اخبار داغ

تیم آینده سازان اصفهان بر سکوی سوم مسابقات کشوری کاراته ایستاد+ تصاویر

تیم آینده سازان اصفهان بر سکوی سوم مسابقات کشوری کاراته ایستاد+ تصاویر
تیم آینده سازان استان اصفهان در مسابقات لیگ کشوری در قالب تیم صنعت فرش حداد، موفق به کسب جایگاه سوم در کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میدان نیوز، مراسم اهدا هدایا، احکام قهرمانی و کاپ اعضا تیم آینده سازان استان اصفهان، که در مسابقات لیگ کشوری در قالب تیم صنعت فرش حداد موفق به کسب جایگاه سوم در کشور شدند؛ عصر جمعه انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میدان نیوز,

این مراسم در خانه کاراته استان اصفهان با حضور جمعی از پیشکسوتان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت فرش حداد و مسئولان هیئت کاراته استان برگزار شد.

,

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت فرش حداد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری، در ارتباط با وضعیت کاراته اصفهان، گفت: کاراته اصفهان فعالیت هایی در حال حاضر انجام می دهد ولی مهم ترین سرمایه گذاری که باید انجام شود کار کردن بر روی سنین پایین است.

, خبرنگار ,

جلیل حدادی پور ادامه داد: این روند باید ادامه دار باشد چرا که اگر بخواهیم در المپیک ۲۰۲۰ بتوانیم مقام های خوبی بیاوریم، باید لیگ های استانی قوی داشته باشیم و همزمان به صورت منسجم حضور فعال در لیگ های کشوری هم داشته باشیم.

,

وی افزود: وقتی تیمی بخواهد در لیگ شرکت کند به طور میانگین ۳۰ تا ۴۰ میلیون هزینه دارد و شرکت کردن چندین رده مختلف در لیگ ها هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت و هیئت ها دستشان خای است و درآمد قابل توجهی ندارند.

,

حدادی پور ادامه داد: لیگ بانوان در سنندج هم بسیار خوب درخشیدند ولی باز هم پتانسیل بالایی در اصفهان وجود دارد که حضور استادان و پیشکسوتان کاراته در استان خود گویای این صحبت است و باید بیشتر از آن ها استفاده کنیم.

,

به گزارش میدان نیوز، حکم قهرمانی تیم صنعت فرش حداد، توسط علی دوانیان رئیس هیئت کاراته استان اصفهان به جلیل حدادی پور، مدیریت آن مجموعه اهدا شد.

, میدان نیوز,

تیم منتخب کاراته استان اصفهان زیر نظر دکتر رشید خدابخش تمرینات خود را انجام دادند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه