اخبار داغ

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری:

برگزاری ۲۷ کارگاه آموزشی ازدواج در چهارمحال و بختیاری

برگزاری ۲۷ کارگاه آموزشی ازدواج در چهارمحال و بختیاری
معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: 27 کارگاه آموزشی پیش، حین و پس از ازدواج و همچنین 9 همایش در سطح چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نادری معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار داشت: ۲۷ کارگاه آموزشی ازدواج و ۹ همایش با موضوع مهارتهای زندگی ویژه پیش، حین و پس از ازدواج، همراه با اعطای گواهی معتبر شرکت در کارگاه در چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایان سال در هر شهرستان سه کارگاه و یک همایش برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان به منظور شرکت در کارگاه‌های آموزشی به ادارات ورزش و جوانان سطح استان مراجعه کنند.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: زوجین برای شروع یک زندگی سالم و تأسی یافته از دستورات دین مبین اسلام باید آگاهی‌ها و توانمندی‌های لازم را داشته باشند، لذا با توجه به نرخ رشد طلاق در کشور و افزایش بیش از پیش ناسازگاری‌ها و نارضایتی‌های زناشویی که عوامل متعددی در آن دخیل است برگزاری این کارگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

نادری خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در این زمینه بسیار ضروری به نظر می‌رسد چراکه جوانان حتی از بعضی مسائل ابتدایی زندگی اطلاع کافی ندارند و این عدم آگاهی منجربه وارد شدن آسیب‌های جدی به کانون خانواده می‌شود که آموزش جوانان در آستانه ازدواج و زوج‌های جوان تا حدود زیادی می‌تواند در سلامت خانواده‌ها و تحکیم آن مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: با هدف افزایش آگاهی و توانمندسازی جوانان و زوجین جوان، تقویت بنیان خانواده و ازدواج موفق، اطلاع‌رسانی و افزایش آگاهی‌های مورد نیاز زوجین جوان در موضوع روابط آنها و تحکیم بنیان خانواده و همچنین فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار این کارگاه‌های آموزشی در سطح استان برگزار می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه