اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان:

تماشایی ترین رفراندوم را مردم در 22 بهمن به منصه ظهور گذاشتند/ برخی به دنبال کوچک نمایی قدرت انقلاب و بزرگ نمایی ضد انقلابند

تماشایی ترین رفراندوم را مردم در 22 بهمن به منصه ظهور گذاشتند/ برخی به دنبال کوچک نمایی قدرت انقلاب و بزرگ نمایی ضد انقلابند
حجت الاسلام والمسلمین سنجری گفت: دنیا به قدرت انقلاب جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کند این در حالی است که متاسفانه برخی به دنبال کوچک نمایی قدرت انقلاب هستند و مسائلی چون رفراندوم مطرح می کنند یا می گویند برخی را از قطار انقلاب پیاده کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری درگفت و گو با پایگاه خبری ناب نیوز با اشاره به حضور حماسی مردم ایران از تمام اقشار و با تیپ ها و سنین مختلف در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: این تجمع زیبا و انقلابی که به طول و عرض کل انقلاب اسلامی رقم خورد، بی نظیر و به قول مقام معظم رهبری تماشایی بود و تمام رسانه ها به این امر اذعان داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ناب نیوز,

مسئول بسیج اساتید، روحانیون و طلاب استان کرمان تصریح کرد: من در این روز باشکوه در ریگان حضور داشتم و دیدم که فردی می گفت حدود 300 نفر از روستایی محروم به فاصله 80 کیلومتری ریگان که در آن راهپیمایی برگزار نمی شد، برای شرکت در این تجمع به این شهرستان آمده اند و این درحالی است که مسیر این روستا بسیار صعب العبور است.

,

وی افزود: آنجا علاوه بر احساس غرور، با خود گفتم تمام مسئولان در سطح کلان و همه کسانی که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند، باید بیش از این به مردم خدمت کنند؛ این تنها نمونه کوچکی از این حماسه بود اما دیدیم که در کل ایران تجمعی عظیم صورت گرفت و افراد از اقشار و سنین مختلف و حتی افراد دارای معلولیت و با تیپ های متفاوت این حماسه را رقم زدند.

,

حجت الاسلام سنجری ابراز کرد: اما در این حماسه بزرگ، صحنه تلخی که رقم خورد، سخنرانی فردی در قاموس رئیس جمهور ایران اسلامی در میدان آزادی تهران بود که در حالی که همه حواس ها و گوش ها به آن بود، پیشنهاد رفراندوم را مطرح کرد.

,

وی بیان کرد: اگر چه تلخی این سخن در شیرینی عظیم مردم نمود پیدا نکرد اما این سوال مطرح می شود که چرا باید رفراندوم برگزار کنیم؟ اگر هم بنا به برگزاری رفراندوم باشد، در خصوص موضوعاتی چون هسته ای و تحقیقات علمی مربوط به آن است که مفت از دست دادیم و باید از مردم پرسید چقدر ازاین اتفاق رضایت دارند در حالی که برای این مباحث شهدای بزرگی تقدیم کرده ایم.

,

مسئول بسیج اساتید، روحانیون و طلاب استان کرمان اظهار داشت: امروز نشریه های غربی اذعان دارند ایران بازیگر مسلط منطقه است و قدرت انقلاب زبانزد مراکز قدرت جهان است و همه می دانند این انقلاب را کسی به نام امام خمینی (ره) آورد که حتی یک گلوله هم شلیک نکرد اما در مقابل ارتش تا دندان مسلح شاه ایستاد.

,

وی خاطرنشان کرد: دنیا به قدرت انقلاب جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کند اما این در حالی است که متاسفانه برخی به دنبال کوچک نمایی قدرت انقلاب هستند و مسائلی چون رفراندوم مطرح می کنند یا می گویند برخی را از قطار انقلاب پیاده کردیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین سنجری تشریح کرد: در پاسخ این جملات باید گفت سرعت قطار انقلاب آنقدر بالاست که امکان توقف ندارد؛ برخی خود را از درو پنجره آن به بیرون پرت کردند وبرخی هم در قطار هستند که از نان انقلاب استفاده می کنند اما به ترمز قطار آویزانند و سعی دارند آن را بکشند اما دستان ضعیف آنها نمی تواند این قطار را متوقف کند.

,

وی با اشاره به این سوال که چه کسانی از قطار انقلاب پیاده شده اند، اذعان داشت: قطار انقلاب را تنها ضدانقلاب ها ترک می کنند چون معتقدند نمی توان با این قطار به مقصد رسید وبرخی هم کمین می کنند تا جلوی آن سنگ اندازی کنند اما افراد دیگری چون ابراهیم حاتمی کیا، برای نجات آن تلاش می کنند.

,

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان تاکید کرد: بعضی به دنبال کوچک نمایی قدرت انقلاب و بزرگ نمایی قدرت ضدانقلابند؛ حال باید پرسید چه کسی قطار انقلاب را به باد سنگ و چوب گرفته؟ چه کسی قصد دارد جلوی حرکت آن را بگیرد یا ریل را جابه جا کند؟

,

حجت الاسلام والمسلمین سنجری گفت: تماشایی ترین رفراندوم را مردم با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن به منصه ظهور گذاشتند نه آنچه که برخی مطرح کرده اند و شاید سال ها به عنوان خوراک رسانه های معاند قرار گیرد؛ گاهی دشمن برای ریل گذاری مسیر خود، نیاز به هزینه ندارد و افراد داخلی تنها با یک جمله کار آن را تسهیل می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه اوضاع اقتصادی امروز کمر مردم را خرد کرده است، اظهار داشت: به جای پرداختن به مسائل بی ربطی که هیچ دردی از مسائل اجتماعی و اقتصادی مردم را حل نمی کند، باید به اصل شکاف هایی پرداخت که سال هاست دشمن در مسائل سیاسی وبین المللی ایجاد کرده و بعضی هم در برخی موارد حرف هایی می زنند که جسورتر و امیدوارتر می شود.

,

مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان کرمان با اشاره به جاسوسی های اخیری که رخ داده، خاطرنشان کرد: دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی پروژه های سنگینی در دستور کار دارد و از عملیات های مختلفی استفاده می کند؛ دشمن از هر فرصتی در قالب های علمی، پژوهشی، محیط زیست و... استفاده می کندو در پوشش های مختلف برای جاسوسی اقدام می کند؛ لذا باید تلاش کنیم، پرچم انقلاب را به صاحب اصلی خود و امام غایب از دیده ها برسانیم؛ اگر بااین روند جلو ببریم کار برای انقلاب نهایی دشوارتر و کندتر خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه