اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا(ع) اعلام کرد؛

پیاده سازی «هسته‌های پیوند مهر» در 39 محله سطح شهر مشهد

پیاده سازی «هسته‌های پیوند مهر» در 39 محله سطح شهر مشهد
برنامه های هسته پیوند مهر امسال در 39 محله سطح شهر مشهد با رویکرد محله محوری و با استفاده از ظرفیت های محله ای پیاده سازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رویا حیدرزاده در گفت و با خبرنگار مشهد پیام، گفت: برنامه های هسته پیوند مهر امسال در 39 محله سطح شهر مشهد با رویکرد محله محوری و با استفاده از ظرفیت های محله ای پیاده سازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام،,

 

,

وی خاطرنشان کرد: این برنامه که با محوریت مسجد محوری کار خود را آغاز کرده است با تعامل و همکاری تمامی اعضا، ارکان و ظرفیت های هر محله و متناسب با شرایط آنجا، به خانواده ها خدمت رسانی می کند.

,

 

,

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه امام رضا(ع) ضمن بیان اینکه هسته های پیوند مهر در سه حوزه به خانواده ها خدمت رسانی می کند، گفت: اولین فعالیتی که در این خصوص انجام می شود بحث واسطه گری در ازدواج و تشکیل خانواده است که در این زمینه به دنبال ترویج فرهنگ ازدواج های ساده، آسان و موفق هستیم.

,

 

,

حیدرزاده خاطرنشان کرد: در دومین حوزه از فعالیت های محله محوری بسیج جامعه زنان، حفظ و نگه داشت مدنظر قرار گرفته است که در این زمینه نیز برنامه هایی برای زوج هایی که در سال های اول زندگی هستند اجرا می شود که بیشتر به دنبال احیای سنت حکمیت در میان خانواده ها است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه فعالیت سوم هسته های پیوند مهر به خانواده هایی تعلق دارد که کمتر از 10 سال از تشکیل آن ها می گذرد، گفت: تحکیم بنیان خانواده سومین فعالیت ما است که در این حوزه برنامه ها برای خانواده هایی می باشد که مشکلی در آن ها وجود ندارد ولی به دنبال کسب مهارت هایی برای زندگی بهتر هستند.

,

 

,

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه امام رضا (ع) افزود: مهارت افزایی، ترویج ازدواج پایدار، آشنایی با سبک زندگی اسلامی-ایرانی و غیره از جمله برنامه های حوزه سوم فعالیت ها است.

,

 

,

حیدرزاده در پایان خاطرنشان کرد: در سال آینده قصد داریم برنامه های هسته های پیوند مهر را در 131 محله سطح شهر مشهد گسترش دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه