اخبار داغ

مدیر حوزه حضرت زینب کبری(س)شیراز:

حوزه های علمیه خواهران بستر مناسبی برای تحصیل علوم اسلامی بانوان است

حوزه های علمیه خواهران بستر مناسبی برای تحصیل علوم اسلامی بانوان است
جذب بیشتر جوانان به سوی حوزه های علمیه و رشد اخلاقی و علمی آنان، کمک به دین، خانواده، جامعه و نسل جوان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه فرهنگی صادقون، دهقانی، مدیر حوزه حضرت زینب کبری(س)شیراز در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گسترش مدارس علمیه خواهران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه فرهنگی صادقون,

وی افزود:ابتدا در اوایل انقلاب بعضی از کلانشهرها دارای حوزه علمیه خواهران بودند، اما امروز یکی از برکات انقلاب، حوزه های علمیه خواهران است که در تمامی شهرها دائر می باشد و بانوان به راحتی می توانند به تحصیل علوم اسلامی بپردازند.

,

دهقانی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین هدف حوزه های علمیه خواهران استحکام خانواده و تربیت فرزندان است چرا که بانوان نقش موثری در این امر داشته و دارند و در این راستا حوزه های علیمه خواهران بستر بسیار مناسبی را برای بانوان متدین به وجود آورده است.

,

وی با تاکید بر اینکه در دهه فاطمیه فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر حوزه های علمیه توسط مبلغین و جذب حداکثری جوانان برای تحصیل در این مکان مقدس می باشد افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی و تلاش های دشمنان در جهت جذب جوانان به سمت غرب گرایی، کار تبلیغ و جذب جوانان به خصوص دانش آموزان به سوی حوزه های علمیه تلاش مضاعف می طلبد چرا که جذب بیشتر جوانان به سوی حوزه های علمیه و رشد اخلاقی و علمی آنان، کمک به دین، خانواده، جامعه و نسل جوان خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه