اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان:

سنندج میزبان شایسته رقابت های کاراته قهرمانی کشور بود/کمک‌های سپاه و استاندار قابل تقدیر است

سنندج میزبان شایسته رقابت های کاراته قهرمانی کشور بود/کمک‌های سپاه و استاندار قابل تقدیر است
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان رقابت های کاراته مردان و دختران کشور اعلام کرد: با توجه به اعلام فدراسیون کردستان و شهر سنندج میزبان شایسته ای برای این مسابقات بود و دستگاه ورزش در مدت برگزاری رقابت ها قدردان ادارات، ارگان ها و افرادهای یاری دهنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "حامد جولائی" مدیر کل ورزش و جوانان استان کُردستان در گفتگو با نوای آبیدر با اشاره به رقابت های کاراته مردان و زنان قهرمانی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان کشور که به مناسبت دهه مبارک فجر و یادواره 5400 شهید استان کردستان به مدت هشت روز در شهر سنندج برگزار شد، گفت: این رقابتها یکی رویدادهای مهمی بود که برای نخستین بار در ورزش کردستان طی روزهای 17 تا 20 بهمن در بخش مردان و روزهای 22 تا 25 بهمن در بخش دختران رخ داد و می توان اذعان کرد پذیرایی و اسکان از دو هزار و پانصد ورزشکار در هشت رده سنی به عنوان مهم ترین میزبانی دهه اخیر در استان قلمداد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


وی اظهار کرد: ورزش کردستان به این میزبانی ها نیاز دارد تا ورزشکاران و هیأت های ورزشی استان شرایط برگزاری رویدادهای بزرگ و عظیم را از نزدیک مشاهده کنند.

,
,


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: با توجه به این میزبانی کاراته کردستان توانست بعد از سال ها جایگاه خود را در بخش مردان و دختران ارتقاء دهد و به یک نتیجه قابل قبول و مناسب دست پیدا کند.

,
,


جولایی ادامه داد: کاراته کاهای کردستانی در رده بزرگسالان بخش مردان با یک طلا و یک برنز در جایگاه پنجم قرار گرفتند که یک نتیجه خوب در این رده سنی به شمار می رود.

,
,


وی افزود: دختران جوانان کردستانی در بخش سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس ایرس با یک طلا بر سکوی دوم ایستادند و در مجموع رقابت های قهرمانی آسیا و سهمیه المپیک ۲۰۱۸ بوینس ایرس با یک طلا و یک نقره در رده هفتم ایستادند که این عناوین در چند سال اخیر در رشته کاراته کسب نشده است.

,
,

 

,

حامد جولایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کُردستان

, حامد جولایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کُردستان,


وی به ابراز رضایت شرکت گنندگان به منظور میزبانی شایسته کردستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اعلام مسئولان ارشد فدراسیون، شرایط میزبانی در کردستان برای اولین به یک رویداد ماندگار در کشور تبدیل شد.

,
,


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: حمایت مستقیم استاندار کردستان و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در رقابت های کاراته مردان و دختران قهرمانی نوجوانان، جوانان،امید و بزرگسالان کشور شرایط میزبانی را برای دستگاه ورزش و جوانان آسان و میسر کرد.

,
,


جولائی به کمک قابل تقدیر سپاه بیت المقدس استان کردستان اشاره کرد و گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان، فنی و حرفه ای، فرمانداری و شهرداری سنندج، نیروی انتظامی، صدا و سیما، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه، فوریت های پزشکی، مدیریت خوابگاه دختران شهید یزدان پناه، شرکت نارین صنعت آریا کردستان، پردیس شهید مدرس سنندج، هیأت کاراته، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و حضور خود جوش تعدادی از پیشکسوتان، خانواده های ورزشکاران یک زمینه خوب را برای میزبانی شایسته در شهر سنندج فراهم کردند.

,
,


جولائی گفت: با این میزبانی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته های مختلف ورزشی در کردستان برگزار شده است و این موضوع در یک دهه اخیر برای اولین بار در ورزش استان رخ داده است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه