اخبار داغ

اعمال سلیقه شخصی مسئولان دانشگاه اسفراین، عامل رکود تشکل ها

اعمال سلیقه شخصی مسئولان دانشگاه اسفراین، عامل رکود تشکل ها
روز گذشته مصاحبه ای از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین منتشر شد . در این مصاحبه میلان سنجری، دبیر انجمن ، ضمن انتقاد از جلوگیری از فعالیت تشکل های انقلابی توسط مسئولان، از اعمال نظر شخصی در صدور مجوز در دانشگاه گلایه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجویان بیدار ، روز گذشته مصاحبه ای از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین منتشر شد . در این مصاحبه میلان سنجری، دبیر انجمن ، ضمن انتقاد از جلوگیری از فعالیت تشکل های انقلابی توسط مسئولان دانشگاه گفت : مسئولان دانشگاه  بعد از گذشت یک سال که تشکل ها را مسکوت نگه داشته اند و از برگزاری برنامه های آنان جلوگیری به عمل آورده اند، امروز به مراسم فاطمیه دانشگاه ورود کرده و ازحضور علمای انقلابی جهت برنامه های فاطمیه جلوگیری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجویان بیدار , دانشجویان بیدار, ، روز گذشته مصاحبه ای از دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اسفراین منتشر شد . در این مصاحبه میلان سنجری، دبیر انجمن ، ضمن انتقاد از جلوگیری از فعالیت تشکل های انقلابی توسط مسئولان دانشگاه گفت : مسئولان دانشگاه  بعد از گذشت یک سال که تشکل ها را مسکوت نگه داشته اند و از برگزاری برنامه های آنان جلوگیری به عمل آورده اند، امروز به مراسم فاطمیه دانشگاه ورود کرده و ازحضور علمای انقلابی جهت برنامه های فاطمیه جلوگیری کردند.,


وی همچنین یادآورشد :  مدیریت فرهنگی هزینه و بودجه ای که بایدبه تشکل ها برسد را در مصارف شخصی و بالابردن جایگاه خود در بین انقلابیون خرج کرده است و  کتابی رابا هزینه فرهنگی چاپ کرده است که خود را در نقابی انقلابی نشان دهد .از ریاست محترم و حراست دانشگاه می خواهیم با ایشان برخوردی صورت بگیرد, در غیر اینصورت تشکل های دانشگاه برخوردی صریح تر خواهند کرد.

,
,


پس از این سخنان و بررسی ماجرا توسط خبرنگار ما مشخص شد مسئولان فرهنگی دانشگاه ، بدون تشکیل هیئت نظارت و در جریان قراردادن مسئولان امر ، از سمت خود با ورود سخنران مراسم ایام فاطمیه مخالفت کرده اند . 

,
,


در این زمینه حجت الاسلام امینی ، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه اسفراین ، از این مسئله ابراز بی اطلاعی کرد که این موضع ، موجب قطعی شدن سرخود عمل کردن مسئولان فرهنگی این دانشگاه شد .

,
,


هرچند پس از پیگیری این اتفاقات ، مدیریت فرهنگی دانشگاه اسفراین از مواضع خود عقب نشینی کرد و در گفتگویی با  دانشجویان بیدار ، از عدم وجود مانعی برای حضور سخنران مد نظر در مراسم گفت ، اما این سئوال مطرح می شود چرا باید عده ای در دانشگاه ها این قدرت را داشته باشند که از سمت خود و بدون تشکیل هیئت نظارت ، حکم ورود و یا عدم ورود مدعوین را صادر کنند و به راحتی جلوی تشکل های دانشجویی سنگ بیاندازند.

,
,  دانشجویان بیدار , دانشجویان بیدار,


لذا می طلبد مسئولان امر به دور از جناح زدگی با متخلفان برخورد کنند تا شاهد پیاده شدن مر قانون در دانشگاه ها باشیم و دیگر به دلیل علایق شخصی جلوی فعالیت تشکل های دانشجویی گرفته نشود .

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه