اخبار داغ

والنتاین عشق وارداتی

والنتاین عشق وارداتی
والنتاین نمود دوست یابی و دوست گزینی به جای ازدواج و تشکیل خانواده هدیه ی وارداتی جنگ نرم دشمنان اسلام با عنوان روز عشق در جامعه ی اسلامی ایران عزیز که با استقبال جوانان همراه است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانانیوز، والنتاین نمود دوست یابی و دوست گزینی به جای ازدواج و تشکیل خانواده هدیه ی وارداتی جنگ نرم دشمنان اسلام  با عنوان روز عشق در جامعه ی اسلامی ایران عزیز که با استقبال جوانان همراه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانانیوز,

هویت پوشالی ۱۴ فوریه امسال هم سپری شد روزی که ترویج دهندگان ابتذال با نام روز عشق و داستان های بی محتوای اروپایی ضد اسلامی ، والنتاین را وارد فرهنگ کشورهای اسلامی کرده اند . از بین بردن حریم محرم و نامحرم از مهمترین اهداف ترویج  این گونه روزهای ضد فرهنگی در کشورهای اسلامی می باشد . روزی با نام عشق که قداست معنای عشق را با دوست یابی های خیابانی هوس آلود عوض می کند .

,

خلاء فرهنگی جامعه اسلامی

,

والنتاین افسانه ی بی هویت که داستان کشیشی در بند برای عشق ورزی در زندان است و در سایه ی تبلیغات دشمنان اسلام جایگاه خاصی برای ارتباط نامحرم برای خود در میان عده ای از مسلمانان باز کرده است . اسلام  سرشار از عشق ، محبت ، علاقه و دوست داشتن است . روز پدر ، روز مادر ، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) با دختر پیامبر اکرم (ص) و …

,

بزرگان دینی باید با در نظر گرفتن نشاط و روحیه پویای جوانان با طرح بندی جشن های خاص ، روزهای خاص را برای جامعه با برگزاری جشن ، شادی و سرور با محتوای ایرانی اسلامی  به ارمغان بیاورند . قطعا گرایش جوانان به فرهنگ های غربی در خلاء برنامه های متنوع فرهنگی رخ می دهد .

,

حقیقت غیر قابل انکار

,

خرید خرس های عروسکی بزرگ و  کوچک  در  شلوغی مغازه های کادویی در جامعه امروزی در شهرهای چه بزرگ و چه کوچک را نمی توان انکار کرد . اینکه عده ای می گویند جوانان ما خیلی علاقه به چنین روزهای سخیفی ندارد واقعا یک دروغ است . حقیقت این است که دشمنان با هر امکاناتی جبهه ی حملات فرهنگی خود را قوی تر کرده و در این زمینه نیز موفقیت هایی بدست آورده اند.

,

برخورد چکشی چاره ی کار نیست

,

تاریخ نشان داده است محدویت چاره ی کار نیست بلکه در زمینه ی فرهنگی محدودیت بر عکس جواب خواهد داد . روشنگری و جایگزینی مناسب جاذبه های اصیل ایرانی اسلامی تنها راه نجات از گرفتاریها و معضلات این روزهای جامعه می باشد . رسانه ها در آگاه سازی جامعه مهمترین نقش را دارند که باید با محتوا سازی مناسب جوابگوی تمامی تمایلات و نیازهای خاستگاه جامعه باشند.

,

خاستگاه جامعه از بطن جامعه رشد پذیر می باشد

,

عدم اشتغال ، فقر ، محدودیت اجتماعی و نبود مسیر آزاد سازی انرژی درونی خاستگاه جامعه ، جامعه را برای گرایش به فرهنگ های معاند سوق و همراه می سازد .

,

امروز جامعه در تکاپوی نبود تخلیه ی انرژی درونی کم کم با موفقیت فرهنگ های وارداتی مسیر سالم خود را با بیراهه نمی تواند تشخیص دهد و میوه ی ابتضال ثمره ی همین نقص درونی می باشد.

,

سکوت و عدم فرهنگ سازی صحیح در راستای اطلاع رسانی بد زمینه ی گسترش و نفود فرهنگ غربی را فرهم کرده است . امروز خانواده ها در میان سیل هجوم جنگ نرم دشمن تنها مانده اند .

,

مراکز و مسئولین فرهنگی می خواهند با سکوت خود وجاهت والنتاین را بشکنند ولی ویترین مغازه ها و شلوغی بازار نشان از گسترش و نفوذ بیشتر خبر می دهد .

,

رسوم و آیین های ملی ، مذهبی باید بصورت شایسته تبیین و آگاه سازی گردد تا اگوهای ملی و مذهبی با اجرای شیوه های متنوع با پوشش های مناسب و بروز جامعه بتوانند کمبودهای موضوعی جامعه را پاسخ دهد .

,

فرید آرام

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه