اخبار داغ

برای بازدید از مناطق عملیاتی صورت گرفت؛

اعزام ۳۰۰ دانش آموز پاکدشتی به سرزمین‌های نور

اعزام ۳۰۰ دانش آموز پاکدشتی به سرزمین‌های نور
اعزام دانش آموزان جهت بازدید از مناطق عملیاتی یک اقدام فرهنگی در مقابل با جنگ نرم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارم خبر؛ در برنامه بدرقه دانش آموزان پاکدشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور دکتر یزدان پناه رئیس آموزش و پرورش پاکدشت بیان داشت: شما دانش آموزان عزیز امروز راهی سرزمین های نور می شوید سرزمین هایی که در آن خون پاک شهدا جاری شده و رزمندگان با ایثار و فداکاری در مقابل دشمن ایستادگی کردند ، این سرزمین ها بسیار مقدس و با ارزش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر, ارم خبر,

سرهنگ سعید موسی پور فرمانده سپاه پاکدشت در ادامه مراسم خطاب به دانش آموزان گفت:شما  آینده کشورمان هستید و با تلاش و کوشش خود در عرصه علم می توانید این کشور را بسازید، دوستان هم سن و سال شما در ۸ سال دفاع مقدس با فداکاری ، ایثار و ایمان به خدا در مقابل ظلم ایستادگی کردند تا امروز من و شما در آسایش ، امنیت و آرامش باشیم و برای تعالی کشور تلاش کنیم .

,

همچنین هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت درباره اهمیت سفر راهیان نور عنوان کرد: امروز شما دانش آموزان عزیز به یک سفر معمولی نمی روید، این سفر تفریحی نیست بلکه یک سفر معنوی است و امیدواریم شما نیز در این سفر به درجات رفیع معنوی برسید و در امورات زندگی از آنها استفاده نمایید .

,

امیر پازوکی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان پاکدشت در گفتگو با خبرنگار ارم خبر جهت اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی کشور گفت: سالیانه حدود ۲۰۰۰ دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور جهت آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس از پاکدشت اعزام می‌شوند.

,

پازوکی از اعزام ۳۰۰ دانش آموز پاکدشتی پسر در این دوره به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و گفت: این دانش آموزان از ۶ مدرسه می باشند که در برنامه ای ۴ روزه، بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، یادمان فتح المبین، هویزه، روایتگری، بازدید از معراج شهدا و رزم شبانه برای آنها در نظر گرفته شده است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی درباره اهمیت این موضوع بیان داشت: با اینگونه اقدامات نام و یاد شهدا همیشه زنده نگه داشته می شود و همچنین فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود، این دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند و در آینده کاری آنها نقش بسزایی دارد.

,

امیر پازوکی درپایان گفت: این اقدام فرهنگی کاری درمقابل با جنگ نرم می باشد و در برگزاری آن نهادها و ادارات شهرستان نسبت به پشتیبانی این موضوع که با محوریت سپاه و آموزش و پرورش برگزار می شود اهتمام ویژه ای داشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه