اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان:

۲۰ اسفند پایان مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند/ملاک احراز هویت کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها از سال ۹۷ بر اساس کارت ملی هوشمند است

۲۰ اسفند پایان مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند/ملاک احراز هویت کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها از سال ۹۷ بر اساس کارت ملی هوشمند است
مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت: در سال آینده نیز ملاک احراز هویت کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها بر اساس کارت ملی هوشمند است لذا مردم تا پایان وقت باقی مانده جهت جلوگیری از مسائل و مشکلات آتی، برای دریافت کارت اقدام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بوتیا نیوز  اولین بار که بحث کارت هوشمند ملی و لزوم دریافت آن برای همه مطرح شد، بخش زیادی از مردم برای ثبت نام دریافت این کارت شناسایی دست به کار شدند. کارت هوشمند ملی قرار بود ابتدا تنها برای افرادی که به سن ۱۵سالگی رسیدند و همچنین افرادی که کارت ملی آنها مفقود شده یا اصلاح مشخصات هویتی داشتند، صادر شود و حتی زمانی که تعداد زیادی از افراد برای دریافت آن پشت در اداره پست صف می‌کشیدند و ماه ها معطل می شدند اعلام شد همه لازم نیست این کارت را دریافت کنند اما این روزها شاهد اعلامیه های متعدد سازمان ثبت احوال مبنی بر لزوم ثبت نام همه افراد واجد شرایط تا پایان سال ۹۶ هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بوتیا نیوز,

برخی از مردم معتقدند که این هشدار سازمان ثبت احوال مبنی بر عدم اعتبار کارت های قدیمی در سال ۹۷ فقط یک شوخی است به همین دلیل با خاطری آسوده بی تفاوت از کنار این مسئله عبور می کنند و به قول کرمانی ها می گویند: " ولش کن سال دیگه می ریم ثبت نام می کنیم".

,

۲۰ اسفند پایان مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند

, ۲۰ اسفند پایان مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند, ۲۰ اسفند پایان مهلت ثبت نام کارت ملی هوشمند,

در همین رابطه با مدیر کل ثبت احوال استان کرمان گفت و گویی داشتیم که در ادامه به آن اشاره می شود؛ حسین زین الصالحین در گفت و گو با خبرنگار " بوتیا نیوز " اظهار کرد: با توجه به اینکه کارت هوشمند ملی مرجع همه کارت های صادره از سوری دستگاه ها می باشد و در سال ۹۷ نیز کلیه دستگاه ها بر اساس کارت هوشمند ملی خدمات خود را ارائه می کنند، دریافت کارت ملی هوشمند تا پایان سال ۹۶ الزامی است.

, بوتیا نیوز , بوتیا نیوز,

مدیر کل ثبت احوال استان کرمان افزود: هم اکنون در کشور بر اساس تفاهم نامه ثبت احوال نیز تعدادی از بانک ها و ثبت اسناد تفاهم نامه ای امضا کرده اند که خدمات خود را بر اساس کارت ملی هوشمند ارائه دهند و در سال آینده نیز ملاک احراز هویت کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها بر اساس کارت ملی هوشمند است.

,

زین الصالحین پایان مهلت ثبت نام برای کارت ملی هوشمند را ۲۰ اسفند اعلام و خاطر نشان کرد: تا کنون در کرمان بیش از ۵۶ درصد از مردم کرمان یعنی حدود یک میلیون و صد هزار نفر مراجعه کرده و کارت هوشمند ملی خود را دریافت کرده اند لذا مردم تا پایان وقت باقی مانده جهت جلوگیری از مسائل و مشکلات آتی، حداقل ثبت نام کنند و تا فرآیند کار انجام می شود بتوانند در سال ۹۷ کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

,

با توجه به منابع غیر رسمی سال آینده هزینه های بیشتری جهت دریافت کارت ملی هوشمند در نظر گرفته می شود، لذا ثبت نام قبل از سال ۹۷ برای جلوگیری از هزینه های اضافی به نفع مردم خواهد بود.

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه