اخبار داغ

فرماندار بهبهان:

برخی فرصت طلبان از ابتدا توان خود را صرف تخریب کردند

برخی فرصت طلبان از ابتدا توان خود را صرف تخریب کردند
علی مظفری در بیانیه ای اعلام کرد : از بدو ورود بنده به شهرستان برخی از فرصت طلبان که منافع آنان به خطر افتاده بود همه ی همت و توان خود را از همان روزهای آغازین خدمتم صرف تخریب و تعویض بنده نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :انتشار شایعات گسترده در فضای مجازی مبنی بر تغییر قریب الوقوع فرماندار بهبهان بالاخره واکنش علی مظفری را در پی داشت و موجب شد تا پس از حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در تهران به این اتفاقات پاسخ دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان :,


در بخشی از این بیانیه آمده است : از بدو ورود بنده به شهرستان برخی از فرصت طلبان که منافع آنان به خطر افتاده بود همه ی همت و توان خود را از همان روزهای آغازین خدمتم صرف تخریب و تعویض بنده نمودند.

از این گفته های مشخص است عده ای در این شهر با وجود تغییرات عمده در سطوح مدیریتی باز هم به فکر تخریب و تشویش در فضای مجازی و حقیقی هستند ، چرا که با نمایندگان و فرمانداران پیشین نیز چنین رفتاری را نشان دادند.

مظفری با صدور یک بیانیه به همه شایعات در این خصوص پایان داد و از مردم خواست تا در کنار دولتمردان به توسعه شهرستان کمک شود .

متن کامل بیانیه :


بسمه تعالی

مردم شریف و قدرشناس شهرستان دارالمومنین بهبهان
                                                                              باسلام و احترام

باخبر شدم که مقرر است در راستای حمایت از خدمتگزار کوچک خودتان امشب در یکی از مساجد شهر بهیهان اجتماع بزرگ فعالان سیاسی و اجتماعی و دلسوزان شهرستان برگزار شود.لذا لازم دانستم ضمن احترام به نظر ، لطف و محبت شما بزرگواران توصیه نمایم بمنظور حفظ وحدت ، همدلی و صمیمت و همچنین جلوگیری از ایجاد تفرقه از انجام هرگونه تجمع خودداری فرمایید.

ضمنا بر خود فرض دانسته از حسن عنایت و حمایت های مستمر برادر عزیزم جناب آقای دکتر شریعتی استاندار محبوب و ساعی استان خوزستان که همواره برای رشد و توسعه همه جانبه شهرستان مظلوم بهبهان سنگ تمام گذاشته اند تقدیر و تشکر نمایم.

لازم به یادآوری است همانگونه که قبلا خدمت شما عزیزان عرض نمودم ، بنده سرباز کوچک نظام و مدیون خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان عزیز و شما مردم انقلابی بوده و هستم و ان شاءالله در هر سنگری که نظام مقدس جمهوری اسلامی صلاح بداند انجام وظیفه خواهم نمود.اما عزیزان نیک واقفید که بنده از بدو ورودم به شهرستان بهبهان با توجه به عهدی که با شما بزرگواران بسته بودم با تمام توان و تلاش از هیچ کوششی کوتاهی ننمودم و همه ی توانم را صادقانه و مخلصانه برای خدمت به شهرستان بکار بستم و اعتقاد داشته و دارم که کار برای خدا و برای بنده گان عزیز خدا خستگی و پشیمانی ندارد، اما همانگونه که مستحضرید در این میان برخی ها بدلیل زیاده خواهی و منیت ها و تمامیت خواهی ها در صدد بودند که حقوق مردم مظلوم بهبهان را فدای منافع گروهی و تسویه حساب های سیاسی نمایند و بنده نیز با توجه به عهدی که با خداوند  متعال بسته بودم اجازه ی تظلم و پایمال شدن حقوق برخی از عزیزان و دخالت های غیر مسئولانه را ندادم و ایستادگی نمودم و به این مقاومت ها هم افتخار می کنم زیرا صیانت از حقوق افراد یکی از وظایف اصلی نماینده دولت می باشد.

⬅️ مزید استحضار عزیزان باید عرض کنم از بدو ورود بنده به شهرستان برخی از فرصت طلبان که منافع آنان به خطر افتاده بود همه ی همت و توان خود را از همان روزهای آغازین خدمتم صرف تخریب و تعویض بنده نمودند. که از خداوند منان مسئلت دارم این عزیزان اگر قابل اصلاح هستند به راه راست هدایت فرمایند.

در پایان مجددا با کمال امتنان و احترام به محضر همه ی مردم بزرگوار و فهیم شهرستان بهبهان خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همه ی فعالین سیاسی و اجتماعی ، احزاب و گروه ها و با تقدیر و تشکر مجدد از حسن اعتماد استاندار محبوب و پرتلاش خوزستان جناب آقای دکتر شریعتی و امام جمعه معزز و مکرم بهبهان حضرت آیت الله ناصری که همواره یار و یاور بنده در خدمتگزاری به شما عزیزان بوده اند،  اعلام نمایم بنده برای پذیرش مسئولیت یک سجده شکر و برای خداحافظی با مسئولیت دو سجده شکر بجا می آورم و همواره خودم راخدمتگزار  کوچک نظام مقدس جمهوری اسلامی و مدیون شهدای عزیز و امام شهدا و شما مردم فهیم و بزرگوار شهرستان بهبهان می دانم.

با تقدیم احترام و آرزوی موفقیت
 خادم شما علی مظفری

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه