اخبار داغ

حجت الاسلام موسوی لارگانی در گفتگو با دانا:

دریافت عوارض از شهروندان تهرانی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست/ نمی توان مردم را فریب داد

دریافت عوارض از شهروندان تهرانی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست/ نمی توان مردم را فریب داد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:دکتر قالیباف مصداق مدیریت جهادی است.مدیری که در حوزه شهری خوش درخشید و عملکرد مطلوبی در شهر تهران از خود به یادگار گذاشت.
[

 حجت الاسلام سید ناصرموسوی لارگانی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با انتقاد از تحمیل دریافت عوارض و فشار مالی به شهروندان تهرانی گفت: انتقادات واعتراضات اقتصادی مردم در دوره ای که اقتصاد کشور با رکود مواجه است بسیار به جا و قابل تایید همه مسوولین نظام است. با توجه به آنکه بیکاری و رکود بر اقتصاد کشور سایه افکنده انتظار می رود مسوولین با رعایت وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه با آنها مواجه شوند از این رو بهتر است در سال 97 از وضع هر گونه عوارض جدید و افزایش قیمت خودداری کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درخصوص وظایف مسوولین نسبت به مردم تصریح نمود: حضور مثال زدنی مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه بیانگر احساس خالصانه ملت به نظام اسلامی است با این حال آیا می توان نسبت به فداکاری وپاکی احساس مردم بی تفاوت بود؟ اگر مردم در قبال نظام و کشور احساس مسوولیت دارند این مسوولیت دو طرفه است؛ انتظار می رود مسوولین نیز با درک شرایط اقتصادی ومعیشتی مردم با کاهش نرخ برخی از کالاهای ضروری و موضوعاتی که با زندگی روزمره مردم مربوط است محبت خود را به آنها ثابت کنند.

,

 عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید مردم تامین کننده منابع مورد نیاز شهرداری باشند افزود: همانطور که دولت باید متوجه این موضوع باشد که مردم تحمل افزایش قیمت حامل های انرژی را ندارند مدیریت شهری تهران نیز باید به این مقوله آگاه باشد که نمی تواند ازدریافت عوارض اتوبان ها وگران اداره کردن شهرمنابع مورد نیاز  شهرداری را تامین نماید. نمی توان انتظار داشت مردم بار مشکلات را به تنهایی به دوش بکشند این مساله به هیچ وجه پذیرفتنی نیست چرا که این مردم پشتیبانان نظام ولی نعمت های ما به شمار می روند از این رو بی توجهی به رفاه اقتصادی واجتماعی مردم بی توجهی به آرمانهای نظام اسلامی است.

,

وی با انتقاد از بی تدبیری برخی از مسوولین گفت: متاسفانه برخی از مسوولین قبل از نشستن بر صندلی مدیریت برنامه ها و راهکارهایی عنوان می کنند که در ظاهر امر مطلوب است اما هنگامی که وارد میدان عمل می شوند در انجام وعده های خود بسیار ناتوان ظاهر می شوند از این رو به جای اظهار صداقت واعتراف به ناتوانی خود به دنبال منحرف کردن ذهن بر می آیند. زیر سوال بردن عملکرد دیگران شاید چند صباحی مشکل ساز نباشد اما نمی توان تا مدت های مدید مردم هوشیاری که تفاوت ها را به صورت ذره بینی رصد می کنند فریب داد. مردم به خوبی متوجه هستند چه کسی شعار می دهد وچه کسی عمل گراست.

,

 حجت الاسلام موسوی لارگانی درخصوص اتهام زنی به مدیران جهادی اظهار داشت: انگ سیاسی زدن و تصفیه حساب سیاسی راهکار فرار مدیران از سوء مدیریتشان شده است. بعد از افشای حقوق های نجومی و اختلاس های چند هزار میلیاردی که موجب شد مقام معظم رهبری در نماز عید فطر با قاطعیت عنوان کنند که پرداختی ها نامتعارف و ظالمانه بوده وباید با این دسته از مدیران برخورد شود نه تنها با مدیران نجومی بگیرد برخورد نشد بلکه عده ای از آنها در پست های بالاتر مشغول به کار شدند !! این موضوع سبب شد تا انگ سیاسی وافترا زدن به برخی از خدمتگزاران مدیریت جهادی مطرح شود تا این دسته از آقایان راحت تر بر صندلی هایشان تکیه بزنند. عدم برخورد قاطع با مدیران ناکارآمد فاسد است که وقاحت آنها را افزایش می  دهد اگر برخورد محکمی با این دسته از مسوولین صورت بگیرد مسلما رونق اقتصادی یک بار دیگر در کشور حاکم می شود.

,

وی در خصوص خدمات دکتر قالیباف گفت: مدیریت جهادی به قدری در سازندگی و شکوفایی اقتصادی، اجتماعی,فرهنگی وسیاسی اهمیت دارد که مقام معظم رهبری بارها برآن تاکید کردند. دکتر قالیباف مصداق مدیریت جهادی است. مدیری که در حوزه شهری خوش درخشید و عملکرد مطلوبی در شهر تهران از خود به یادگار گذاشت. از این رو باید گفت نمی توان صفر تاصد مدیریت گذشته  را زیر سوال برد چرا که مردم شاهد حرکت های جهادی و فعالیت های مسوولانه وتلاش شبانه روزی دکتر قالیباف بوده اند از این روآنچه به عنوان انتقاد از مدیریت شهری پیشین عنوان می شود تنها راهکاری برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی وکم کاری مدیریت جدید است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه