اخبار داغ

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد

نجات کوهنوردان زنجانی گم شده در طارم از سوی هلال احمر/یک نفر در اثر حادثه فوت کرد

نجات کوهنوردان زنجانی گم شده در طارم از سوی هلال احمر/یک نفر در اثر حادثه فوت کرد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت:کوهنوردان زنجانی پس از یک روز گم شدن در شهرستان طارم، صبح امروز از سوی جمعیت هلال احمر نجات یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛غفور آقاجانلو امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: تیم 15 نفره کوهنوردان پیشکسوتان زنجان ساعت شش صبح دیروز به قصد کوهنوردی از زنجان به سمت طارم خارج شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،,

وی با بیان اینکه اعضای این تیم بین 40 تا 70 سال سن دارند، خاطرنشان کرد: ساعت 15:10 دقیقه با جمعیت هلال احمر استان زنجان از سوی خانواده های این افراد تماس برقرار می شود.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: به همین دلیل تیمی از سوی جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام شد و با تماسی که با این گروه برقرار شد، گروه اطلاع داد که راه را پیدا کرده اند و تیم به زنجان بر می گردد.

,

آقاجانلو با بیان اینکه ساعت 21 شب دوباره تماسی از سوی خانواده های این کوهنوردان با هلال احمر برقرار می شود، افزود: به دلیل شرایط موجود دو تیم از زنجان و سه تیم از شهرستان طارم عازم منطقه می شوند.

,

وی گفت: با ارتباط گیری از طریق سیستم بی تی سی و شناسایی آخرین محل گذر تیم کوهنوردی صبح امروز در روستای جورگان طارم این افراد پیدا می شوند.

,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان ادامه داد: یکی از افراد تیم به دلیل حادثه ریزش کوه و پرت شدن به سوی دره،فوت کرده است اما بررسی همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه