اخبار داغ

رییس صنعت ،معدن و تجارت ایوان خبر داد،

شناسایی 136واحد صنفی متخلف در ایوان

شناسایی 136واحد صنفی متخلف در ایوان
رییس صنعت ،معدن و تجارت ایوان از شناسایی 136متخلف صنفی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جویزر،"امید علی عزتی"؛ رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ایوان، در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد :از ابتدای سال جاری تعداد 136متخلف صنفی در سطح شهرستان ایوان شناسایی شده است که این تعدادبا تکمیل پرونده به تعزیزات حکومتی معرفی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویزر،,

عزتی گفت: بازرسین اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان در راستای نظارت بر بازار و واحد های صنفی از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و خوشبختانه تاکنون بیش از هزار مورد بازرسی با بهره گیری از دو اکیپ خودرویی و پیاده در سطح شهرستان صورت گرفته است.

,

وی افزود : نظارت بر عملکرد نانوایی های شهرستان یکی دیگر از وظایف محوله است که این امر نیز با بهره گیری از بازرسین به صورت مداوم در سطح شهرستان صورت می گیرد.

,

رییس صنعت،معدن و تجارت شهرستان ایوان ادامه داد:خوشبختانه این نهاد در سطح استان عملکرد خوبی را به خود اختصاص داده است که پس از اعلام نتایج ارزیابی ها توانست در بین شهرستان ها مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

,

وی ادامه داد:استفاده از توان ناظرین افتخاری نیز یکی از پتانسیل های موجود است که از این توان استفاده می شود که در حال حاضر 43ناظر افتخاری با این نهاد همکاری دارند.

,

وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه