اخبار داغ

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان خبر داد؛

برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان
رئیس راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کمیجان از نمک پاشی و برف‌روبی ۶۵ کیلومتر راه اصلی و کوهستانی این شهرستان در پی بارش روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، بارش برف و باران از عصر روز جمعه تا بامداد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه، یک بار دیگر سرما و برودت هوا را در شهرستان کمیجان به اوج خود رساند و پس از چند روز هوای نسبتا سرد، مردم شهرستان کمیجان بارش برف و باران را به نظاره نشستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

در مجموع ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کمیجان در ارتفاعات ۵ سانتیمتر برف بارید و نسبت به شهرهای دیگر استان مرکزی کمیجان دمای ۲ درجه سانتیگراد را به عنوان یکی از سردترین شهرهای استان تجربه کرد.

,

رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان:

, رئیس راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان:,

 برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان

,  برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان,  برف‌روبی ۶۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی کمیجان,

 علی داودی، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای کمیجان در گفتگو با سلام کمیجان گفت: برف روبی و نمک پاشی محورهای حوزه استحفاظی شهرستان توسط راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان از ساعات اولیه بارش برف در محورهای کوهستانی آغاز شد.

, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی ادامه داد: در پی بارش سنگین برف در ارتفاعات و گردنه های «وفس» و «چهره قان» از عصر روز گذشته تا بامداد روز شنبه ۲۸ بهمن ماه، تردد در محورهای مواصلاتی کمیجان با مشکل مواجه شد که با تلاش بی‌وقفه پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کمیجان در کمتر از ۱۶ ساعت تمامی محورهای کوهستانی شهرستان نمک پاشی و برف روبی شد.

,

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کمیجان تصریح کرد: اکثر محورهای کوهستانی کمیجان به دلیل برودت هوای سرد یخ زده بودند که راهداران مجبور شدند در طول ۱۶ ساعت گذشته ۲ بار عملیات نمک پاشی و برف‌روبی را به طور مداوم انجام دهند.

,

وی افزود: عملیات بازگشایی و برف‌روبی راه‌های شهرستان توسط ۲ اکیپ با به کارگیری ۳ دستگاه ماشین آلات برف‌روب سنگین و نیمه سنگین انجام شد؛ همچنین پرسنل راهداری کمیجان تاکنون نمک پاشی و برف‌روبی ۶۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را به پایان رسانده‌اند که میزان نمک و ماسه مصرفی حدود ۱۵ تُن بوده است.

,

داودی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمامی راه‌های کوهستانی در شهرستان کمیجان باز است. رانندگان بایستی برای تردد در محورهای سردسیر و کوهستانی از تجهیزات زمستانی و ‌زنجیرچرخ استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه