اخبار داغ

نگاهی به یک مشکل زلزله زدگان سرپلذهابی؛

کمبود سرویس های بهداشتی در شهر/ شهرداری: 600 سرویس بهداشتی و 370 دوش آب گرم حمام نصب شده است

کمبود سرویس های بهداشتی در شهر/ شهرداری: 600 سرویس بهداشتی و 370 دوش آب گرم حمام نصب شده است
پس از گذشت بیش از 90 روز از زلزله در شهرستان سرپل ذهاب کماکان کمبود سرویس‎ بهداشتی وضعیت بهداشت در این شهرستان را به خطر انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سایت محلی بازی دراز نوشت: به ‎دلیل کمبود سرویس‎های بهداشتی و حمام در مناطق زلزله‎زده، بهداشت مردم به مخاطره افتاده ‎است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

پس از گذشت بیش از 90 روز از زلزله، کمبود سرویس های بهداشتی در شهرزلزله زده سرپل ذهاب همچنان باعث بوجودآمدن مشکلاتی برای مردم زلزله زده شده است.  

,

مسافت زیاد، صف های طویل انتظار و سرمای سخت و باران در شهرستان خصوصا درساعات اولیه  صبح ازجمله مشکلاتی است که آوارگان برای مراجعه به سرویس های بهداشتی با آن روبرو هستند.

,

, ,

از آن جهت که افزایش امکانات بهداشتی برای جلوگیری از بروز بیماری‌های پوستی بسیار ضروری است اما هم اکنون سرویسهای بهداشتی و حمام به تعداد کافی در مناطق زلزلهزده وجود ندارد.

, , ,

به منظوراهمیت این موضوع به سراغ شهردار سرپل ذهاب رفتیم و پیگیراین قبیل مشکلات مردم زلزله زده شدیم.

,

صابرحیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: با توجه به شرایط مورد نیاز مردم زلزله زده شهرستان تاکنون  600 سرویس بهداشتی و 370 دوش آب گرم حمام در سطح شهر جانمایی و نصب شده است.

,

, ,

وی افزود: تمامی کمپ های کانکس سطح شهرستان سرپل ذهاب دارای سرویس بهداشتی و حمام می باشند و نصب 200 کانکس ست دستشویی و حمام دیگر نیز در سطح شهر در دستور کار داریم که مرحله ای وارد شهرستان می شوند.

,

شهردارسرپل ذهاب تصریح کرد: علی رغم اقدامات صورت گرفته خیرین نیز با هماهنگی شهرداری درسطح شهرستان اقدام به نصب سرویس بهداشتی و حمام کرده اند و این امر قابل تقدیراست.

,

وی تاکید کرد: مردم بهداشت فردی را نیز رعایت کنند و شرایط بحران را درک کرده و ازشهرداری درخواست دستشویی موردی  نکنند و با سعه صدر نهایت همکاری را با پرسنل شهرداری بکار گیرند تا به سرعت به آبادانی وعمران شهر تسریع بخشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه