اخبار داغ

با همکاری دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان/

ساخت تصفیه خانه‎ آب شرب در شهرستان میانه

ساخت تصفیه خانه‎ آب شرب در شهرستان میانه
طرح ارتقاء و بهبود کیفیت آب شرب میانه با برآورد اولیه40 میلیارد ریال از طریق احداث تصفیه خانه به روش کریستال سازی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا٬ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه روز شنبه 28 بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: طرح ارتقاء و بهبود کیفیت آب شرب میانه با  برآورد اولیه40 میلیارد ریال از طریق احداث تصفیه خانه به روش کریستال سازی آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

 

,

حمید شکری در جلسه هماهنگی برای بهبود و ارتقای کیفیت آب شرب میانه که دارای سختی می باشد با حضور مدیران شرکت آب و فاضلاب استان و اساتید دانشگاه شهید مدنی تبریز افزود: سابقه اجرای این طرح از طریق دانشگاه شهید مدنی در شهرستان بجنورد و فولاد مبارکه اصفهان انجام گرفته و در بازدیدی که از این طرح ها صورت گرفته این طرح مفید تشخیص داده شد.

,

 

,


حمید شکری هدف از تشکیل این جلسه را اجرای طرح مطالعاتی، ارتقاء و بهبود کیفیت آب شرب میانه از طریق احداث تصفیه خانه به روش کریستال سازی عنوان نمود.

,
,

 

,

 

,


وی افزود: مطالعات این پروژه بعنوان طرح پژوهشی و دانش بنیان از سوی دانشگاه شهید مدنی با کارفرمایی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی آغاز خواهد شد.

,
,

 

,

 

,

رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان نیز در این باره گفت: با توجه به تجربه‌های پیشین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در زمینه اجرای تصفیه خانه، مقرر شد که از طریق عقد قرارداد مابین دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، تصفیه خانه آب شرب شهرستان میانه اجرا شود.

,

 

,

 

,

سیروس اسدیان ادامه داد: دانشگاه موظف است که ظرف مدت دو ماه بعد از عقد قرارداد، گزارش نهایی فاز مطالعاتی خود را به همراه جزئیات کامل به شرکت آب و فاضلاب استان تحویل دهد.

,

 

,

 

,

وی تاکید کرد: برآورد اولیه هزینه اجرای طرح مذکور ۴٠ میلیارد ریال اعلام شده است که ۵٠ درصد آن از محل اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان و مابقی از محل اعتبارات استانی تامین می‎شود.

,

 

,

 

,

اسدیان یادآور شد: پیشنهاد طرح تصفیه آب شرب شهرستان میانه به روش کریستال سازی توسط مرتضی رحمان پور، عضو هیئت علمی دانشگاه مطرح شد که پس از بررسی‎های کارشناسی و بازدید مسئولان استانی از طرحی در شهرستان بجنورد که با مشارکت رحمان پور به مرحله اجرایی رسیده است، موافقت‌های اولیه کسب شد.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه