اخبار داغ

خواننده جوان ایذه‌ای :

آرزویم اجرای موسیقی زنده در ایذه است

آرزویم اجرای موسیقی زنده در ایذه است
پویان مختاری خواننده جوان ایذه‌ای که با سبکی متفاوت چند سالی نامش در بین جوانان و نوجوانان مناطق بختیاری بر سر زبان ها افتاده است در گفت و گویی دوستانه به سوالات خبرنگار عصر ایذه پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر ایذه،پویان مختاری خواننده جوان ایذه‌ای که با سبکی متفاوت چند سالی نامش در بین جوانان و نوجوانان مناطق بختیاری بر سر زبان ها افتاده است در گفت و گویی دوستانه به سوالات خبرنگار عصر ایذه پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

از خودت بگو و اینکه موسیقی رو از چه سالی شروع کردی؟

, از خودت بگو و اینکه موسیقی رو از چه سالی شروع کردی؟,

سال ۸۲ موسیقی را به صورت اتفاقی آغاز کردم و بیشتر در خانه و بخاطر علاقه شخصی این کار را ادامه دادم تا اینکه سال ۸۵ یکی از آهنگ‌ها به صورت ناخواسته پخش شد و بعد از این اتفاق و استقبال مردم، به صورت حرفه ای به موسیقی روی آوردم.

,

مجوز داری یا نه؟ تا حالا دنبال مجوز رفتی؟

, مجوز داری یا نه؟ تا حالا دنبال مجوز رفتی؟,

در برخی شهرها، به دعوت ارگان‌های مختلف اجراهایی را انجام می‌دهیم و بسیار مشتاقم که با کسب مجوز، راحت تر در عرصه موسیقی کشور فعالیت کنم.

,

چرا تا حالا تو شهر خودت کنسرت اجرا نکردی ؟

, چرا تا حالا تو شهر خودت کنسرت اجرا نکردی ؟,

مدت هاست که از ایذه دور هستم و همواره لطف همشهریان عزیز شامل حالم شده است، یکی از آرزوهای من این است که با همکاری مسئولین مربوطه، یک اجرای زنده بزرگ در ایذه داشته باشیم، اگر برای این برنامه، پولی از مردم گرفته نشود، من نیز به عشق مردم شهرم، هیچ‌گونه مبلغی از کسی دریافت نخواهم کرد و حتی حاضرم هزینه‌های اجرا را نیز شخصا متقبل شوم.

,

بدترین شایعه‌ای که در مورد خودت شنیدی چی بوده؟

, بدترین شایعه‌ای که در مورد خودت شنیدی چی بوده؟,

وجود اختلاف بین من و مردم زادگاه بدترین شایعه‌ای است که از خودم شنیده‌ام، دوران کودکی، نوجوانی و جوانی من در ایذه گذشت و از زادگاهم خاطرات خوشی دارم و تمام این شایعات را تکذیب می‌کنم.

,

هدفت از کار کردن با زبان بختیاری چیه؟

, هدفت از کار کردن با زبان بختیاری چیه؟,

هدف اصلی من شناساندن زبان بختیاری به همه مردم است، همواره سعی کرده‌ام نماینده خوبی برای موسیقی بختیاری باشم، در این راه بی مهری‌های زیادی دیده‌ام.

,

 

,

, , ,

 

,

توی جشنواره بلوط بلند دهدز چه اتفاقاتی افتاد؟

, توی جشنواره بلوط بلند دهدز چه اتفاقاتی افتاد؟,

در عید نوروز سال جاری به صورت خودجوش به جشنواره دهدز رفتم اما برخلاف استقبال مردم، برخی مسئولین با دیده منفی به من نگاه کردند و علاوه بر اینکه اجازه اجرای موسیقی ندادند، با مردم هم به گونه ای رفتار شد که سمت من نیایند.

,

کدام آهنگ‌های خود را بیشتر دوست داری؟

, کدام آهنگ‌های خود را بیشتر دوست داری؟,

همه آهنگ‌هایی که خوانده ام را دوست دارم اما آهنگ‌های نونم چمه، جوره مو و مرده پرست را بیشتر از بقیه میپسندم.

,

در مورد شایعات حمایت از یکی از کاندیداهای شورای شهر اهواز چه حرفی داری؟

, در مورد شایعات حمایت از یکی از کاندیداهای شورای شهر اهواز چه حرفی داری؟,

من هیچ مبلغی برای تبلیغات دریافت نکردم و با توجه به نسبت فامیلی که با این کاندیدا داشتم و بخاطر دینی که روی گردن من و خانواده‌ام داشت به صورت خودجوش به حمایت از وی پرداختم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه