اخبار داغ

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس:

دو فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید/خیرین پیشگام در مدرسه سازی

دو فضای آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید/خیرین پیشگام در مدرسه سازی
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: دو فضای آموزشی خیر ساخت در نصرت آباد و سرباز افتتاح و به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: طی روزهای اخیریک مدرسه متناسب با اقیلم «توپی کلاس» در روستای عشایری واویلا از توابع نصرت آباد با مشارکت خیریه همیاران نوا افتتاح و به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
وی ادامه داد: این واحد آموزشی با زیربنای 34 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال با مشارکت خیریه همیاران نوا آماده بهره برداری شده است.
,

وی اضافه کرد: این فضاهای آموزشی با استفاده از مصالح مقاوم و سبک و با رویکرد متناسب سازی مدرسه  با بافت سکونتی بومی و اقلیمی احداث می شود و در برابر زلزله و آتش سوزی ایمن هستند.
,
,

این مسئول تصریح کرد: سرعت، زیبایی، استحکام ، مقرون به صرفه بوده به گونه ای که ساخت این نوع مدارس با ویژگی شاخص یک کلاس استاندارد و در خور شان دانش آموز مهمترین هدف این طرح جایگزینی است که ما می توانیم آن را الگویی برای سایر دستگاه های اجرایی کنیم.
,
,

وی گفت: طی این مدت مدرسه 6 کلاسه خیری مریم میرزا خانى نیز در روستاى ایتک شهرستان سربازبا همت انجمن حامی افتتاح و به بهره برداری رسید.
,
,

وی با بیان اینکه موسسه انجمن حامى به یادبود بانو مریم میرزاخانى این واحد آموزشی را احداث کرده است، بیان کرد: این واحد آموزشی با ٦ کلاس درس و زیر بنای ۴۰۲ متر مربع احداث شده و با افتتاح این مدرسه ٢٧٠ دانش آموز دختر و پسر روستای ایتک در شهرستان سرباز از این پس در فضایی استاندارد مشغول به تحصیل خواهند شد.
,
,

راشکی در پایان گفت:  سیستان و بلوچستان با توجه به پراکندگی جمعیتی که دارد، نیازمند احداث فضاهای آموزشی بسیاری است که در این میان نیازمند نقش آفرینی خیرین مدرسه ساز می باشیم و خوشبختانه در سالهای اخیر ورود خوبی را از سوی خیرین مدرسه ساز در نقاط مختلف استان شاهد می باشیم.
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه