اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:

نقش هیئت‌های مذهبی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بی‌بدیل است

نقش هیئت‌های مذهبی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بی‌بدیل است
فرمانده نیروی انتظامی کشورمان، گفت: نقش هیئت‌های مذهبی و مساجد در خنثی‌سازی نقشه ها و توطئه‌های دشمنان و بدخواهان، علیه نظام اسلامی بی‌بدیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث،سردار حسین اشتری شامگاه جمعه در پنجمین یادواره 210 شهید حسینیه بنی فاطمه اصفهان، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی و مساجد همواره مأوای شهدا بوده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

وی بابیان اینکه چنانچه اتفاقات دهه‌های 60 و 50 علیه نظام اسلامی و انقلاب را مرور کنیم، پی به نقش بی‌بدیل هیئت‌های مذهبی خواهیم برد، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما هر چه داریم از هیئت‌های مذهبی و مساجد است.

,

سردار اشتری ابراز کرد: شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع مرزهای کشور و شهدای راه حفظ امنیت، اغلب تربیت‌شدگان این محافل بوده‌اند.

,

وی با بیان اینکه همه مردم و خاصه مسئولان خادم شهدا هستند ادامه داد: قطع به یقین ارج و قرب خانواده شهدا از شهدا کمتر نیست و خدمت به آنها خدمت به شهدا است.

,

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز بالاترین نعمت در کشور، نعمت امنیت و رهبری است، چرا که اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفت و پیروزی حاصل نمی‌شود.

,

وی افزود: امید را باید در دل مردم افزایش دهیم، این خواسته و مطالبه رهبری از همه مسئولان است و باید آگاه بود که دشمن به دنبال آن است که ملت به خاک، شهدا و انقلاب خود افتخار نکنند.

,

سردار اشتری بیان کرد: اگر امروز رزمندگان و مدافعان ما در صدها کیلومتر آن‌طرف‌تر مرزها مبارزه نمی‌کردند، ما در شهرهای خود می‌جنگیدیم.

,

به گفته این مقام انتظامی، هدف شوم دشمن این است که مانع از پیمودن شدن مسیر انقلاب اسلامی شود.

,

وی تاکید کرد: اگر امروز  نظام اسلامی روی پای خود ایستاده است به برکت شهدا است، ما منکر  وجود مشکلات در جامعه نیستیم ولی باید با تمام قوا از نعمت ولایت فقیه و نظام اسلامی دفاع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه