنتن دهی تلویزیون و رادیو در ملکشاهی مناسب نیست و با کوچکترین تغییرات جوی نظیر رعدوبرق، بارش، وزش باد شدید و... دچار اختلال می شود و تا ساعتها این اختلال تداوم پیدا می کند.

,

یکی از رسانه های امروزی که مخاطبان زیادی در جامعه دارد و جزیی از زندگی روتین روزانه مردم است تلویزیون می باشد که هرگونه اختلال در آن موجب آزردگی و ناراحتی مخاطبین و بروز نارضایتی عمومی است.

,

تنوع در میان شبکه و برنامه های رسانه ملی موجب جذب مخاطب و ایجاد سرگرمی برای مخاطبین است که عدم وجود برخی شبکه ها از تنوع آنها می کاهد.

,

رسیدگی به این موضوع گرچه مستلزم تقویت امکانات زیرساختی است اما برای توسعه منطقه و ایجاد رضایتمندی عمومی ضروری خواهد بود.

,

در حال حاضر در مناطق دورافتاده و دور از آنتن مانند روستاهای دور دست برای تقویت پوشش شبکه ای نیز لازم است اقدامات عملی و اساسی در نظر گرفته شود.

,

به منظور رفع و عیب یابی مشکل اختلال در مواقع بحرانهای طبیعی مانند بارندگی، رعدوبرق و... نیز لازم است امکانات و ابزارهای مورد نیاز فراهم و در اسرع وقت با دقت مشکل قطعی و اختلال گیرنده ها رفع شود. مخصوصا این موضوع در خصوص شبکه هایی مانند پویا که مخاطبان آن ثابت و همیشگی است مهمتر به نظر می رسد.

,

همچنین آنتن دهی رادیو برای استفاده عموم مردم در مناطق دورافتاده و در میان خودروها در شهرستان ملکشاهی رضایت بخش نیست و گاهی موج FM و سایر فرکانسهای موجود مختل می شوند.

,

خواسته مخاطبین و مردم از مسئولین رسیدگی به این موضوع و توسعه زیرساختی لازم برای دسترسی آسان به همه شبکه های رسانه ملی از طریق گیرنده های دیجیتالی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه