اخبار داغ

راوی هشت سال دفاع مقدس:

خبرنگاران و اهل قلم برای ترویج فرهنگ شهادت رسالت بسیار مهمی دارند

خبرنگاران و اهل قلم برای ترویج فرهنگ شهادت رسالت بسیار مهمی دارند
راوی هشت سال دفاع مقدس با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران و اهل قلم برای ترویج فرهنگ شهادت و ادامه راه شهیدان، گفت: باید کسانی مانند شهید سیدمرتضی آوینی ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشند و فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی، امام جمعه موقت تایباد دیشب در مراسم وداع با 6 شهید گمنام که با حضور مسئولان و مردم تشیع و تسنن تایباد در مسجد جامع امام صادق(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای عظیم و جهانی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مرهون خون‌های پاک شهیدان است و باید همه ما قدردان خون شهیدان و رشادت‌های ایثارگران عزیز باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,

 

,

وی افزود: شهدای عزیز با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و اکنون به برکت خون‌های ریخته شده نهال انقلاب اسلامی رشد کرده به چهل سالگی، یعنی کمال خود رسیده است.

,

 

,

امام جمعه موقت تایباد بیان کرد: چنانچه امروز ایران اسلامی در منطقه آشوب زده خاورمیانه در امنیت کامل به‌سر می‌برد، حاصل خون شهدا، تلاش رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی، انتظامی، ارتش، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی است و همه مردم ما قدردان نعمت امنیت هستند.

,

 

,

محدثی با بیان اینکه راه شهدای گرانقدر و فرهنگ ایثار و شهادت با فرهنگ منحط غرب و فرهنگ ابتذال مبارزه می‌کند، ادامه داد: بیداری اسلامی، مبارزه و پیروزی بر گروه‌های تکفیری ـ صهیونیستی، بسیج مردمی در کشورهای سوریه، عراق و یمن حاصل خون‌های پاک شهیدان و برگرفته از انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: ما امشب در این مکان مقدس و در مراسم وداع با پیکر مطهر 6 شهید گمنام جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های امام راحل عظیم شان(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید پیمان کنیم تا ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

,

 

,

در ادامه غلامرضا زمانیان، راوی هشت سال دفاع مقدس در این مراسم، اظهار کرد: اکنون که ما در جنگ فرهنگی با دشمنان نظام اسلامی هستیم تنها راه مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن مطالعه وصیت نامه شهدا و احترام به خون آنان و پیروی از راه و روش زندگانی آنان است.

,

 

,

وی با اشاره به رسالت مهم خبرنگاران و اهل قلم برای ترویج فرهنگ شهادت و ادامه راه شهیدان بیان کرد: باید کسانی مانند شهید سیدمرتضی آوینی ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشند و فرهنگ شهادت و زندگانی سراسر افتخار شهدا را برای نسل جوان و نوجوان این کشور ترسیم کنند.

,

 

,

فرمانده بازنشسته سپاه تایباد ادامه داد: راه شهدای گرانقدر بابرکت است و باید از آن استفاده شود چون جامعه‌ای که در آن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت نباشد مرده است.

,

 

,

زمانیان با بیان اینکه شهدا می‌آیند تا ما  و همه مسئولان را بیدار کنند که از راه مسیر شهداء غافل نشویم، گفت: انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، حاصل تلاش و از خودگذشتگی و خون‌های پاک شهیدان است.

,

 

,

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: سنخیت تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام با ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) در این است که همانطور که حضرت زهرا(س) مزارش برای مردم پنهان است این شهدا نیز نامشان گمنام و در راه خدا و برای رضای او به شهادت رسیدند و اساسا این شهدای عزیز برگزیده خداوند متعال هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه