اخبار داغ

درخواست تجمع نیروهای شرکتی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان؛

از سال 93 مطالباتمان پرداخت نشده است/ علی‌رغم وعده مسئولین پیگیری حقوق ما صورت نگرفت

از سال 93 مطالباتمان پرداخت نشده است/ علی‌رغم وعده مسئولین پیگیری حقوق ما صورت نگرفت
تعدادی از نیروهای شرکتی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با نامه‌ای به معاون سیاسی و امنیتی استان خواستار تجمع اعتراضی نسبت به عدم پرداخت حق‌وحقوق و عقد قرارداد شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،  تعدادی از نیروهای شرکتی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با نامه‌ای به معاون سیاسی و امنیتی استاندار خواستار تجمع اعتراضی نسبت به عدم پرداخت حق‌وحقوق و عقد قرارداد شدهاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

شهریور ماه سال جاری با توجه به تجمع اعتراضی توسط نیروهای شرکتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جلوی استانداری و در ادامه آن صورتجلسه استانداری در 6 بند توسط مدیران صورت پذیرفت و همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در نامهای به مجمع نمایندگان استان و رونوشت آن به استاندار و نایب رئیس مجلس شرح نیروهای اداره کل را بیان و به صراحت به صوری و واسطه بودن شرکت های طرف قرارداد اشاره نموده است اما علی‌رغم این تاکیدات همچنان هیچ اقدامی از طرف مسئولین استانی و حتی اداری صورت نپذیرفته، بطوریکه مطالبات از سال 93 پرداخت نشده و از سال جاری نیز دو ماه حقوق، 5 ماه اضافه کاری و یک ماه بن این نیروها طلب دارند.

,

از آن جایی که کل دریافتی این نیروها یک میلیون تومان در ماه هست و عدم پرداخت آن موجب مشکلات خانوادگی، روحی و اجتماعی را سبب گردیده است. به همین دلیل نامه‌ای از طرف نیروهای شرکتی تنظیم و از معاونت سیاسی و امنیتی استانداری درخواست مجوز برای تجمع اعتراضی برای بیست اسفند 96 صورت پذیرفته است.

,

لازم به ذکر است؛ تعداد نیروهایی که مطالبات آنها چندین ماه باقی مانده است ۴۸۸ نفر می‌باشد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه