اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار خبر داد؛

کسب ۳ عنوان برتر در نخستین المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی توسط ورزشکاران رشتخوار

کسب ۳ عنوان برتر در نخستین المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی توسط ورزشکاران رشتخوار
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار گفت: تیم‌های طناب زنی بانوان و پنالتی هدفمند آقایان شهرستان رشتخوار به ترتیب مقام‌های اول و دوم تیمی استان را در نخستین المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی از آن خود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پرتو در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با حضور کاروان شهرستان رشتخوار در نخستین المپیاد ورزش همگانی استان خراسان رضوی، گفت: همزمان با اولین المپیاد ورزش همگانی خراسان رضوی بیش از ۵۰ ورزشکار از شهرستان رشتخوار در رشته های مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز،,



وی در ادامه افزود: در این دور از مسابقات دو نفره تیم طناب زنی بانوان شهرستان رشتخوار با حضور خانم‌ها قنوی و کدخداباقری در مجموع تیمی موفق به کسب مقام اول، این دور از مسابقات در سطح استان شدند.

,
,
,

 

,

پرتو در ادامه به کسب مقام دومی تیمی آقایان در بخش پنالتی هدفمند این دور از مسابقات توسط نماینده این شهرستان خبر داد و افزود: تیم چهار نفره پنالتی هدفمند آقایان شهرستان رشتخوار متشکل از علی اکبر حکیمی، احسان رمضان پور، مرتضی رمضان پور و رضا پرتوی فر موفق به کسب مقام دومی این دور از مسابقات شد‌ند.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار همچنین از کسب مقام سومی انفرادی طناب زنی بانوان توسط نمایندگان زن این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: در بخش انفرادی طناب زنی بانوان نیز خانم کدخداباقری موفق به کسب مقام سوم این دور از مسابقات شد.

,


شایان ذکر است؛ این مسابقات در 10 رشته ورزشی در سالن‌های مهران، کارگران، بهشتی، باغبان‌باشی و وحدت شهر مشهد با حضور تیم‌ها و نفرات منتخب از شهرستان‌های سراسر خراسان رضوی در دو بخش بانوان و آقایان پیگیری شد و قرار است نفرات و تیم‌های برتر استان به المپیاد کشوری اعزام شوند.

,
,




انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه