اخبار داغ

سفر رئیس جمهور به سبزوار به شرط مساعد بودن هوا

سفر رئیس جمهور به سبزوار به شرط مساعد بودن هوا
همزمان با آغاز دهه فجر رمضانعلی سبحانی فر در نشست خبری که با خبرگاران سبزوار داشت از سفر رئیس جمهور به سبزوار همزمان با دهه فجر و افتتاح کارخانه فولاد سبزوار خبر داد؛ اما حال با گذشت یک هفته از این دهه شاهد سفر هیچ کدام از مقامات دولتی به شهر نبودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار، همزمان با آغاز دهه فجر رمضانعلی سبحانی فر در نشست خبری که با خبرنگاران سبزوار داشت از سفر رئیس جمهور به سبزوار همزمان با دهه فجر و افتتاح کارخانه فولاد سبزوار خبر داد؛ اما حال با گذشت یک هفته از این دهه شاهد سفر هیچ کدام از مقامات دولتی به شهر نبودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس جمهور به زمانی که هوا برای سفر مساعد باشد موکول شده است.

,

, , ,

رمضانعلی سبحانی فر در گفتگو با بصیرسبزوار در خصوص زمان سفر رئیس جمهور به سبزوار این گونه عنوان کرده است: رئیس دفتر رئیس جمهور درپاراف نامه دعوت زمان سفر را به زمانی که هوا برای حضور ایشان مساعد باشد منوط کرده است.

,

 

,

وی ادامه داد: این تاخیر به این علت است که در هوای نامساعد مردم برای استقبال و برنامه های سفر دچار مشکل می شوند.

,

 

,

کنسل شدن و تاخیر سفر رئیس جمهور به سبزوار در حالی رخ می دهد که ازابتدای دهه فجر و همزمان با آغاز جشنهای مردمی انقلاب سرتا سر شهر از بنرهایی تبلیغاتی نمایندگان برای این سفر پرشده بود و شهر بیش از آنکه رنگ و بوی جشن انقلاب به خود بگیرد آماده باش سفر رئیس جمهور به خود گرفته بود.

,

 

,

البته غیر از وعده سفر رئیس جمهور سفر وزیر نیرو و کنگ زنی نیروگاه 500 مگاواتی و همچنین سفر وزیر بهداشت نیز در این دهه به مردم داده شد که هیچ کدام از این وعده ها عملی نشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه