اخبار داغ

وقتی از فضای مجازی می‌توان فایده هم برد/

تلگرام در تله‌ی دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی

تلگرام در تله‌ی دیار سیدجمال‌الدین اسدآبادی
فضای مجازی یک اتفاق دوطرفه است که می‌تواند باعث سود یا ضرر کاربران خود شود. در این گزارش با گفتگویی با یکی از ادمین‌های کانال تلگرامی که تنها 17 سال دارد، به گفت‌وگو نشستیم و به فواید این فضا پرداختیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ از روزی که شبکه‌های اجتماعی نسل جدید همانند لاین و وی چت در کشور ما رواج پیدا کرد، می‌شد آینده‌ای پررنگ برای حضور پرقدرت این فناوری‌ها را در بین مردم تصـور کـرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

هرکدام از این اپلیکیشن‌های موبایلی به‌مرورزمان نقایص و فواید خود را نشان دادند تا کاربران آن‌ها قدرت انتخاب پررنگ‌تری نسبت به ابتدای رواج آنان پیدا کنند.

,

قضیه در حال طی کردن مسیر خود بود تا سروکله‌ی فیلترینگ این اّپ‌ها پیدا شد و فیلترینگ این نرم‌افزارها همان و پیدایش نرم‌افزارهای جدید همانا.

,

کاربران ایرانی بعد از فیلترینگ واتسآپ و وایبر و اخیرا" لاین به یک جزیره‌ی ناشناس بنام تلگرام کوچ کردند و همانند سقوط کردگان هواپیمای سریال لاسـت در آن دچار یک سبک زندگی جدید شدند.

,

*تلگرام فرصتی برای تبلیغات

, *تلگرام فرصتی برای تبلیغات,

تلگرام غول جدیدی بود که حتی کمیته‌ی فیلترینگ هم موفق به مقابله با آن نشد تا این نرم‌افزار کاربردی روز بروز بر محبوبیت خود در بین کاربران ایرانی بیفزاید.

,

مدیران این نرم‌افزار نیز که این اقبال ایرانی‌ها به اپلیکیشن خود را می‌دیدند، هرچند روز یک‌بار نسخه جدید از آن را روانه‌ی اینترنت می‌کردند تا بیشتر و بیشتر در بین ایرانی‌ها جا باز کنند.

,

, ,

جملات فوق مقدمه ایست بر سوژه‌ی این گزارش که به بررسی کانال‌های پربازدید تلگرامی در اسدآباد پرداخته است.

,

این روزها در هر خانه‌ای یک موبایل متصل به این نرم‌افزار پیدا می‌شود و به تبع آن بسیاری از ارتباطات نیز از طریق آن صورت می‌گیرد.

,

*اوج گرفتن صله رحم مجازی

, *اوج گرفتن صله رحم مجازی,

در هر خانواده‌ای می‌توان یک گروه فامیلی پیدا کرد که هر شب اعضای فامیل در آن جمع شده و به صله‌ی رحم مجازی می‌پردازند.

,

برای بسط این گزارش باید دید که آیا دیارسیدجمال در دل خود چیزی برای عرضه در این فضا دارد یا خیر؟

,

همان‌طور که همه می‌دانند فضای مجازی یک اتفاق دوطرفه است که می‌تواند باعث سود یا ضرر کاربران خود شود. در این گزارش سعی بر این شده تا به فواید این فضا پرداخته شود.

,

*اسدآباد هم پیشرو در استفاده از علم فناوری

, *اسدآباد هم پیشرو در استفاده از علم فناوری ,

اسدآباد جزو شهرهای کلان کشور نیست اما همیشه در استفاده از علم فناوری و اتفاقات مشابه در سطح منطقه‌ی غرب پیشرو بوده است.

,

اگر کاربران گرامـی سایت، پاراگراف بعـدی را بخوانند متوجه کمبودهای مهم این فضا در شهر می‌شوند که لازم است موردتوجه مخاطبین این  چند جمله قرار گیرد.

,

ادارات اسدآباد می‌توانند با راه‌اندازی کانال‌های نهاد مطبوع خود همشهریان را از بسیاری از اتفاقات مرکز خود مطلع کرده تا از رفت‌وآمد بی‌دلیل همشهریان و اتلاف وقت ایشان جلوگیری شود.

,

*تبلیغ میراث تاریخی اسدآباد از طریق شبکه مجازی

, *تبلیغ میراث تاریخی اسدآباد از طریق شبکه مجازی,

نهادهای تبلیغی، علی‌الخصوص اداره میراث فرهنگی برای تبلیغ شهرستان و اهداف خود با راه‌اندازی کانال در سال جاری و سال بعد می‌توانند گردشگران زیادی را در سالی که همدان به‌عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب‌شده، جذب کرده و یک ‌راه ایده آل برای درآمدزایی انتخاب نمایند که البته در شهرستان چنین کانالی راه اندازی شده اما هنوز آنگونه که باید به آثار و جادبه های تاریخی پرداخته نشده است.

,

مراکز تجاری با حضوری قدرتمند در این فضا می‌توانند بر مشتریان خود افزوده و راه کسب درآمد را سریع‌تر طی کنند. این چند مثال مشتی بود از کوه فواید این نرم‌افزار که فقط به مهم‌ترین آن‌ها اشاره شـد.

,

هم‌اکنون شاهد حضور پررنگ چند کانال تلگرامی شهرمان در این فضا هستیم که راه را برای حضور سایر کانال‌ها نیز بازکرده است. کانال‌هایی همچون صانوقچه، آدراپانا، انقلابی‌های اسدآباد و چندین و چند کانال دیگر با اعضای چند هزارنفری خود ثابت کرده‌اند که این فناوری در صورت استفاده‌ی صحیح می‌تواند به جایگاهی قابل‌قبول در دیارسیدجمال برسد.

,

برای اطلاع بیشتر از جزییات این موضوع گفتگویی با ادمین کانال صانوقچه به‌عنوان یکی از کانال‌های شلوغ شهرستان ترتیب داده‌ایم که در ادامه قابل‌ملاحظه است.

,

*6 هزار عضو در کانال صانوقچه

, *6 هزار عضو در کانال صانوقچه,

محمدرضا جمالی با 17 سال سن به عنوان ادمین این کانال فعالیت می‌کند که در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با ترویج کانال‌های این‌چنینی در دیارسیدجمال گفت: هدف ما از راه‌اندازی کانال‌های این‌چنین صرفه‌جویی در وقت مردم و ارتباط راحت‌تر خریدار و فروشنده اسـت.

,

, ,

وی اضافه کرد: روزانه بالغ‌بر 50 آگهی در کانال ما ثبت می‌شود که برای شهری مثل اسدآباد آماری قابل‌قبول است.

,

مدیر کانال صانوقچه همچنین بیان کرد: این کانال با دارا بودن افزون بر 6 هزار عضو به‌عنوان کانالی کاربردی در سطح شهر شناخته می‌شود که باعث حذف واسطه‌ها شده است.

,

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون مبلغی برای انتشار آگهی‌ها از کاربران اخذ نمی‌شود، خاطرنشان کرد: هدف فعلی ما رواج این تفکر است که می‌توان بدون اتلاف وقت و هزینه معاملات اقتصادی انجام داد.

,

جمالی در پایان ضمن اشاره به اینکه این کانال در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌شده عنوان کـرد: اسدآباد پتانسیل زیادی برای حضور در این فضا را دارد که در صورت وقوع این اتفاق می‌توان از یک شهر سنتی به یک شهر الکترونیک تبدیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه