اخبار داغ

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش:

کیش شهر هنرهای رسانه ای/نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش برگزار می شود

کیش شهر هنرهای رسانه ای/نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش برگزار می شود
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات از ملزومات شهر هوشمند و خلاق است از برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در کیش خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از کیش پرس، امیرسوداگران معاون فناوری واطلاعات سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات برگزار شد با اشاره به اینکه ایجاد بسترهای فناوری اطلاعات از ضروریات و ملزومات شهر هوشمند و خلاق است اظهارکرد: در راستای تاکید مدیرعامل سازمان بر تبدیل کیش به شهر هوشمند و خلاق، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی افزود: در راستای ایجاد بسترهای هوشمند سازی جزیره کیش تقویت فیبرنوری با وسعت 65 کیلومتر طی یک سال آینده و گسترش دامنه فعالیت های (تل کیش) اپراتور تلفن همراه کیش و استفاده از این پتانسیل و افزایش مناطق تحت پوشش اینترنت وای فای رایگان در مراکز تجاری و مسکونی از برنامه هایی است که در حال پیگیری آن هستیم.

,

سوداگران با اشاره به اینکه علاوه بر ارائه خدمات یاد شده، برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش از دیگر برنامه های این معاونت است افزود: با برگزاری این نمایشگاه شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات می توانند با دستاوردها و توانمندی های یکدیگر آشنا شده و با برگزاری نشست ها علمی و رویدادهای مختلف تعامل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات صورت پذیرد.

,

وی تاکید کرد: نمایشگاه فناوری اطلاعات وارتباطات کیش برخلاف دیگر نمایشگاه ها به صورت تخصصی و متناسب با نیازهای جزیره کیش تعریف شده است که مبحث اینترنت اشیا به عنوان بخش ویژه در این نمایشگاه مورد تاکید قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه برای شهر هوشمند 6 مولفه ذکر شده است ادامه داد: حاکمیت هوشمند، شهروند هوشمند، حمل و نقل هوشمند، انرژی هوشمند، محیط هوشمند و اقتصاد هوشمند از مولفه هایی هستند که برای یک شهر خلاق و هوشمند مورد توجه قرار می گیرند و در نمایشگاه کیش نیز سعی شده است تا شرکت هایی که در این راستا فعال هستند در نمایشگاه حضور یافته و دستاوردهای خود در حوزه های مختلف شهر هوشمند را به نمایش درآورند.

,

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با بیان اینکه کیش به عنوان شهر هوشمند در عرصه هنرهای رسانه ای تعریف شده است اظهار کرد: تلاش می کنیم تا جزیره کیش را به عنوان شهر پیشرو در هنرهای رسانه ای معرفی کنیم.

,

وی همچنین با بیان اینکه اپلیکیشن I KISH با هدف ارائه خدمات به گردشگران به صورت آنلاین راه اندازی شده و درحال سرویس دهی است افزود: برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با عنوان کیتکس (KITEX) از دیگر خدماتی است که در راستای هوشمند سازی جزیره کیش صورت می گیرد.

,

سوداگران با بیان اینکه فعالیت های اجرایی بستر سازی 65 کیلومتری فیبرنوری در پروژه ای یک ساله تعریف شده است تا به موازات ایجاد زمینه های فیبرنوری خدمات دهی نیز صورت گیرد زیرا صرف کشیده شدن فیبر بدون خدمات منظورنشده است.

,

مرادپور مجری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز در این نشست با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سه حوزه شهر هوشمند، اینترنت هوشمند و هنرهای رسانه ای فعالیت خواهد داشت افزود: این نمایشگاه از سوم تا ششم اردیبهشت 97ما در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات برای شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، نشست های علمی، راه اندازی فن بازار و عرضه سهام شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و کارگاه های آموزشی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

,

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش از سوم تا ششم اردیبهشت 97 با حضور شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه بین المللی کیش برگزار می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه