اخبار داغ

دادستان طرقبه - شاندیز:

رویکرد اصلی دستگاه قضا در فضای مجازی، پیشگیری از تخلف است

رویکرد اصلی دستگاه قضا در فضای مجازی، پیشگیری از تخلف است
دادستان شهرستان طرقبه - شاندیز با بیان اینکه رویکرد اصلی ما در فضای مجازی پیشگیری از تخلف، آموزش و نظارت و عمل بازدارنده است، گفت: از نقطه‌ای بایستی این فعالیت فرهنگی آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز، سید هادی سبحانی صبح امروز در جمع فعالان فضای مجازی شهرستان گفت: آزادی بیان و عقیده عین قانون اساسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: رویکرد اصلی ما در این زمینه پیشگیری از تخلف، آموزش و نظارت و عمل بازدارنده است.

,

 

,

دادستان شهرستان طرقبه- شاندیز اظهار کرد: مجموعه ای از اقدامات با همت نیروی مردمی کار و اقدام را مستحکم تر خواهد کرد.

,

 

,

وی با اشاره به فراوانی میزان ایده ها و فعالیت ها در فضای مجازی، افزود: کار فرهنگی در این عرصه به واسطه گستردگی آن دارای اهمیت دوچندان است.

,

 

,

سبحانی تصریح کرد: می توان از فضای مجازی به عنوان علم و مسیر پیشرفت بهره گرفت؛ اما شاهد سرگرمی هایی که برخی اوقات تبدیل به اعتیاد می شوند، هستیم.

,

 

,

وی با علاقه و دلسوزانه کار کردن برای فعالیت فرهنگی در این فضا را افتخاری بزرگ دانست و افزود: از نقطه ای بایستی این فعالیت فرهنگی آغاز شود.

,

 

,

دادستان شهرستان طرقبه- شاندیز خاطرنشان کرد: باید همه مسئولان در جهت تقویت ارزش‌های دینی همت داشته باشند طوری نباشد که در پی عملکرد مسئولی مردم از دین رویگردان شوند، بنابراین با شناخت از دین چنانچه عمل به اسلام صورت گیرد جزو مترقی ترین کشورها خواهیم بود.

,

 

,

وی ضمن تأکید بر رویکرد پیشگیرانه در مقابله با آسیب های فضای مجازی، افزود: عدم آگاهی به قوانین و حقوق خود در چنین فضایی منشأ مشکلات است.

,

 

,

سبحانی با بیان اینکه پیروزی انقلاب مشتی محکم بر دهان استکبار است، گفت: بنای انقلاب اسلامی مستحکم است و با آسیب های روزهای اخیر لطمه ای به آن وارد نمی شود.

,

 

,

وی با تأکید بر قاطعت دستگاه قضا، ابراز کرد: در دستگاه قضا اصل بر جلوگیری از رواج ابتذال و فساد است و اقداماتی که در این راستا نتیجه خوبی برای مردم داشته، محصول تعامل و همدلی مسئولانه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه