اخبار داغ

معرفی افراد برتر مسابقات کشتی پهلوانی مرزبانی کشور در اسفراین

معرفی افراد برتر مسابقات کشتی پهلوانی مرزبانی کشور در اسفراین
دومین دوره مسابقات هنرهای فردی و زورخانه ای و کشتی پهلوانی سراسری مرزبانی کشور روز گذشته به میزبانی شهرستان اسفراین و با حضور 14 تیم از سراسر کشور برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، کشتی پهلوانی سراسری مرزبانی کشور روز گذشته به میزبانی شهرستان اسفراین و با حضور 14 تیم از سراسر کشور برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , سپهرآیین , سپهرآیین , ، کشتی پهلوانی سراسری مرزبانی کشور روز گذشته به میزبانی شهرستان اسفراین و با حضور 14 تیم از سراسر کشور برگزار شد .,

در این دوره از مسابقات تعداد 75 کشتی گیر از استان های خراسان رضوی ، شمالی، جنوبی ، سیستان و بلوچستان ، تهران ، مازندران ، گلستان ، اردبیل ، کرمانشاه ، ایلام ، بوشهر و دو مرکز آموزشی زابل و شهید رجایی در 6 وزن 60 ، 70 ، 80 ، 90 ، 100 و 100+ کیلوگرم به مدت دو روز با یکدیگر رقابت پرداختند.

,

در وزن 60 کیلوگرم مهدی علمی از خراسان شمالی ، احمد نجمی از کردستان و کاظم شیرزاد از گلستان  در وزن 70 کیلوگرم مرتضی بیابانی از خراسان شمالی ، رضا تیرگان از کرمانشاه و قربان شرفی از سیستان و بلوچستان و در وزن 80 کیلوگرم امین قلیزاده از خراسان شمالی ، علیرضا جهانیان از خراسان شمالی و امیرحسین اسلامی از مازندران  و در وزن 90 کیلوگرم مهران حسن زاده از مازندران ، احسان قلیزاده از خراسان شمالی و علی صبوری از گلستان و در وزن 100 کیلوگرم عبدالله پروانه از خراسان شمالی ، رضا محمدنیا از مازندران و نقی رحمتی از گیلان و همچنین در وزن 100+ کیلوگرم مصطفی صادق زاده از  مازندران ، محمد وثوق فیلابی از خراسان شمالی و علی اصغر نامداری از خراسان شمالی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

,

همچنین در مجموع تیمی، تیم فرماندهی مرزبانی خراسان شمالی در سکوی نخست ایستاد و تیم های فرماندهی دریابانی استان مازندران و فرماندهی دریا بانی استان گلستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند . 

در پایان با حضور مسئولین مرزبانی و فرماندهان انتظامی استان خراسان شمالی و شهرستان اسفراین از نفرات برتر هر تیم تجلیل شد و بازوبند پهلوانی به قهرمان این دوره از مسابقات اهدا شد .

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه