اخبار داغ

فرمانده انتظامی کاشمر خبر داد؛

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در کاشمر

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت در کاشمر
فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل روستایی با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم باقری در گفتگو با کاشمربصیر، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و باغ ویلا در تعدادی از روستاهای حاشیه شهر کاشمر، دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر،,

 

,

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی سرقت‌های انجام شده با کمک بانک اطلاعاتی مجرمین سابقه‌دار به مردی جوان مظنون و پس از به دست آوردن دلایل محکم با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.

,

 

,

فرمانده انتظامی کاشمر خاطر نشان کرد: متهم ۳۰ ساله که منکر هرگونه سرقتی بود، در مواجهه با دلایل محکم و غیر قابل انکار پلیس، به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و به ۲۰ فقره سرقت منزل و باغ ویلا در محدوده روستاهای زنده جان، محمدیه، کسرینه و سرحوضک اعتراف کرد.

,

 

,

باقری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: در بررسی سرقت‌های انجام شده سهل انگاری و غفلت مالباختگان یکی از دلایل اصلی وقوع سرقت تعیین شده است، بنابراین شهروندان گرامی بایستی با رعایت اصول پیشگیرانه از سرقت همانند نصب دوربین مدار بسته، قفل‌های ضد برش و ضد سرقت، استفاده از حفاظ فلزی محکم و استخدام نگهبان محله سارقان را در ارتکاب جرم ناکام گذارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه