اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در حاجی آباد

افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در حاجی آباد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد از افتتاح نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با 220غرفه بمدت ۱۰ روز در حاجی آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم، غلامرضا عباسزاده گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در حاجی آباد به مدت ۱۰ روز دایر است و محصولات عرضه شده با ۱۰ تا 25 درصد تخفیف عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم,

 

,

عباسزاده اظهار کرد: تعداد غرفه های شرکت کننده در این نمایشگاه 220غرفه می باشد که از لحاظ کمیت نسبت به سال گذشته ۶۰ درصد افزایش  داشته است.

,

وی افزود : غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه اکثر از واحدهای تولیدی سایر استانها و استان هرمزگان و بدون  واسطه کالاهای خویش به مدت ۱۰ روز عرضه می نمایند که  اقلامی مانند کیف، کفش، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی و شکلات، پوشاک، مواد بهداشتی ، مواد لبنی و سوغات و هدایای سایر استانها می باشد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد بیان داشت:این نمایشگاه در راستای تنظیم بازار داخلی، تعدیل قیمت کالاهای ضررف کنندگان و تولید کنندگان ویژه ایام پایان سال در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

,

غلامرضا عباسزاده هدف ازبرگزاری نمایشگاه کمک به تنظیم بازار، تقویت جریان  عرضه کالاها و خدمات مصرفی در ایام پایان سال می باشد.

,

وی در ادامه تصریح کرد: عرضه مستقیم کالا توسط تولید کنندگان و توزیع کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش قدرت و خرید مصرف کنندگان و حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد امکان دسترسی بیشتر شهروندان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب می باشد.

,

عباسزاده در پایان گفت: از تمامی بازدید کنندگان محترم تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف و گرانفروشی به غرفه بازرسی و نظارت مراجعه نمایند.

,

نمایشگاه بهاره در شهرستان حاجی آباد واقع در محل دائمی نامایشگاه در محل پارک عمران شهرستان  بمدت ۱۰ روز همه روزه در ۲ نوبت صبح و عصر دایر است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه