اخبار داغ

رئیس اداره راهداری بانه:

رانندگان با احتیاط در محور بانه - سقز تردد کنند

رانندگان با احتیاط در محور بانه - سقز تردد کنند
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه با بیان اینکه بارش باران در محور سقز - بانه آغاز شده است گفت: این بارش ها در ارتفاعات کوهستانی این مسر در " گردنه خان" به صورت برف است ولذا می طلبد که رانندگان با احتیاط در این محور تردد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انور طاهایی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع اظهار داشت: بارش باران از عصر روز جمعه 28 بهمن ماه مانند یشتر نقاط استان کردستان در بانه نیز آغاز شده و موجب لغزندگی جاده ها شده است.

وی اضافه کرد: از اوایل بامداد امروز بارش ها در گردنه خان " مسیر کوهستانی" محور بانه - سقز"  به صورت برف تغییر شکل داده است و هم زمان با شروع بارش راهداران اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای بانه مستقر در پایگاه کوهستانی گردنه خان در این مسیر  مستقر شده و عملیات راهداری را با تمام توان انجام می دهند.

طاهایی  اظهار کرد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی و بارش برف در گردنه خان هستیم و از رانندگان می خواهیم از سفرهای غیرضرور در این مسیرها خودداری کرده و در صورت لزوم، لوازم ایمنی را به همراه داشته باشند و با احتیاط در این محور تردد کنند.

رئیس اداره راهداری بانه بیان کرد: با وجود بارش برف در این محور ، راه مواصلاتی بانه - سقز در مسیر گردنه خان شهرستان بانه باز است و تردد در آن جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,
,
,
,
,
,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه