اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

تشکیل 339 پرونده تخلفات صنفی در زنجان/عدم درج قیمت بیشترین تخلفات واحد های صنفی استان است

تشکیل 339 پرونده تخلفات صنفی در زنجان/عدم درج قیمت بیشترین تخلفات واحد های صنفی استان است
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از تشکیل 339 پرونده تخلفات صنفی در 10 ماهه سالجاری در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به بازرسی از واحد های صنفی در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در 10 ماهه سالجاری تعداد 383 مورد بازرسی از واحد های صنفی استان زنجان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه 80 اکیپ تعزیرات حکومتی استان زنجان در 10 ماهه سالجاری از 372 واحد صنفی استان زنجان بازرسی کرده اند، ابراز کرد: تعزیرات حکومتی در راستای برخورد با متخلفات اقدامات لازم را انجام می دهد.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد 325 واحد متخلف در استان زنجان شناسایی شده است، عنوان کرد: در این راستا 339 پرونده در تعزیرات حکومتی استان زنجان تشکیل شده است.

,

ممیزی خاطرنشان کرد: میزان محکومیت متخلفان در 10 ماهه سالجاری بالغ بر 748 میلیون ریال بوده است.

,

وی با بیان اینکه عدم درج قیمت با 810 پرونده بیشترین تخلفات واحد های صنفی استان زنجان است، تصریح کرد:عدم صدور فاکتور با 436 مورد و عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی با 368 مورد به ترتیب بیشترین تخلفات واحد های صنفی استان زنجان بوده است.

,

مدیر کل تعزیرت حکومتی استان زنجان از اجرای حکم سه پرونده قاچاق کالاو صنفی در استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: اجرای حکم پرونده قاچاق کالا(البسه) و یک پرونده صنفی (گرانفروشی) پرونده پس از سیر مراحل به واحد اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارجاع شده است.

,

ممیزی با بیان اینکه با پیگیری واحد اجرای احکام جریمه نقدی 974 میلیون ریالی تایید شده است، تصریح کرد: پرونده ها بعد از وصول جریمه مختومه شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه