اخبار داغ

اعضای جبهه نیروهای مردمی کردستان در دیدار با استاندار عنوان کردند؛

دولت یازدهم در کردستان ردپایی از اعتدال نداشت/ رویکردهای صرفاً جناحی در کردستان بازخورد منفی دارد/ درمان دردهای کردستان تحقق شعار «کار و کرامت» است/

دولت یازدهم در کردستان ردپایی از اعتدال نداشت/ رویکردهای صرفاً جناحی در کردستان بازخورد منفی دارد/ درمان دردهای کردستان تحقق شعار «کار و کرامت» است/
شامگاه جمعه اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با استاندار دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، شامگاه جمعه 27 بهمن 96 جمعی از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با حضور در دفتر استاندار نشستی صمیمی و هم اندیشی با وی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
 
,
در این نشست تعدادی ار اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان نکته نظرات، انتقادات، راهکارها و ایده های خود در جهت مسائل مختلف استان را مطرح کردند و استاندار هم با گوشی شنوا اظهارات آنان را مورد واکاوی قرار می‌داد.
,
 
,
, ,
 
,
عباس حسین پناهی مسؤول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان به عنوان اولین سخنران برای استاندار کردستان در انجام وظایف محوله آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم استاندار افرادی را که در مناصب مدیریتی استان قرار می دهد مثمر ثمر واقع شوند.
,
 
,
وی با انتقاد از رویکرد عده‌ای منفعت طلب در مناصب مدیریتی استان خطاب به استاندار گفت: قبل از آنکه شما انتخاب شوید عده ای منفعت ظلب می خواستند کسانی استاندار کردستان شود که تنها در راستای منافع شخصی و حزبی آنان عمل کند.
,
 
,
حسین پناهی با تأکید براینکه جبهه مردمی نیروهای انقلابی از انتخاب شما حمایت کامل می‌کند، ادامه داد: امروز استان کردستان علارغم اینکه رتبه اول تحصیلکردگان کشور را دارد اما در بسیاری از زمینه‌ها رتبه های پایین کشور را دارد؛ مثلاً در بحث بیکاری کردستان سوم کشور است.
,
 
,
دغدغه استاندار دغدغه همه نیروهای انقلابی
,
 
,
وی با این توصیف که دغدغه استاندار دغدغه همه نیروهای انقلابی است، عنوان کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلابی فراجناحی عمل می‌کند و دنبال رفع مشکلات مردم است.
,
 
,
جبهه مردمی نیروهای انقلابی به دنبال پست و مقام نیست
, جبهه مردمی نیروهای انقلابی به دنبال پست و مقام نیست,
 
,
حسین پناهی از جبهه مردمی نیروهای انقلابی به عنوان بلندگوی مشکلات مردم نام برد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب موفقیت دولت را موفقیت نظام می‌داند و باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات رفع شود.
,
 
,
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان کردستان، گفت: این جبهه به دنبال پست و مقام نیست و اعضای این جبهه وزنه‌های بسیار سنگینی برای کشور هستند.
,
 
,
دولت یازدهم در کردستان ردپایی از اعتدال بر جایی نگذاشت
,
 
,
وی خطاب به «مرادنیا» گفت: حضور شما در استان کردستان موجب ایجاد بارقه امید در دل نیروهای انقلابی شد؛ وی ادامه داد: دولت یازدهم غیر از تقویت یک جناح سیاسی خاص هیچ تدبیری در کردستان نداشت؛ مردم کردستان امیدوارند که شما (استاندار کردستان) مسئله فقر، بیکاری، گرانی و معضلات اجتماعی در استان را کاهش دهید.
,
 
,
حسین‌پناهی با بیان اینکه دولت یازدهم با شعار «اعتدال» سرکار آمد اما در کردستان رد پایی از اعتدال به جای نگداشت! خطاب به استاندار گفت: وحدت سیاسی خدشه‌دار شده در کردستان را روحی تازه ببخشید و در انتصاب مناصب مدیریتی از همه جناح‌ها و سلایق سیاسی و پتانسیل‌ها استفاده کنید.
,
 
,
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان ادامه داد: جناب اقای استاندار اگر انقلاب را دوست دارید باید مدیریت‌های استان را به نخبه های متخصص واگذار کنید و اصلاح طلب و اصولگرا بودن هم تفاوتی ندارد؛ وی افزود: کردستان به مدیران جهادی نیاز دارد نه مدیرانی که به فکر منافع شخصی باشند.
,
 
,
حسین‌پناهی خطاب به استاندار گفت: برخی از نیروهای دور و بر شما منفعت‌طلب هستند و وجود اینها در مناصب مدیریتی به توسعه کردستان ضربه می‌زند.
,
 
,
, ,
 
,
رویکردهای صرفاً جناحی در کردستان بازخورد منفی دارد
, رویکردهای صرفاً جناحی در کردستان بازخورد منفی دارد,
 
,
دکتر بهروز خیریه از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان سخنران بعدی این نشست بود؛ وی با بیان اینکه کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و حساسیت‌های مذهبی، قومی و سیاسی دارد، گفت: به استناد به این مسائل رویکردهای صرفاً جناحی در استان کردستان کارساز نیست و بازخورد منفی خواهد داشت.
,
 
,
وی ادامه داد: این غیرمنطقی است که انتظار داشته باشیم یک استاندار در یک برهه زمانی کوتاه تمام مشکلات را حل کند؛ یادم است در جلسه‌ای به استاندار قبل گفتم اگر تنها مشکلات جاده ای استان کردستان را حل کنید کار بزرگی کرده‌اید.
,
 
,
خیریه با تأکید برا اینکه انتخاب مدیران دلسوز و آگاه به مسائل کردستان می‌تواند برای استان کارساز باشد، ادامه داد: در دوره قبل استاندار کردستان مشاورانی داشت که اولویت‌ها آخر را اولویت اول برای او کرده بودند و همین موضوع ضربات بسیاری به کردستان زد.
,
 
,
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به موضوع سوء مدیریتی در استان، گفت: به عنوان مثال برخی از هیئت های ورزشی ما با رؤسایی اداره می‌شود که نه تنها متخصص آن ورزش نیست بلکه حتی یک روز هم در ساختمان آن هیئت حاضر نشده است.
,
 
,
خیریه رسیدگی به برخی مسائل دانشگاه های استان را نیز یک ضرورت دانست و ادامه داد: برخی از افراد که در حد رئیس یک دانشکده هم نیستند رئیس یک دانشگاه در استان شده‌اند و شأنیت آن دانشگاه را پایین آورده‌اند.
,
 
,
, ,
 
,
درمان دردهای کردستان تحقق شعار «کار و کرامت» است
, درمان دردهای کردستان تحقق شعار «کار و کرامت» است,
 
,
جمال شهسورای رئیس ستاد انتخابات «ابراهیم رئیسی» و از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان سخنران دیگر این نشست بود، وی افزود: به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی معتقدم که کردستان به تحقق شعار «کار و کرامت» نیاز مبرم دارد و تولید کار دغدغه امروز مردم کردستان است.
,
 
,
وی خطاب به استاندار گفت: از روزی که این مسؤولیت را برعهده گرفته‌اید دغدغه توسعه استان را دارید اما این توسعه در پرتو وجود کارگزارانی لایق اتفاق می‌افتد چرا که اغلب مردم اعتماد خود به کاگزاران دولت را از دست داده‌اند؛ وی تصریح کرد: اغلب مدیران کردستان کارآمدی لازم را ندارند.
,
 
,
شهسواری با بیان اینکه پیاده‌سازی شعار «کار و کرامت» درمان دردهای کردستان است، عنوان کرد: کردستان ابزار توسعه را دارد اما باید مدیران لایق و کارآمد این ابزارها را به چنگ بیاورند.
,
 
,
محض رضای خدا برای توسعه کردستان کاری بکنید
, محض رضای خدا برای توسعه کردستان کاری بکنید,
 
,
وی در سخنان دیگری خطاب به استاندار اینگونه گفت: جامعه ما تنها مهارت تخریب کردن را دارند؛ اگر واقعاً دلسوز مردم هستیم باید با دل و جان برای آنها کار کنیم؛ از اوایل انقلاب بسیاری از دولتمردان شعارهای لذت‌بخش داده اند اما هیچگاه عملی نشدند؛ امروز دیگر نظام فرصت شنیدن شعار ندارد و نیاز به عمل واقعی دارد؛ محض رضای خدا برای توسعه کردستان کاری بکنید؛ کسانی را به عنوان مدیر انتخاب کرده‌اید که شایسته آن مسؤولیت نبوده‌اند البته شاید شما هم در انتخاب آن افراد مجبور بوده‌اید و زیر فشار این انتخاب را انجام داده‌اید.
,
 
,
شهسواری افزود: کردستان دیگر تحمل درد و رنج را ندارد و باید برای آن کاری اساسی شود چون ممکن است فته ای روی دهد و امواج آن سراسر کشور ا در بر بگیرد؛ اگر کارگزاران در استان کردستان کار نکنند در مقابل تمام خون هایی که در این استان ریخته شده مسؤول هستند.
,
 
,
اگر وضعیت مردم توسط کارگزاران دولت درک نشود مصیبت به بار خواهد آمد
, اگر وضعیت مردم توسط کارگزاران دولت درک نشود مصیبت به بار خواهد آمد,
 
,
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان ادامه داد: مردم دل در گرو نظام و حاکمیت دارند اما ناشی گری های برخی کارگزاران به این وابستگی صدمه زده است؛ اگر وضعیت مردم توسط کارگزاران دولت درک نشود مصیبتی به بار خواهد آمد و جمع کردن آن هم سخت خواهد شد؛ کارگزاران دولت نباید اجازه دهند اوضاع از این بدتر شود.
,
 
,
, ,
 
,
فرماندار دهگلان جبهه نیروهای مردمی این شهرستان را به سخره گرفت
, فرماندار دهگلان جبهه نیروهای مردمی این شهرستان را به سخره گرفت,
 
,
سید زاهد هاشمی نصب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان دهگلان سخنران بعدی این نشست بود، وی افزود: چندی پیش معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان دیداری با فعالان مدنی شهرستان دهگلان داشت و فرماندار این شهرستان علارغم  اینکه می دانست رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی این شهرستان و رئیس ستادهای قالیباف و رئیسی کیست اما از آنان در این دیدار دعوت نکرد!
,
 
,
هاشمی نصب ادامه داد: فرماندار دهگلان در این دیدار در نهایت دروغ  به معاون سیاسی امنیتی استاندار می‌گوید از تمامی طیف ها دعوت کرده است اما نیروهای جبهه مردمی در این دیدار جایی نداشتند، آیا کارگزاران دولت اینقدر از نیروهای جبهه مردمی نفرت دارند!؟
,
 
,
وی افزود: بر اساس شنیده های موثق در آن دیدار جبهه مردمی نیروهای انقلابی را به سخره می‌گیرند؛ از حضرتعالی (استاندار) تقاضا داریم این موارد را تدکر دهید و در شهرستان ها، فرمانداران برای نیروهای مردمی ارزش قائل شوند و آنها را مسخره نکنند.
,
 
,
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دهگلان عنوان کرد: این شهرستان در طول سالیان گذشته توسط برخی افراد که خود را همه کاره این شهرستان می دانستند لگدمال شده و به توسعه آن ضربه وارد شده است.
,
 
,
, ,
 
,
کردستان برای رفع مشکلاتش نیاز به همفکری نخبگانش دارد
, کردستان برای رفع مشکلاتش نیاز به همفکری نخبگانش دارد,
 
,
مصطفی باغبانیان عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان از دیگر سخنرانان این نشست بود؛ وی با تبریک انتساب مرادنیا به عنوان استاندار و همچنین طلب صبر برای او به خاطر مسؤولیت سنگینی که برعهده گرفته، افزود: همه می‌دانیم که جامعه با مشکلات اقتصادی مواجه است و نیاز به مرثیه‌خوانی ندارد، مردم هم این را درک کرده‌اند و چیز زیادی از مسؤولان نمی‌خواهند فقط انتظار دارند که فرزندانشان شغل داشته باشند.
,
 
,
وی با بیان اینکه کردستان برای رفع مشکلاتش نیاز به همفکری نخبگانش دارد، عنوان کرد: اعتقاد دارم وجود شما (استاندار) می‌تواند برای کردستان مثمرثمر باشد و در این مسیر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و خبرگان هم باید از شما حمایت کنند.
,
 
,
باغبانیان ادامه داد: تعدادی از مدیران ناکارآمد با اهمال کاری زحمات نیروهای نظامی و امنیتی در استان را نیز به باد می‌دهند و باید به این مسئله توجه شود.
,
 
,
وی خطاب به استاندار تأکید کرد: باید در مناصب مدیریتی افرادی را به کار بگیرید که کمک حال شما باشند نه اینکه برای شما دردسر ایجاد کنند.
,
 
,
, ,
 
,
دیار فراموش شده کامیاران را دریابید
, دیار فراموش شده کامیاران را دریابید,
 
,
رمضان علیخانی از دیگر اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان سخنران بعدی این نشست بود؛ وی با انتقاد از عدم تعیین تکلیف فرمانداری برخی شهرستان‌ها، عنوان کرد: تعدادی از فرمانداری های استان با گذشت چندین ماه هنوز با سرپرست اداره می‌شوند و مردم از این بابت ناراحت هستند.
,
 
,
وی تأکید کرد: جناب اقای استاندار بدون توجه به بحث های جناحی برای انتصابات شایسته‌سالاری را مدنظر قرار دهید و از وجود مدیران پروازی در شهرستان ها نیز پرهیز کنید؛ چه لزومی دارد که مدیریت یک شهرستان پروازی باشد در حالی که همان شهرستان دهها نخبه دارد که می توانند در سمت این مدیر بهتر نیز عمل کنند.
,
 
,
وی با انتقاد از عدم توجه مدیران استانی به شهرستان کامیاران، گفت: شهرستان کامیاران به دیار فراموش شدگان شهرت یافته است؛ نه وضعیت شهرداری آن معلوم است و فرمانداری آن هم با سرپرست اداره می‌شود؛ از شما (استاندار) می‌خواهم از دیار مظلوم، بی‌کس و فراموش‌شده کامیاران از نزدیک دیدن کنید و مشکلات آن را دریابید.
,
 
,
, ,
 
,
استاندار کسانی را که می‌خواستند برای چهار سال ستادهایشان را در این استان باز بگذارند به توبه و استغفار انداخت
,
 
,
امید استادنوروزی از دیگر اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان سخنران دیگر این نشست بود؛ وی گفت: بسیار خوشحالم که دولت به این یقین رسید که می‌تواند برای کردستان استاندار بومی انتخاب کند و جرقه‌ای برای امید به نخبگان آن باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه کردستان نیاز به مدیران پشت میز نشین ندارد و مدیران جهادی می‌خواهد و همچنین با اشاره به شجاعت استاندار کردستان، گفت: شما (استاندار) کسانی را که می‌خواستند برای چهار سال ستادهایشان را در این استان باز بگذارند به توبه و استغفار انداختید و این بسیار جای تقدیر دارد.
,
 
,
, ,
 
,
جلو تاراج منابع ملی کردستان گرفته شود
, جلو تاراج منابع ملی کردستان گرفته شود,
 
,
سیدخالد حسینی عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان از دیگر سخنرانان این نشست بود؛ وی افزود: امیدوارم آقای مرادنیا از این دردسری که به او واگذار شده سربلند بیرون بیاید.
,
 
,
وی خطاب به استاندار گفت: سعی کنید که به اطلاع‌رسانی‌هایی که به شما می‌شود یقین داشته باشید؛ وی تصریح کرد: ادارات کردستان سرشار از نیروهای بازنشسته شده و باید این مسئله مورد توجه قرار گیرد و جا برای جوانان باز شود.
,
 
,
حسینی ادامه داد: منابع و اراضی ملی در کردستان دارد به تاراج می‌رود و خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی شود.
,
 
,
عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان با بیان اینکه بسیاری از مدیران استان سرمایه‌گداران را فراری می‌دهند به اقدامات یک شرکت خدمات اینترنت در استان اشاره کرد و گفت: این شرکت دارد در کردستان مشکل امنیتی ایجاد می‌کند، خواهشمندیم اجازه ندهید اعتمادی که در کشور نسبت به کردستان ایجاد شده از بین برود.
,
 
,
, ,
 
,
چند تن دیگر از اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان نیز در این نشست مباحثی در خصوص بکارگیری بانوان در مناصب مدیریتی و توجه به منابع آبی استان و بهره گیری از آن برای رونق اقتصادی استان و در خصوص مباحث دیگر مطالبی را خطاب به استاندار عنوان کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه